Версия за печат

00712-2014-0010

BG-Поморие: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Поморие, ул. "Солна" № 5, За: инж. Кунчо Гайдов, РБългария 8200, Поморие, Тел.: 0596 23052, E-mail: zam.kmet_Gaydov@pomorie.org, Факс: 0596 23052

Място/места за контакт: Община Поморие

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg/..

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"РЕКОНСТРУКЦИЯ И МОДЕРНИЗАЦИЯ НА РИБАРСКО ПРИСТАНИЩЕ- ГР. ПОМОРИЕ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Поморие
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Реконструкция и модернизация на Рибарско пристанище- гр. Поморие, което включва извършване на СМР в съществуващо Рибарско пристанище - гр. Поморие. Предвижда се реконструкция и модернизация на съоръженията на рибарския пристан за превръщането му в рибарско пристанище с достатъчен капацитет на пристанищните съоръжения. За реализирането на тази цел е необходимо създаването на подходящи условия за защитени пристани за швартоване и техническо обслужване на плавателните съдове, разтоварване на уловите, осигуряване производство на лед, възможности за съхранение на уловите, осъществяване на контрол и окачествяване, места за провеждане на търгове за първа продажба, изграждане на подходящи санитарни зони, организиране на транспорт и др. Предмета на поръчката включва следните подобекти: Подобект 1: „Пристанищни съоръжения“; Подобект 2: „Площадкови Електро и ВиК мрежи“; Подобект 3: „Сграда за рибна борса и административно обслужване“; Подобект 4: „Сграда за ремонтни работилници“;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45241000, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи на пристанища
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се да се извършат строително-монтажни работи в съществуващо Рибарско пристанище - гр. Поморие, съгласно одобрен инвестиционен проект, като реализацията на проекта предвижда извършване на рехабилитационни мероприятия и ново строителство. Предмета на поръчката обхваща извършване на СМР по изпълнение на І етап, обособен съгласно издадено разрешение за строеж, допълнено със Заповед № РС -16/17.04.2014г. на министъра на регионалното развитие, а именно: І етап: Подобекти „Пристанищни съоръжения – западен мол от профил 0 до профил 5, „Сграда ремонтни работилници“, „Сграда за рибна борса и административно обслужване“ и „Площадкови Електро и ВиК мрежи“; Подобект 1: Пристанищни съоръжения, в т.ч.:1. Източен ограден вълнолом с обща дължина L=505.93 м, съставен от четири фунционални зони: - зона А с хелинг за рибарски лодки; зона В; зона С и зона D;2. Западен предпазен мол-буна (частично до профил е-5) – изградено като каменно-насипна буна със защита от скални блокове 1500-4000 кг. с обща дължина LЕ=182.15, с пристан за малки рибарски кораби тип „Сейнер” – до 5 бр. от страна „акватория” и дължина на кейовия фронт от 91.88 м;3.Крайбрежна насипна територия с хелинг за рибарски лодки 36 бр. с дължина на хелинга от 111.64 м, с кей за рибарски лодки – дължина от 96.70 м. и/или два рибарски пирса, с оперативна дължина за швартоване от 2х150 м. и приставане на общо 72 бр. рибарски лодки; 4. Пристанищна акватория – обща оперативна площ 23 267 м2 по линията на швартоване на плавателните съдове; 5. Подходен навигационен канал – ширина 30 м. и минимална навигационна дълбочина -5,00 м, съоръжен с плаващи ограничителни буйове и входна веха;6. Навигационно оборудване – два входни светлика (бакон), плаващи навигационни буйове, входни вехи, наутофон. Пристанищната акватория условно е разделена на: вътрешна зона (акватория) - за швартоване на малки рибарски кораби, катери и рибарски лодки с обща площ от ~17 267 м2; зона за маневриране и швартоване на разчетния кораб тип „Балтик” с обща площ ~6 000 м2 и външна зона (подходен навигационен канал) от 12291,58 м2 за безопасен подход и транспортна връзка на маневриращите кораби - влизащи и излизащи от рибарското пристанище.Двете зони са фунционално свързани, преливат една в друга и осигуряват осъществяването на маневрите при подхождане, приставане, престой и отплаване на рибарските кораби, катери и рибарски лодки. Предвижда се изпълнение на защита от изкуствени бетонови елементи тип “Accropode”® или еквивалент. Подобект 2: Площадкови електро и ВиК мрежи:1. ВиК на площадката.2. Ел. на площадката. Подобект 3:Сграда за рибна борса и административно обслужване с части: „Архитектура” и „Конструкции”; „Сградно ел.”; „Сградно ВиК”; ОВК; Технология. Предвижда се ново строителство - сграда, оформена като самостоятелна обществена единица със самостоятелен вход, стоманобетонова конструкция с външни ограждащи стени керамични тухли с топлоизолация от вън. Полезна площ на сградата 453,410 m;Полезен обем на сградата 1 367,773 m;Обща брутна площ на сградата 486,203 m;Общ брутен обем на сградата 1 651,779 m; Подобект 4: Сграда за ремонтни работилници с части: „Архитектура” и „Конструкции”; „Сградно ел.”; „Сградно ВиК”; ОВК. Предвижда се ново строителство - сграда, оформена като самостоятелна обществена единица със самостоятелен вход, стоманобетонова конструкция с външни ограждащи стени керамични тухли с топлоизолация от вън. Полезна площ на сградата 87,500 m; Полезен обем на сградата 253,750 m; Обща брутна площ на сградата 97,417 m; Общ брутен обем на сградата 337,265 m

