Версия за печат

00017-2014-0014

BG-Берковица: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Ваньо Андреев, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89130, E-mail: ob@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Берковица
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Хранителните продукти ще се доставят до складовете на съответните общински предприятия, детски и социални заведения, както следва: 1. Общински предприятия: 1.1. Домашен социален патронаж – гр. Берковица, ул. „Мусала” № 6а 2. Детски ясли: 2.1. Детска ясла – гр. Берковица, ул. „Берковска река” № 17-19 3. Детски градини: 3.1. ЦДГ „Малина” – гр. Берковица, ул. „Шабовица” № 1 3.2. ЦДГ „Пролетна дъга” – гр. Берковица, ул. „Тинтява”№ 12 3.3. ЦДГ „Звънче” – гр. Берковица, ул. „Добруджа” № 24 4. ДДМУИ – гр. Берковица, ул. „Стефан Стамболов” № 34 5. Защитено жилище – гр. Берковица, ул. „Стефан Стамболов” № 34а 6. ДСХ-Берковица – гр. Берковица, ул. „Стефан Стамболов” № 32 7. ДВД-Бистрилица – с. Бистрилица, общ Берковица, ул. „Живовска”7 8. ДДЛРГ „Люба Тенева” – гр. Берковица, ул. „Ашиклар” № 7 9. ЦНСТ – гр. Берковица,ул. „Ашиклар” № 7

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15821130, 15811000, 15813000, 15100000, 15240000, 15300000, 15332000, 03221000, 15510000, 15551000, 15500000

Описание:

Хрупкав хляб (Кнекброт)
Хлебни изделия
Хранителни продукти, използвани за закуска
Месо и месни продукти
Риба в консерви или в кутии и други приготвени храни и консерви от риба
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Плодове (вкл. черупкови), преработени
Зеленчуци
Мляко и сметана
Кисело мляко и други ферментирали млечни продукти
Млечни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По техническа спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
307000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

