00017-2014-0014
Технически редакции | ||
20.08.2014 09:37 ч. : | 19/08/2014 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.08.2014 09:37 ч. : | 19/08/2014 16:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Берковица: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Ваньо Андреев, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89130, E-mail: ob@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.bg.
Адрес на профила на купувача: www.berkovitsa.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Възлагане на обществена поръчка
Хранителните продукти ще се доставят до складовете на съответните общински предприятия, детски и социални заведения, както следва: 1. Общински предприятия: 1.1. Домашен социален патронаж – гр. Берковица, ул. „Мусала” № 6а 2. Детски ясли: 2.1. Детска ясла – гр. Берковица, ул. „Берковска река” № 17-19 3. Детски градини: 3.1. ЦДГ „Малина” – гр. Берковица, ул. „Шабовица” № 1 3.2. ЦДГ „Пролетна дъга” – гр. Берковица, ул. „Тинтява”№ 12 3.3. ЦДГ „Звънче” – гр. Берковица, ул. „Добруджа” № 24 4. ДДМУИ – гр. Берковица, ул. „Стефан Стамболов” № 34 5. Защитено жилище – гр. Берковица, ул. „Стефан Стамболов” № 34а 6. ДСХ-Берковица – гр. Берковица, ул. „Стефан Стамболов” № 32 7. ДВД-Бистрилица – с. Бистрилица, общ Берковица, ул. „Живовска”7 8. ДДЛРГ „Люба Тенева” – гр. Берковица, ул. „Ашиклар” № 7 9. ЦНСТ – гр. Берковица,ул. „Ашиклар” № 7
15821130, 15811000, 15813000, 15100000, 15240000, 15300000, 15332000, 03221000, 15510000, 15551000, 15500000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
По техническа спецификация
НЕ
31.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
15. Гаранции за участие и за изпълнение. 15.1. Гаранция за участие - 1% от прогнозната стойност на всяка една обособена позиция по която участника кандидаства, в български лева, както следва: Обособена позиция № 1 - „Хляб и хлебни изделия” - 580,00(петстотин и осемдесет) лева; Обособена позиция № 2 - „Други хранителни продукти” - 680,00(шестотин и осемдесет) лева; Обособена позиция № 3 - „Месо и месни продукти” – 700,00(седемстотин) лева; Обособена позиция № 4 - „Консерви” – 450,00(четиристотин и петдесет) лева; Обособена позиция № 5 - „Плодове и зеленчуци” – 360,00(триста и шестдесет) лева; Обособена позиция № 6 - „Мляко и млечни продукти” – 300,00(триста) лева. 15.2. Гаранция за изпълнение - 3 % от договорената стойност, съгласно ценовата оферта на съответния участник за всяка една обособена позиция по която участника е определен за изпълнител. *Гаранцията за изпълнение се представя при класиране на кандидата и към момента на сключване на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се представят по избор на участника в парична сума или банкова гаранция. Когато кандидатът е обединение - неюридическо лице, всеки от съдружниците може да е наредител по банковата гаранция или вносител на паричната сума по гаранцията. Когато гаранцията е в парична сума, същата се внася по сметка на Община Берковица: IBAN: BG13UNCR70003301006351, BIC: UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" АД, клон Берковица. Когато гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност 90 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите или когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срока по чл.41 от ЗОП. Гаранцията за участие се задържа в случай, че участникът обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор или решението за определяне на изпълнител - до решаване на спора от компетентните органи и влизане на решението в сила. Гаранцията за участие на отстранените участници се освобождават в срок от 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за предварителен подбор или за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие на класираните на първо и второ място участници, се освобождават след сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие на останалите класирани участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законово са престояли при него. Когато с влязло в сила решение Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след поканата и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция същата е с минимален срок на валидност до 30 дни от крайната дата на изпълнение на договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се възстановява в срок до 30 дни след приключване изпълнението по договора. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който законно гаранцията е престояла при него. В изключителни случаи, преди изтичане на срока на валидност, възложителят може да поиска от участниците в обществената поръчка да удължат срока на гаранциите.