Прогнозна стойност без ДДС
9390915.93 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 92 000 лв. (деветдесет и две хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде внесена като парична сума или под формата на банкова гаранция. Вида и формата на гаранцията се избира от участника. Ако гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на парична сума, следва да бъде платена по следната банкова сметка на Община Поморие: IBAN: BG 10 IORT 7378 3317 0001 03; BIC: IORT BGSF; Банка: „Инвестбанк” АД, клон Бургас. Банковата гаранция за участие трябва да бъде неотменима и безусловна. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя отново при условията и реда на чл. 62а ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора. Представя се при сключването му под формата на парична сума (вносима по горепосочената банкова сметка) или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора. Когато Участникът или избрания изпълнител е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за авансово плащане. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за авансово плащане. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 2% от предлагания от избрания за изпълнител участник процент (%) на аванса, според ценовото му предложение от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Представените образци на банкови гаранции в документацията за участие са задължителни за участниците само по отношение на условията, описани в тях.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на максимум 30% от общата цена по договора, без ДДС като точният размер ще бъде според офертата на избрания за изпълнител участник. Сумата е платима в срок до 30 календарни дни след представяне на банкова гаранция за възстановяване на предоставения аванс и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до 20% от стойността на договора, без ДДС - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо) акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответен/съответни етапи от инвестиционния проект и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинните плащания - в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на: а) Констативен акт Образец 15, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; б) окончателен приемо-предавателен протокол, подписан от страните и от подизпълнителя/ите (ако е приложимо); в) доказателства от Изпълнителя, че на подизпълнителя/ите са заплатени всички работи, за които е сключен договор за подизпълнение и са приети по реда на предходната буква „б“ и по реда на буква „а“ на предходната точка 2 (ако е приложимо) и г) представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства по чл.47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност, свързана с извършване на строително-монтажни работи, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 4. участник, който е осъден е с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата се изисква Участникът да представи следните документи:ПЛИК№1„Документи за подбор“,включващ: 1.Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от у-ка (по обр.);2.Оферта (по обр.),съдържаща изявление за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката при условията на док-ята за участие;3.Адм.сведения (по обр.);4.Декл.,че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката (по обр.);5.Декл.за запознаване с усл. на строит.площадка (по обр.);6.Представяне на участника,което включва:а)посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която участникът е установен,както и адрес,включително електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата.Идентифициращата информация следва да съдържа достатъчно данни за правната индивидуализация на участника,в т.ч. правосубектност;постоянен адрес или седалище и адрес на управление;управителни органи и представителство;вписване в търговски регистри и/или регистрация в съдебни или административни органи и/или обявяване в публични актове,съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен;б)декл. по чл.47,ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1, б.„а”–„д”,т.2,3 и 4,ал.2,т.1,2,4 и 5 и ал.5,т.1 и 2 от ЗОП.Когато участникът е чуждестранно физ. или юр. лице,то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изискв.по чл.47,ал.1 и ал. 2 в държавата,в която са установени.Декл. се подписва в съответствие с чл.47,ал.9 от ЗОП.В декл.се включва и инф. относно публичните регистри,в които се съдържат посочените обстоятелства,или комп. орган,който съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен,е длъжен да предоставя инф. за тези обстоятелства служебно на възложителя. Обстоят. по чл.47,ал.2 от ЗОП,наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата са посочени в раздел ІII.1.4. по-горе;в)удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж,в която попада обекта на поръчката(заверено копие).В случай,че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквив. документ или декларация или удостоверение,издадени от комп. орган на държава-членка на Европейския съюз,или на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство,доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.В случай,че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите,посочени по-горе,то същият прилага декл. (свободен текст),че се е запознал с усл.за вписване в ЦПРС,отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава при подписване на договора за обществена поръчка да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС.Когато Участникът в процедурата е Обединение,което не е юр. лице документа по буква „в“ се представя от тези членове на обединението,които според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение са ангажирани с изпълнението на строителството.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физ. или юр.лице или техни обединения,документа по т.6 се представя в официален превод;7.Копие на дог. за обединение,когато участникът е обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява у-ците в обединението-и документ, подписан от лицата в обед.,в който се посочва представляващият;8.Документ за гаранция за участие-оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;9.Док-ва за иконом. и фин. състояние, съобр. раздел III.2.2.;10.Док-ва за техн. възможности и квалиф.,съобр. раздел ІІІ.2.3;11.Декл. за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55,ал.7 ЗОП (по обр.); Др.изисквания са посочени в раздел VІ.3.) Доп.информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на годишния му финансов отчет за 2013г. Когато участникът е чуждестранно лице годишния финансов отчет се представя, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Когато по обективни причини Участникът не може да представи искания от възложителя документ, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на Участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с горепосочения документ, той следва да отправи запитване до Възложителя по реда на чл. 29 от ЗОП, в което да посочи документите, с които разполага. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет, както и всеки друг документ за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника, ако същите са публикувани в публичен регистър в Република България и участника е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Информацията се посочва от участника в декларация (свободен текст в оригинал). Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя.
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага с краткосрочни финансови ресурси в размер не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено от участника през последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността, което е сходно с обекта на поръчката. Към списъка следва да има доказателства за извършеното строителство: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2.Списък - декларация за предложените експерти (инженерно-технически състав) за изпълнение на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката. 3. Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството; 4. Сертификат ISO 14001:2004 - система за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството; Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато Участникът в процедурата е Обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1-4 се представят само за тези членове на Обединението, чрез които то, като участник в процедурата доказва съответствието си с критериите за подбор, посочени от Възложителя.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има изпълнено строителство през предходните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на офертите, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, което е сходно с предмета на поръчката, а именно: Минимални изисквания - извършено строителство, включващо изпълнение на СМР, свързани с изграждане и/или реконструкция на пристанища и пристанищни съоръжения и/или изграждане и/или реконструкция на защитни съоръжения при морски пристанища и/или речни пристанища и/или язовири и/или свлачища и/или реки; и - извършено строителство, включващо изпълнение на СМР, свързани с изграждане и/или реконструкция на ВиК мрежи и съоръжения. 2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от експерти (инженерно-технически състав), притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката в следния мин. състав:2.1.Ръководител обект,който:има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „строителен инженер”, специалност „ПГС“ или „ХТС“ или „ВиК“ или еквивалентна;общ професионален опит-мин. 5г. стаж по специалността; специфичен професионален опит–опит в изпълнение и/или ръководство на минимум един проект за изграждане и/или реконструкция на обект от техническата инфраструктура;2.2.Технически ръководители – 2бр.,всеки от които:има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”,съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;мин.3г. опит в изпълнение и/или ръководство на строителни обекти; 2.3.Геодезист,който:има придобита образователна степен „магистър”, квалификация „инженер”, специалност „Геодезия” или еквивалентна;мин. 3г. стаж по специалността;експертът следва да притежава правоспособност за извършване на дейности по кадастъра, съгласно Наредба 3/16.02.2001 г. за водене и съхраняване на регистъра на лицата, правоспособни да извършват дейности по кадастъра;2.4.Инженер „ХТС“, който:има придобита образователна степен „магистър”, специалност „ХТС” или еквивалентна;мин. 3г. стаж по специалността;2.5.Електро инженер,който:има придобита образователна степен „магистър”,специалност „Ел. снабдяване и ел. обзавеждане” или еквивалентна; мин. 3г. стаж по специалността;2.6.Инженер «ВиК», който:има придобита образователна степен „магистър”, специалност „ВиК” или еквивалентна;мин. 3г. стаж по специалността.2.7.Инженер «ОВК»,който:има придобита образователна степен „магистър”,специалност „Топлотехника” или еквивалентна;мин. 3г. стаж по специалността;2.8.Архитект,който:има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискв. на чл.163а,ал.2 от ЗУТ или еквивалентна, притежава мин. 3г. стаж по специалността; 2.9. Инженер-конструктор, който:има придобита образователна степен „магистър”, специалност „ПГС” или „ССС“ или еквивалентна;мин. 3г. стаж по специалността;2.10.Отговорник по контрола на качеството, който:има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискв. на чл. 163а,ал.2 от ЗУТ или еквивалентна;има удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството или еквивалентно;мин. 3г. стаж като изпълняващ длъжността,за която е предложен от участника.2.11.Отговорник по здравословни и безопасни условия на труд, който:има придобита професионална квалификация,отговаряща на изискв. на чл. 163а,ал.2 от ЗУТ или еквивалентна;притежава удостоверение/сертификат за завършен курс за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно; мин. 3г. стаж като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника.Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав). Др. изисквания са посочени в раздел VІ.3.) Допълнителна информация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (Работна програма за изпълнение на предмета на поръчката; Обяснителна записка; Характеристики, свързани с опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора ); тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.10.2014 г.  Час: 13:00
Място

