Версия за печат

00447-2013-0008

BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/bg/buyers/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Усъвършенстване и надграждане на информационната система на търговския регистър и адаптиране към изискванията на българското законодателство”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Повишаване на качеството на услугите, предоставяни от Агенция по вписванията чрез развитието на информационната система на Търговския регистър и повишаване квалификацията на служителите на агенцията - извършвано по приоритет 3.1 – "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронно управление" на Оперативна програма „Административен капацитет" (ОПАК). Договорът за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ под № А11-31-19/17.02.2012 г. е сключен на 17 февруари 2012 г. между Агенция по вписванията и Управляващия орган на ОПАК. Агенция по вписванията е Бенефициент по проекта. Проектът се съфинансира от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48600000

Описание:

Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
659000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Технически показател; тежест: 70
Критерий: Цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

04-01-113/10

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 000 - 555768 от 16.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 93-00-30 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Усъвършенстване и надграждане на информационната система на Търговския регистър и адаптиране към изискванията на българското законодателство
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.01.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Индекс-България" ООД, ж.к. "Младост 1" бл. 54, вт. 1, България 1784, София, Тел.: 029743 898, E-mail: ib@indexbg.bg, Факс: 029753 681

URL: .............................

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 664375 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 659000 BGN без ДДС
Брой месеци: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Повишаване на качеството на услугите, предоставяни от Агенция по вписванията чрез развитието на информационната система на Търговския регистър и повишаване квалификацията на служителите на агенцията - извършвано по приоритет 3.1 – "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронно управление" на Оперативна програма „Административен капацитет" (ОПАК). Договорът за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ под № А11-31-19/17.02.2012 г. е сключен на 17 февруари 2012 г. между Агенция по вписванията и Управляващия орган на ОПАК. Агенция по вписванията е Бенефициент по проекта. Проектът се съфинансира от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2014 г.