Версия за печат

00193-2014-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

Технически университет - София, бул. Кл. Охридски, № 8, За: Елеонора Станоева, Аделина Алексиева, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652965, E-mail: estanov@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. Кл. Охридски, № 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на специализиран инструментариум за видеоконферентна връзка, тонер касети за лазерни принтери и Организиране на семинари и изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-4.3.04-0044 „Формални и неформални електронни форми за дистанционно обучение по „Компютърни науки“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси““, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на специализиран инструментариум за видеоконферентна връзка Обособена позиция 2: Доставка на тонер касети за лазерни принтери Обособена позиция 3: Организиране на семинари и изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката по обособени позиции 1, 2 и 3 е гр. София, бул. Климент Охридски, № 8, Техническия университет – София.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е „Доставка на специализиран инструментариум за видеоконферентна връзка, тонер касети за лазерни принтери и Организиране на семинари и изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали в изпълнение на дейностите по Договор № BG051PO001-4.3.04-0044 „Формални и неформални електронни форми за дистанционно обучение по „Компютърни науки“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси““, по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на специализиран инструментариум за видеоконферентна връзка Обособена позиция 2: Доставка на тонер касети за лазерни принтери Обособена позиция 3: Организиране на семинари и изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

32322000, 30232000, 30125110, 22462000, 72400000, 35261000, 79341000

Описание:

Мултимедийно оборудване
Периферни устройства
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Рекламни печатни материали
Интернет услуги
Информационни табла
Рекламни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
14010 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 051 - 084898 от 13.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 99 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: „Организиране на семинари и изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали ”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД, ЕИК 201557566, гр. София 1336, район р-н Люлин, ж.к. ЛЮЛИН, бл. 303, вх. А, ет. 2, ап. 4, Р. България 1336, София, Тел.: 088 7788262

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 19452 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 14010 BGN без ДДС
Брой месеци: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се финансира в рамките на проект Договор № BG051PO001-4.3.04-0044 „Формални и неформални електронни форми за дистанционно обучение по „Компютърни науки“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, с краен срок 10.10.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2014 г.