15. Гаранции за участие и за изпълнение. 15.1. Гаранция за участие - 1% от прогнозната стойност на всяка една обособена позиция по която участника кандидаства, в български лева, както следва: Обособена позиция № 1 - „Хляб и хлебни изделия” - 580,00(петстотин и осемдесет) лева; Обособена позиция № 2 - „Други хранителни продукти” - 680,00(шестотин и осемдесет) лева; Обособена позиция № 3 - „Месо и месни продукти” – 700,00(седемстотин) лева; Обособена позиция № 4 - „Консерви” – 450,00(четиристотин и петдесет) лева; Обособена позиция № 5 - „Плодове и зеленчуци” – 360,00(триста и шестдесет) лева; Обособена позиция № 6 - „Мляко и млечни продукти” – 300,00(триста) лева. 15.2. Гаранция за изпълнение - 3 % от договорената стойност, съгласно ценовата оферта на съответния участник за всяка една обособена позиция по която участника е определен за изпълнител. *Гаранцията за изпълнение се представя при класиране на кандидата и към момента на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят по избор на участника в парична сума или банкова гаранция. Когато кандидатът е обединение - неюридическо лице, всеки от съдружниците може да е наредител по банковата гаранция или вносител на паричната сума по гаранцията. Когато гаранцията е в парична сума, същата се внася по сметка на Община Берковица: IBAN: BG13UNCR70003301006351, BIC: UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" АД, клон Берковица. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 90 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа в случай, че участникът обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор или решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора от компетентните органи и влизане на решението в сила. Гаранцията за участие на отстранените участници се освобождават в срок от 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за предварителен подбор или за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие на класираните на първо и второ място участници, се освобождават след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие на останалите класирани участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законово са престояли при него. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след поканата и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност до 30 дни от крайната дата на изпълнение на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се възстановява в срок до 30 дни след приключване изпълнението по договора. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който законно гаранцията е престояла при него. В изключителни случаи, преди изтичане на срока на валидност, възложителят може да поиска от участниците в обществената поръчка да удължат срока на гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Единичните цени на хранителните продукти по обособени позиции, се изчисляват на база цените по месечния бюлетин на САПИ, коригирани със съответния процент отстъпка или надценка предложен от изпълнителя с ценовата оферта и ценовата спецификация по съответната обособена позиция. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен към първо число на месеца да представя на КУПУВАЧА информация от Системата за агропазарна информация (САПИ), въз основа на който се преизчислява цената на доставките. Процента за корекция на единичните цени е отразен в ценовите спецификации, които са неразделна част от настоящия договор. Процентното съотношение се запазва за цялото време на действие на договора и на база на него се изчислява промяната в цените на хранителните продукти ежемесечно. За получените периодични доставки на заявените количества хранителни продукти Възложителят се задължава да заплати стойността им, съгласно договорените единични цени по чл. 4. Заплащането на стойността на периодично доставените хранителни продукти ще се извършва до 3/три/ месеца след доставката на храните, с платежно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя, срещу представена данъчна фактура. Договорените цени на хранителните продукти не могат да се променят за срока на договора, освен при промяна на нормативно регламентиране или съобразно бюлетина на САПИ за всеки един месец.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците са длъжни да спазват стриктно всички срокове и условия, установени в техническите спецификации и настоящите указания в хода по осъществяване на процедурата. Участниците са длъжни да представят всички изискуеми документи, предвидени в процедурата. Участниците могат да участвуват в процедурата лично, чрез техните представители по закон или по възлагане, или чрез изрично упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно. Един пълномощник не може да представлява повече от един участник. 2. От участие в процедурата се отстранява участник в следните случаи: 2.1. Когато участникът не е представил някой от необходимите документите или информация по чл. 56 от ЗОП, документи или информация предвидени в настоящите указания или не изпълни указанията на комисията по чл.68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП; 2.2. Когато участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП, оферта която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация и не е изпълнил указанията на Възложителя за отстраняване на недостатъците. 2.3. Когато участникът не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и на обявените от възложителя изисквания по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. 2.4. Когато са налице условията по чл. 70, ал. 1-3 от ЗОП. 2.5. Когато участникът е представил самостоятелна оферта и е: - външен експерт, който е участвал в подготовката на настоящата процедура и при изготвянето на техническата спецификация и методиката за оценка на офертите; - свързано лице или свързано предприятие с друг участник; - подизпълнител или в съдружие или обединение с друг участник. 2.6. Не може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. - Когато законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, не предвижда включването на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП или някое от посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, в публичен безплатен регистър или предоставянето им служебно и безплатно на възложителя, при подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: - документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, издадени от компетентен орган, или - извлечение от съдебен регистър, или - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. - Когато в държавата, в която кандидатът или участникът е установен, не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. - Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. - Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Списък на изпълнените договори за доставка на храни или хранителни продукти през последните три години, считано от датата за депозиране на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите - Образец 11. Забележка: Към списъка, задължително се прилагат съответните удостоверения, издадени от получателите на доставките или от компетентен орган, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата • Справка-декларация за собствени или наети МПС – Образец № 12. Към справката се прилагат заверени от участника копия от свидетелство за регистрация на МПС(големия талон), сертификати, удостоверения за регистрация за превоз на храни, както и съответните договори за лизинг или наем, когато техниката не е собственост на участника. • Справка-декларация за налична складова или производственна база или складови помещения – Образец 13. Към справката се прилагат заверени от участника копия от документи, удостоверяващи право на собственост или договори за наем на базите, както и документи за регистрация по Закона за храните. • Заверени от участника копия от документи, удостоверяващи внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните или копие от сертификат за управление на качество по ЕN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и търговия на хранителни продукти или еквивалентни на посочените сертификати.
Минимални изисквания: 7.1. Участниците в процедурата трябва да притежават опит в доставката на храни и хранителни продукти, като за последните 3 години, считано от датата за депозиране на офертите, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да са изпълнили най-малко 1 (един) договор за доставка на храни или хранителни продукти. 7.2. Да притежава актуално удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ, издадено от компетентите органи за производствените или складови бази; 7.3. Участникът да осигури наймалко един хладилен автомобил за хранителните продукти от животински произход(приложимо за обособени позиции № 3 и № 6) и наймалко един автомобил за транспортиране на храни от неживотински произход(приложимо за обособени позиции № 1, № 2, № 4 и № 5), надлежно регистрирани за превоз на храни и хранителни продукти; 7.4. Участникът трябва да има внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните или сертификат за управление на качество по ЕN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и търговия на хранителни продукти или еквивалентни на посочените сертификати. 7.5. Участникът следва да разполага с минимум 1 складова база или 1 производствен обект или 1 складово помещение, съответно регистрирани за хранителни продукти, които да осигуряват възможност за доставка на заявените храни и хранителни продукти в рамките на 48 часа от заявката, независимо от местонахождението на базите *** При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите за доказване на технически възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. *** При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за технически възможности се отнася за подизпълнителя, съобразно вида, дела и процента на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие чрез плащане в брой на касата на Община Берковица, пл. «Йордан Радичков» 4, или по банков път по сметка на Община Берковица: ОББ АД IBAN BG35UBBS80028413870905 BIC UBBSBGSF вид плащане 447000. Документацията се получава с стая 210 на Община Берковица след представяне на платежен документ, всеки работен ден от 8.30ч до 17.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят е длъ¬жен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. Документацията може да бъде закупена лично от заинтересованото лице или негов упълномощен представител. При закупуване на Документацията чрез куриерска служба, заинтересованото лице следва да упълномощи лицето, което ще я получи. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересова¬ното лице след представяне на платежен документ, че докумен¬тацията е заплатена. 2. Цената на документацията е с включено ДДС 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Възложителя или по банков път на следната сметка на Възложителя: Банка : ОББ АД гр. Берковица IBAN: BG35UBBS80028413870905 Код за плащане:447000 BIC: UBBSBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.09.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала, Общинска администрация Берковица