зала в сградата на Община Поморие, град Поморие, ул. "Солна" 5.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проекта е финансиран по Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство” (2007–2013г.), приоритетна ос 3, мярка 3.3 „Инвестиции за реконструкция и модернизация на рибарски пристанища, кейови места за разтоварване и покрити лодкостоянки”, финансирана от Европейския фонд за рибарство (ЕФР)

VI.3) Допълнителна информация

Продължение на раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация": 12.Декл. по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП за участие на подизп.,ако се предвиждат такива (по обр.);13.Декл.за съгласие за участие като подизпълнител (по обр.);14. Декл. за липса на обстоят. по 47,ал.1,т.1,б.«а»-"д",т.2,3 и 4 и ал. 5 от ЗОП–представя се от подизп. (по обр.)-ако е приложима;15.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП (по обр.).Органите,от които участниците могат да получат необходимата инф. за задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд,които са в сила в РБългария са Агенция по заетостта и Изп.агенция „Главна инспекция по труда“.Когато участникът е Обединение,което не е юр.лице декл. се представя само за участниците в Обед.,които ще изпълняват дейности,свързани със строителство;16.Декл. за приемане на усл. в проекта на договор по чл. 56,ал.1,т.12 от ЗОП (по обр.);17.Изрично,нотариално заверено пълномощно на лицето,което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (тогава,когато у-кът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно неговата регистрация или договора за създаване на обединението;ПЛИК №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“,включващо: Техническо предложение,вкл. и срок за изпълнение на поръчката,ведно с Приложенията към него (по обр.).Към техн. предложение,ако е приложимо,участника прилага декл. по чл.33,ал.4 от ЗОП;ПЛИК №3 с надпис "Предлагана цена", включващо:Ценово предложение(по обр.) и прилож.,в т.ч. попълнена КСС.Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задълж. за участниците,с изключение на образците на банкови гаранции,които са зад. само по отношение на условията,описани в тях.Всички документи,извън изрично посочения по т.6 в раздел ІІІ.2.1.)" Изискуеми документи и информация" ,ако са представени на чужд език,следва да са придружени и с превод на бълг. език. Продължение на раздел ІІІ.2.3. "Технически възможности", дясна колона: 3.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008–система за управление на качеството или еквив. или др. доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството,с предметен обхват в областта на строит. 4.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 14001:2004-система за управление на околната среда или еквив. или др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда,с предметен обхват в областта на строит. При участие на обединения,които не са юр. лица,съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документацията е безплатна и ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя-Община Поморие,профил на купувача от момента на публикуване на обявлението и решението до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящото обявление.Възложителят изпраща разясненията на зададените въпроси по време на процедурата до всички лица,които са получили документация за участие и са посочили адрес за кореспонденция,без да отбелязва в отговора лицето,направило запитването.Разяснението се прилага и към документацията,която предстои да се предоставя на други участници.Разясненията се публикуват и на Интернет страницата,на която е публикувана документацията за участие. Сроковете са намалени на основание чл.64,ал.3 ЗОП със 7 дни,тъй като настоящото обявление е изпратено по електронен път,и с още 5 дни,тъй като от датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в настоящото обявление е посочен Интернет адрес-http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/,на който тя може да бъде намерена. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини:по пощата,по факс,по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