Версия за печат

00270-2014-0003

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерски съвет, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 1, За: Мария Томова, Димитър Иванов, Валентина Георгиева, Адриана Василева, Република България 1594, София, Тел.: 03592 9402061;03592 9402727; 03592 9402666;03592 9402222, E-mail: Dm.Ivanov@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Главен инспекторат към Министерския съвет и дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government. bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: МИнистерски съвет

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Министерски съветДруго (моля пояснете): Министерски съвет

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Предоставяне на консултантски услуги за изготвяне на анализ на изпълнението на мерките/дейностите, включени в плановете за действие към Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност и независима оценка на въздействието на стратегията; разработване на: механизъм за обработка и докладване на нередности при подаването на декларации за имотно състояние, получените през предходната календарна година възнаграждения, свързани с полагане на труд извън служебното правоотношение, при декларирането на несъвместимост и частни интереси; процедура за оповестяване на резултатите от работата на различните звена за вътрешен административен контрол, както и проекти на нормативни актове и/или проекти за изменения и допълнения на нормативни актове, с цел подобряване на съществуващите механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията от гледна точка на борбата с корупцията” по проект „Подобряване на съществуващите законодателство, структури и механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията на базата на независима оценка на въздействието на Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност”, осъществявани с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Предоставяне на консултантски услуги за изготвяне на анализ на изпълнението на мерките/дейностите, включени в плановете за действие към Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност и независима оценка на въздействието на стратегията; разработване на: механизъм за обработка и докладване на нередности при подаването на декларации за имотно състояние, получените през предходната календарна година възнаграждения, свързани с полагане на труд извън служебното правоотношение, при декларирането на несъвместимост и частни интереси; процедура за оповестяване на резултатите от работата на различните звена за вътрешен административен контрол, както и проекти на нормативни актове и/или проекти за изменения и допълнения на нормативни актове, с цел подобряване на съществуващите механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията от гледна точка на борбата с корупцията” по проект „Подобряване на съществуващите законодателство, структури и механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията на базата на независима оценка на въздействието на Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност”, осъществявани с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”. Обхватът на настоящата обществена поръчка включва изпълнението на следните дейности по проекта: Дейност 2 Изготвяне на анализ на опита на две от държавите - членки на ЕС във връзка с приемането и изпълнението на стратегически документи за противодействие на корупцията и организираната престъпност. Дейност 3 Изготвяне на анализ на изпълнението на мерките/дейностите, включени в плановете за действие към Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност. Дейност 4 Изготвяне на независима оценка на въздействието на Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност. Дейност 5 Изготвяне на анализ на ефективността на механизма за проверки на декларирането на имотното състояние, получените през предходната календарна година възнаграждения, свързани с полагане на труд извън служебното правоотношение, и декларирането на несъвместимост и частни интереси. Дейност 6 Разработване на механизъм за обработка и докладване на нередности при подаването на декларации за имотно състояние, получените през предходната календарна година възнаграждения, свързани с полагане на труд извън служебното правоотношение, и при декларирането на несъвместимост и частни интереси. Дейност 7 Разработване на процедура за оповестяване на резултатите от работата на различните звена за вътрешен административен контрол. Дейност 8 Разработване на проекти на нормативни актове и/или проекти за изменения и допълнения на нормативни актове, придружени от оценка на въздействието, с цел подобряване на съществуващите механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията от гледна точка на борбата с корупцията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79411000

Описание:

Консултантски услуги по общо управление

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
109800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Процедурата за възлагане на обществената поръчка е открита със Заповед № ФС-32 от 04 февруари 2014 г. на и. д. директор на дирекция "Администратвино и правно обслужване и управление на собствеността", № в Регистъра на обществените поръчки - 00270-2014-0003.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 584520 от 07.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № МС-104 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предоставяне на консултантски услуги за изготвяне на анализ на изпълнението на мерките/дейностите, включени в плановете за действие към Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност и независима оценка на въздействието на стратегията ...
V.1) Дата на сключване договора
15.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АГЕНЦИЯ СТРАТЕГМА" ООД; ЕИК 121026679, седалище и адрес на управление: гр. София 1202, район Сердика, ул. Дунав № 82, ет. 5, ап. 25, адрес за кореспонденция: гр. София 1202, ул. „Г. С. Раковски” № 18, ет. 4, Република България 1202, София, Тел.: 03592 9814738, E-mail: agency@strategma.bg, Факс: 03592 4236376

URL: www.strategma.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 214583.33 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 109800 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Подобряване на съществуващите законодателство, структури и механизми за осигуряване на вътрешен контрол върху управлението и дейността на администрацията на базата на независима оценка на въздействието на Интегрираната стратегия за превенция и противодействие на корупцията и организираната престъпност”, регистрационен номер K 13-12-1/04.09.2013 г.-Приоритетна ос I. Добро управление, Подприоритет 1.2. Прозрачна и почтена държавна администрация, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор