Версия за печат

00193-2014-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университетет - София, бул. "Климент Охридски" № 8, За: Петя Иванова, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652031, E-mail: petiva@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. "Климент Охридски" № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на компютърни конфигурации, преносими компютри, тонери за лазерни принтери, книги и учебници (учебна литература, тематична развойна литература) и изработка на уеб дизайн на сайт" в изпълнение на дейностите по проект BG051PO001-4.3.04-0045 „Развитие на електронни форми за дистанционно обучение в областта на съвременни индустриални технологии за нуждите на учебния процес на МТФ при ТУ-София”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката по всички обособени позиции е гр. София, бул. Климент Охридски, № 8, Техническия университет - София, с изключение на позиция 6 и позиция 7 от част 6.2. Техническата спецификация - град София.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е “Доставка на компютърни конфигурации, преносими компютри, тонери за лазерни принтери, книги и учебници (учебна литература, тематична развойна литература) и изработка на уеб дизайн на сайт в изпълнение на дейностите по проект BG051PO001-4.3.04-0045 „Развитие на електронни форми за дистанционно обучение в областта на съвременни индустриални технологии за нуждите на учебния процес на МТФ при ТУ-София” в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-4.3.04-0045 „Сътрудничество с индустрията за подобряване обучението в Технически университет – София (ТУ-София) по измервателна техника и управление на качеството“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърни конфигурации Обособена позиция 2: Доставка на преносими компютри и таблети Обособена позиция 3: Изработка на уеб дизайн на сайта Обособена позиция 4: Доставка на учебна и тематично-развойна литература Обособена позиция 5: Доставка на тонер касети за лазерни принтери Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС. Предлаганите тонер касети трябва да са нови, неупотребявани и нерециклирани, оригинални от производителя на техниката, за която са предназначени. Те трябва да отговарят на техническите изисквания, приложени в документацията и да съответстват с посочените видове и марки. Участникът трябва да е оторизиран от фирмата производител или неин официален представител да разпространява и продава на територията на Р България консумативите, съответстващи на предмета на обособената позиция. Тонер касетите трябва да отговарят на посоченото от възложителя описание - да бъде спазено съчетанието букви/цифри при продуктовия номер, съгласно Техническото предложение или на напълно еквивалентен технически продуктов номер, изрично деклариран от производителя. - Срок на годност. Остатъчният срок на годност на доставяните тонер-касети следва да бъде не по-малък от 12 месеца, считано от датата на доставката на съответния артикул. Към датата на съставяне на двустранен приемо–предавателен протокол без забележки за доставката на съответните тонер-консумативи минималният дванадесетмесечен срок на годност следва да е налице.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30213000, 30213200, 32420000, 22113000, 30125110, 72413000

Описание:

Персонални компютри
Таблетен компютър
Мрежово оборудване
Библиотечни книги
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Услуги по уебдизайн

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
39683.2 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 105 - 184722 от 03.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 104 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на тонер касети за лазерни принтери
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“ДИДЖИТЕК“ООД, ЕИК 030007837, гр. София, област София, район Младост, жк.Младост -1, бл.39, вх. Г, ап. 3, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9740900

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 2230.17 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 1996.2 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 106 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на преносими компютри и таблети“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„КОНТРАКС“АД, ЕИК 175415627, гр. София, район Изгрев, ул.“Тинтява“, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 11827.85 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11247 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: 105 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Доставка на компютърна техника и периферия“
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.07.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„КОНТРАКС“АД, ЕИК 175415627, гр. София, район Изгрев, ул.“Тинтява“, Р. България 1336, гр. София, Тел.: 088 7788262

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 27046.32 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 26440 BGN без ДДС
Брой месеци: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира в рамките на проект Договор за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма: “Развитие на Човешките ресурси” по схема за безвъзмездна финансова помощ договор дейностите по проект BG051PO001-4.3.04-0045 „Развитие на електронни форми за дистанционно обучение в областта на съвременни индустриални технологии за нуждите на учебния процес на МТФ при ТУ-София” в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-4.3.04-0045 „Сътрудничество с индустрията за подобряване обучението в Технически университет – София (ТУ-София) по измервателна техника и управление на качеството“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 4 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2014 г.