Версия за печат

00193-2014-0022

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. Кл. Охридски, № 8, За: Донка Симеонова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: dsimeonova@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. Кл. Охридски, № 8
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на тонери за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.07-0048 „Актуализиране на учебните планове и програми на специалностите във ФЕТТ, ФТК и МТФ на ТУ- София и създаване на нова съвместна магистърска специалност в съответствие с потребностите на пазара на труда“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София, ТУ-София, бул. Кл. Охридски - 8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е „Доставка на тонери за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.07-0048 „Актуализиране на учебните планове и програми на специалностите във ФЕТТ, ФТК и МТФ на ТУ- София и създаване на нова съвместна магистърска специалност в съответствие с потребностите на пазара на труда“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125110

Описание:

Тонер за лазерни принтери/факс машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
480.57 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 98 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на тонери за лазерни принтери“
V.1) Дата на сключване договора
18.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Елком 2008” АД, ЕИК 200418496,, гр. София, община Столична, 1618, район Витоша, ул. Вихрен, No 10, Р. България 1618, гр. София, Тел.: 088 8208563

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 480.57 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се финансира в рамките на договор № BG051PO001-3.1.07-0048 „Актуализиране на учебните планове и програми на специалностите във ФЕТТ, ФТК и МТФ на ТУ- София и създаване на нова съвместна магистърска специалност в съответствие с потребностите на пазара на труда“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) Всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

За изпълнение на предвидените дейности по проект№ BG051PO001-3.1.07-0048 „Актуализиране на учебните планове и програми на специалностите във ФЕТТ, ФТК и МТФ на ТУ- София и създаване на нова съвместна магистърска специалност в съответствие с потребностите на пазара на труда“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, с решение № № 465/21.12.2013 г. на Ректора на Технически университет - София е обявена открита процедура (при спазване на опростени правила) по реда на ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на компютърна техника, средства за презентация, тонери за лазерни принтери и организиране и провеждане на събития, изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.07-0048 „Актуализиране на учебните планове и програми на специалностите във ФЕТТ, ФТК и МТФ на ТУ- София и създаване на нова съвместна магистърска специалност в съответствие с потребностите на пазара на труда“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърна техника Обособена позиция 2: Доставка на средства за презентация Обособена позиция 3: Доставка на тонери за лазерни принтери Обособена позиция 4: Организиране и провеждане на събития, изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали. Съгласно чл. 39, ал. 1, т. 1, предл. 1 от ЗОП: „Възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение, когато не е подадена нито една оферта....” Видно от обявлението, публикувано в регистъра на АОП с уникален 576789 срокът за подаване на оферти е 16.00 ч. на г13.02.2014 ., а съгласно Входящия регистър на постъпилите оферти за обособена позиция 3 не е подадена нито една оферта. Видно от регистъра на АОП Възложителят е публикувал мотивирано решение № 52/11.03.2014 г. за прекратяване на процедурата в частта по обособена позиция № 3 от горепосочената обществена поръчка, тъй като до крайния срок, посочен в обявлението не е подадена нито една оферта. В този смисъл съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП, когато откритата процедура е била прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 1, предл. 1 от ЗОП и първоначално обявените условия не са били съществено променени, Възложителят може да проведе договаряне без обявление (в този смисъл е константната практика на ВАС: Решение № 15340/2010 г., адм.д. № 13629/2010 г., IV о. ВАС, Решение № 13347/2011 г., адм.д № 10511/2011 г., IV о. ВАС) и тази на КЗК: Решение № АКТ-427-07.04.2011, КЗК, Решение № АКТ-862-20.07.2010 КЗК, Решение № 616/2011 г., КЗК, Решение № 228/2011 г., КЗК и др.). Във връзка с гореизложеното и доколкото предметът на настоящата и предходната процедура (по обособена позиция № 3) са идентични и няма съществени изменения на първоначално обявените условия, Възложителят открива процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП с предмет „Доставка на тонери за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.07-0048 „Актуализиране на учебните планове и програми на специалностите във ФЕТТ, ФТК и МТФ на ТУ- София и създаване на нова съвместна магистърска специалност в съответствие с потребностите на пазара на труда“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.