00265-2014-0114
Технически редакции | ||
20.08.2014 09:26 ч. : | 20/08/2014 09:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.08.2014 09:26 ч. : | 20/08/2014 09:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Раднево: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Виолета Тотева - Експерт търговия, отдел "Търговски", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Търговски"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Нина Михайлова, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/, E-mail: nina.mihajlova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: стая №609, ет.6, регистратура на отдел "Търговски"Проучване и добив на въглища или други твърди горива
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Преоборудване на покритата част, оразмеряване и избор на помпено оборудване, реконструкция на смукателна шахта, авариен преливник на водосборника и организирано провеждане на прелелите води във ВП – 3 в рудник „Трояново-1”, с. Трояново” – реф. № 118/2013 г. - ЗОП
Възлагане на обществена поръчка
„Преоборудване на покритата част, оразмеряване и избор на помпено оборудване, реконструкция на смукателна шахта, авариен преливник на водосборника и организирано провеждане на прелелите води във ВП – 3 в рудник „Трояново-1”, с. Трояново” – реф. № 118/2013 г. - ЗОП, в това число: външно ел.захранване на ВП-3 – работно и резервно, закрита комплектна разпределителна уредба Ср.Н – 6 кV, комплектен трансформаторен пост Ср.Н – 6 кV, ел. захранване на помпите със Ср.Н – 6 кV, външно ел. захранване НН на табло автоматизация, външно ел. захранване НН на табло „ТДО”, заземителна инсталация, демонтажни работи, доставка на машини и съоръжения – вентилни отводители, КТП, силов трансформатор, КРУ, изработка и монтаж на армировка, полагане на бетон, монтаж на стоманена конструкция, монтаж на табла, доставка на кабели, полагане на кабели, СМР по част хидротехническа: доставка и монтаж на фланци, възвратна клапа, електропомпа и ел. двигател, транспорт и монтаж на стоманени тръби и др.
45317100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно количествената сметка и документацията за участие
НЕ
90
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е 5000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане, както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 кал. дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове строително – монтажни работи се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (по образец на Възложителя) и се представят в минимум три еднообразни екземпляра. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, на основание Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15)
Няма
За запознаване с реалните условия на експлоатация на подобектите на територията на Възложителя всеки участник има право на оглед. Огледът ще се извърши на 12.09.2014 г. Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на ММИ ЕАД. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание при отговорния за случая инвеститорски контрол. Лице, което ще отговарят за огледа: инж. Динко Бинев– Инженер инвеститорски контрол част АС, НС и ХТС в отдел „Инвестиции”; тел. 0889432347. За извършения оглед участника представя в заявлението си за участие декларация, че се е запознал с реалните експлоатационни условия на възложителя.
Не се изискват.
Списък на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката (СМР свързани с отводняване, укрепване и възстановяване на диги или работи по хидротехнически съоръжения), изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и удостоверения за добро изпълнение, съгласно чл.51, ал.1, т.2 буква "б" от ЗОП.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
реф. № 118/2013 г.
НЕ
НЕ
Български
150
Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс. Срокът за изпълнение на СМР е до 90 календарни дни от датата на подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия/ниво (Приложение №2 към чл.7, ал.3, т.2 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството към ЗУТ). Датата, на която изтича времетраенето на строителството е датата на съставяне Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15). Изпълнителят има право да поиска удължаване на срока за изпълнение на работите, при лоши климатични условия, нареждане за спиране, възлагане на допълнителни СМР, в рамките на непредвидените разходи или други обстоятелства, които могат да настъпят и които не се дължат на пропуск или на нарушаване на договора от страна на Изпълнителя или които не могат да се вменят като негова отговорност. Размерът на удължаването ще се определи след консултации между възложителя и изпълнителя. Договореното удължаване на срока се удостоверява с подписан протокол между упълномощени представители на изпълнителя и възложителя. Когато в договорения срок изпълнението не може да бъде осъществено в резултат на обстоятелства, за които е отговорен Възложителя, се съставя двустранен протокол за спиране на изпълнението. В протокола се описват подробно обстоятелствата, поради които се спира изпълнението. След отпадане на причините, довели до спирането, се съставя двустранен протокол, с който се продължава изпълнението на договора.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и следващи от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
20.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