Версия за печат

00193-2014-0015

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. Кл. Охридски, № 8, За: Донка Симеонова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: dsimeonova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. Кл. Охридски, № 8
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-4.3.05-0022 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София, ТУ-София, бул. Кл. Охридски - 8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е „Доставка на тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-4.3.05-0022 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125110

Описание:

Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2406.42 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 101 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на тонери за лазерни принтери“
V.1) Дата на сключване договора История
18.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Елком 2008” АД, ЕИК 200418496,, гр. София, община Столична, 1618, район Витоша, ул. Вихрен, No 10, Р. България 1618, гр. София, Тел.: 088 8208563

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2490 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2406.42 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се финансира в рамките на проект Договор № BG051PO001-4.3.05-0022 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, с краен срок 30.12.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) Всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

За изпълнение на предвидените дейности по договор № BG051PO001-4.3.05-0022 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, с решение 55/11.03.2014 г. на Ректора на Технически университет - София е обявена открита процедура по реда на ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на компютърно оборудване, тонер касети за лазерни принтери и организиране на събития, изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-4.3.05-0022 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване Обособена позиция 2: Доставка на тонер касети за лазерни принтери Обособена позиция 3: Организиране на събития, изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали. В горепосочената открита процедура в посочения в обявлението срок не е постъпила нито една оферта по обособена позиция № 2 с наименование „Доставка на тонер касети за лазерни принтери”. Съгласно чл. 39, ал. 1, т. 1, предл. 1 от ЗОП: „Възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение, когато не е подадена нито една оферта....” Видно от обявлението, публикувано в регистъра на АОП с уникален № 599345 срокът за подаване на оферти е 16.00 ч. на 14.05.2014 г., а съгласно Входящия регистър на постъпилите оферти за обособена позиция 3 не е подадена нито една оферта. Съгласно чл. 39, ал. 1, т. 1, предл. 1 от ЗОП: „Възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение, когато не е подадена нито една оферта....” Видно от обявлението, публикувано в регистъра на АОП с уникален № 599345 срокът за подаване на оферти е 16.00 ч. на 14.05.2014 г., а съгласно Входящия регистър на постъпилите оферти за обособена позиция 2 не е подадена нито една оферта. Видно от регистъра на АОП Възложителят е публикувал мотивирано решение 122/10.05.2014 г. за прекратяване на процедурата в частта по обособена позиция № 2. В този смисъл съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, когато откритата процедура е била прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1, предл. 1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са били съществено променени, Възложителят може да проведе договаряне без обявление (в този смисъл е константната практика на ВАС: Решение № 15340/2010 г., адм.д. № 13629/2010 г., IV о. ВАС, Решение № 13347/2011 г., адм.д № 10511/2011 г., IV о. ВАС) и тази на КЗК: Решение № АКТ-427-07.04.2011, КЗК, Решение № АКТ-862-20.07.2010 КЗК, Решение № 616/2011 г., КЗК, Решение № 228/2011 г., КЗК и др.). Във връзка с гореизложеното и доколкото предметът на настоящата и предходната процедура (по обособена позиция № 12) са идентични и няма съществени изменения на първоначално обявените условия, Възложителят открива процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП с предмет„Доставка на тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-4.3.05-0022 Развитие на професионалното образование и обучение в сътрудничество с работодателите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“.