Единичните цени на хранителните продукти по обособени позиции, се изчисляват на база цените по месечния бюлетин на САПИ, коригирани със съответния процент отстъпка или надценка предложен от изпълнителя с ценовата оферта и ценовата спецификация по съответната обособена позиция. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен към първо число на месеца да представя на КУПУВАЧА информация от Системата за агропазарна информация (САПИ), въз основа на който се преизчислява цената на доставките. Процента за корекция на единичните цени е отразен в ценовите спецификации, които са неразделна част от настоящия договор. Процентното съотношение се запазва за цялото време на действие на договора и на база на него се изчислява промяната в цените на хранителните продукти ежемесечно. За получените периодични доставки на заявените количества хранителни продукти Възложителят се задължава да заплати стойността им, съгласно договорените единични цени по чл. 4. Заплащането на стойността на периодично доставените хранителни продукти ще се извършва до 3/три/ месеца след доставката на храните, с платежно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя, срещу представена данъчна фактура. Договорените цени на хранителните продукти не могат да се променят за срока на договора, освен при промяна на нормативно регламентиране или съобразно бюлетина на САПИ за всеки един месец.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересованите лица могат да закупят документацията за участие чрез плащане в брой на касата на Община Берковица, пл. «Йордан Радичков» 4, или по банков път по сметка на Община Берковица: ОББ АД IBAN BG35UBBS80028413870905 BIC UBBSBGSF вид плащане 447000. Документацията се получава с стая 210 на Община Берковица след представяне на платежен документ, всеки работен ден от 8.30ч до 17.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, Възложителят е длъ¬жен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. Документацията може да бъде закупена лично от заинтересованото лице или негов упълномощен представител. При закупуване на Документацията чрез куриерска служба, заинтересованото лице следва да упълномощи лицето, което ще я получи. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя на заинтересова¬ното лице след представяне на платежен документ, че докумен¬тацията е заплатена. 2. Цената на документацията е с включено ДДС 3. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на Възложителя или по банков път на следната сметка на Възложителя: Банка : ОББ АД гр. Берковица IBAN: BG35UBBS80028413870905 Код за плащане:447000 BIC: UBBSBGSF
Български
120
Заседателна зала, Общинска администрация Берковица
участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
3. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението представят нотариално заверено споразумение/договор/. Споразумението/договора/ трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; че се определя лице или лица, които представляват обединението и имат право да го задължават, да получават указания за и от името на обединението; че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява обединението участниците представят и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 3.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. «а» и «б» от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл.56, ал.1, т. 1, б. «в» и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, а декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. 3.2. Участниците могат да предлагат без ограничения ползването на подизпълнители. 3.2.1. За подизпълнителите се прилагат изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, за което подизпълнителите представят декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. 3.2.2. Изпълнителите сключват договор за подизпълнение само с подизпълнителите, посочени в офертата. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. - Изпълнителите нямат право дасключват договор за подизпълнение с лице, за което е налице обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; - Изпълнителите нямат право да възлагат изпълнението на една или повече от дейностите, включени в предмета на обществената поръчка, на лица, които не са подизпълнители; - Изпълнителите нямат право да заменят посочен в офертата подизпълнител, освен когато: а) за предложения подизпълнител е налице или възникне обстоятелство по чл. 47, ал. 1 или 5 от ЗОП; б) предложеният подизпълнител престане да отговаря на нормативно изискване за изпълнение на една или повече от дейностите, включени в предмета на договора за подизпълнение; в) договорът за подизпълнение е прекратен по вина на подизпълнителя, включително в случаите по чл. 45а, ал. 6 от ЗОП. - В срок до три дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2. - Подизпълнителите нямат право да превъзлагат една или повече от дейностите, които са включени в предмета на договора за подизпълнение. - Не е нарушение на забраната по чл. 45а, ал. 2, т. 2 и по ал. 4 доставката на стоки, материали или оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, когато такава доставка не включва монтаж, както и сключването на договори за услуги, които не са част от договора за обществената поръчка, съответно – от договора за подизпълнение.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Заинтересованите кандидати и участниците имат право да обжалват решенията, действията и бездействията на Възложителя, както и съдържанието на решението, обявлението и документацията при условията на чл. 120, ал. 2, 4, 5, 6, 7, 8 и 10 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията на адрес: гр. София, бул. Витоша № 18. В срока по ал. 5, т. 1 от чл. 120 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на Възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП.
19.08.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на „Хляб и хлебни изделия”
15811100, 15811000
Описание:
По техническа спецификация
доставка на „Различни хранителни продукти”
15000000
Описание:
По техническа спецификация
доставка на „Месо и месни изделия”
15110000, 15100000
Описание:
по техническа спецификация
доставка на Консерви
15000000
Описание:
по техническа спецификация
доставка на „Плодове и зеленчуци”
15300000, 03221000
Описание:
по техническа спецификация
Доставка на „Мляко и млечни продукти”
15500000, 15511000
Описание:
по техническа спецификация