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

3. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението представят нотариално заверено споразумение/договор/. Споразумението/договора/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; че се определя лице или лица, които представляват обединението и имат право да го задължават, да получават указания за и от името на обединението; че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението участниците представят и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 3.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. «а» и «б» от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл.56, ал.1, т. 1, б. «в» и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, а декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. 3.2. Участниците могат да предлагат без ограничения ползването на подизпълнители. 3.2.1. За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, за което подизпълнителите представят декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. 3.2.2. Изпълнителите сключват договор за подизпълнение само с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. - Изпълнителите нямат право дасключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; - Изпълнителите нямат право да възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители; - Изпълнителите нямат право да заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато: а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по чл. 45а, ал. 6 от ЗОП. - В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2. - Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. - Не е нарушение на забраната по чл. 45а, ал. 2, т. 2 и по ал. 4 доставката на стоки, материали или оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно – от договора за подизпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Хляб и хлебни изделия”
1) Кратко описание

Доставка на „Хляб и хлебни изделия”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811100, 15811000

Описание:

Хляб
Хлебни изделия

3) Количество или обем

По техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
58000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Различни хранителни продукти”
1) Кратко описание

доставка на „Различни хранителни продукти”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
68000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Месо и месни изделия”
1) Кратко описание

доставка на „Месо и месни изделия”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15110000, 15100000

Описание:

Месо
Месо и месни продукти

3) Количество или обем

по техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
70000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Консерви
1) Кратко описание

доставка на Консерви

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

по техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
45000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Плодове и зеленчуци”
1) Кратко описание

доставка на „Плодове и зеленчуци”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000, 03221000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Зеленчуци

3) Количество или обем

по техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
36000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Мляко и млечни продукти”
1) Кратко описание

Доставка на „Мляко и млечни продукти”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000, 15511000

Описание:

Млечни продукти
Мляко

3) Количество или обем

по техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение