Версия за печат

00774-2014-0032

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, Р. България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ” По обособени позиции както следва: Обособена позиция №1 „МЛЯКО, МАРГАРИН И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №2 "ПИЛЕШКО МЕСО И ПИЛЕШКИ ПРОДУКТИ" Обособена позиция №3 „МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №4 „РИБА И РИБНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №5 „ВАРИВА, МАКАРОНЕНИ ИЗДЕЛИЯ И ПАКЕТИРАНИ СТОКИ“ Обособена позиция №6 „ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ“ Обособена позиция №7 „ПЛОДОВИ И ЗЕЛЕНЧУКОВИ КОНСЕРВИ“ Обособена позиция №8 „ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора. Място на изпълнение – Съответното общинско заведение на територията на Община Стара Загора /Съгласно приложен списък на обектите/. Доставката се извършва по обособени позиции. Оферти могат да се подават за една, или няколко обособени позиции. Изисквания: При изпълнение на поръчката да се спазват изискванията на Закона за храните, наредбите по прилагането му и всички други подзаконови актове, гарантиращи качеството, безопасността и годността на хранителните продукти, предмет на поръчката. Доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията, регламентирани в Наредба № 6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения, издадена от МЗ /в сила от 15.09.2011г./ и Наредба № 9/16.09.2011г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена от МЗХ /в сила от 20.10.2011г./ Доставките да се извършват периодично, в количества по заявки на възложителя, които следва да бъдат изпълнени в указан от възложителя срок или посочени от него дати, изрично определени в заявката. При констатиране на некачествена доставка да се извършва рекламация и подмяна на стоката. При предварително подадени заявки възложителят може да променя количествата, във връзка с промяна на броя на децата и настанените в заведенията за социални услуги. Риба, кисело и прясно мляко да се доставят ежедневно с възможност за промяна на количествата в зависимост от ежедневно променящия се брой на децата в детските заведения. Доставените хранителни продукти да отговарят на БДС или ТД и да са в начален срок на годност. Продуктите, без пресните плодове и зеленчуци да притежават Търговски документ за произход, съдържащ информация за точното наименование на продукта, производител, произход, срок на трайност, срок на годност или дата на производство, партиден № на продукта Търговският документ за произход, съпътстващ всяка една доставка се предоставя и съхранява от Възложителя, като доказателство при възникнали спорове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата са съгласно техническата спецификация.

Стойност, без да се включва ДДС
1554271.41 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: - IBAN: BG45BPBI79353375755401 BIC: BPBIBGSF в БАНКА ЮРОБАНК България АД. Гаранцията за участие е в размер както следва: За Обособена позиция 1: „МЛЯКО, МАРГАРИН И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ“-5500.00 лв. За Обособена позиция 2: "ПИЛЕШКО МЕСО И ПИЛЕШКИ ПРОДУКТИ“-1700.00лв. За Обособена позиция 3: „МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ“- 1700.00лв. За Обособена позиция 4: „РИБА И РИБНИ ПРОДУКТИ“- 660.00 лв. За Обособена позиция 5: „ВАРИВА, МАКАРОНЕНИ ИЗДЕЛИЯ И ПАКЕТИРАНИ СТОКИ“ - 1500.00лв. За Обособена позиция 6: „ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ“ - 1100.00лв. За Обособена позиция 7: „ПЛОДОВИ И ЗЕЛЕНЧУКОВИ КОНСЕРВИ“- 1 600.00лв. За Обособена позиция 8: „ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ“- 1400.00лв. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие се представя за всяка от обособените позиции за които участникът подава оферта. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три процента) от стойността на договора (без ДДС) за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по горепосочената банкова сметка или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност не по-малък от 60 дни след изтичане срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на извършената доставка се извършва чрез превеждане на сумата по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след издаване на данъчна фактура в срок до 30 календарни дни.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Ако в споразумението представляващия не е определен като упълномощено лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Е направено разпределение на дейностите, които ще извършва всеки от членовете в консорциума. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията, ведно с техническите проекти, представляващи неразделна част от нея, на http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор 7.Който е представил оферта, надхвърляща обявената прогнозна стойност по съответната обособена позиция. Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, включващ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – в свободна форма и оферта по Приложение №1;2. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане условията на договора - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение № 2);3. Административни сведения в които се посочва ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана и подпечатена от участника (Приложение № 3); Продължава в раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък на доставките (Приложение № 6), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Заверено копие на сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на сертификация покриваща предмета на поръчката или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки; 3.Списък-декларация с всички транспортни средства, които са на разположение за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост, както и валидни удостоверения за регистрация издадени от компетентните органи след 02.05.2006г. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилагат и доказателства, че участникът ще има на разположение същите за срока на договора. 4.Документ/и за собственост за производствена или търговска база. В случай, че производствената или търговската база не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора по настоящата обществена поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е изпълнил еднакви или сходни доставки /две или повече/ през последните 3 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти. *** Под „сходни с предмета на поръчката“ следва да се рабират дейности, свързани с производство, търговия и/или доставка на хранителни продукти за физически и юридически лица /социални, детски и учебни заведения/. 2.Участникът трябва да притежава внедрени системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки, с обхват на сертификация, покриваща предмета на поръчката. 3.Участникът трябвa да разполага със собствено или наето минимум едно специализирано транспортно средство за всяка от обособените позиции, за които кандидатства, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за транспортиране на хранителни продукти. 4.Участникът трябвa да притежава собствена или наета производствена или търговска база. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Т - Организация и план на работа ; тежест: 30
Показател: С - срок за реагиране и подмяна на продукт в случай на рекламация в цели часове ; тежест: 10
Показател: Ф – финансов показател; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.09.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.09.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.09.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47. ал. 1, ал.2, т.1, 2а и 5 и ал. 5, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. (Приложение № 4); 5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - съгласно образец (Приложение №7); 8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва съгласно образец (Приложение № 8). 9. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП по Приложение № 5; 10. Документ за внесена гаранция за участие/За всяка от обособените позиции се представя отделен документ за внесена/учредена гаранция за участие/. 11. Декларация от участника, че предлаганите хранителни продукти са безопасни, годни за консумация и отговарят на изискванията на възложителя, съобразно посочените в техническата спецификация нормативни документи, както и че ще осигури пълна подмяна на артикулите при констатирани отклонения. 12. Копие на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за производство и търговия с храни, обхващащо групите храни, за които участникът участва, издадено от компетентен орган ПЛИК/ОВЕ № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“ за обособена позиция №…... Участникът представя толкова броя Плик №2 за колкото обособени позиции участва. Всеки Плик №2 следва да съдържа: 1. Техническа оферта, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно Приложение № 12, при съблюдаване на пълното описание на обекта на поръчката, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. Техническото предложение включва предложение за план и организация на доставката на храни по съответната обособена позиция по детските заведения, придружено с план-график на времето на доставка. Участникът трябва да предложи цялостна концепция за организация на доставка, съобразена с особеностите на всяко детско заведение. Да се посочи брой МПС, включени в извършването на доставката и план-график за доставката по часове. Мерки за недопускане/ предотвратяване на идентифицираните рискове в методиката за оценка; Мерки за преодоляване на риска. Степен на въздействие върху изпълнението на поръчката при възникването на риск; В техническото предложение участникът трябва да предложи срок за реагиране и подмяна на продукт в случай на рекламация в цели часове. Съдържание на плик/ове № 3 „Предлагана цена” за обособена позиция №…... Участникът представя толкова броя Плик №3 за колкото обособени позиции участва. Всеки Плик №3 следва да съдържа ценово предложение за съответната обособена позиция, попълнено по съответното приложение към настоящата документация. Цената за изпълнение на доставката по настоящата обществена поръчка следва да бъде предложена в лева, без включен ДДС. Извън пликове с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цените. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън пликове „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена /или части от нея/, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция МЛЯКО, МАРГАРИН И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ“
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Мляко кисело 2 % - по БДС- 110615 кг Мляко кисело 3 %- 69621 кг Мляко кисело 3.6 % - по БДС - 47250 кг Мляко прясно 2 % от сурово мляко - по БДС - 42062 л Мляко прясно 3 % от сурово мляко - по БДС - 59667 л Мляко прясно 3.6 % от сурово мляко - по БДС - 37000 л Мляко адаптирано - 200 кг Краве масло-пакетирано - 6573 кг Сирене краве, бяло, саламурено - 20931 кг Кашкавал краве "Витоша" - 3477 кг Маргарин 60% мазнини - 770 кг Извара – кашкавалена - 3002 кг

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
558412.21 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ПИЛЕШКО МЕСО И ПИЛЕШКИ ПРОДУКТИ
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Пилешко месо натурално замразено- 7090 кг Пилешко месо натурално замразено от бут - 4380 кг Пилешки дроб -400 кг Пилешки воденички - 150 кг Пилешко месо без кожа от бут - 230 кг Пилешко месо охладено без кожа от бут, без кост - 15088 кг Яйца редовни - клас "А" - 408181 бр

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
173359.1 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Телешко месо без кост, без сухожилия и без видими тлъстини - 5800 кг Телешко месо трупно с кост - 320 кг Мляно месо (60 % телешко : 40% свинско ), мазнини до 12.5% и сол до 1.5% - 15240 кг Кайма (60 % телешко : 40% свинско )- 3600 кг Малотрайни колбаси- 650 кг Кебапчета- 1300 кг Свински бут без кост- 4900 кг

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
173782.3 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Договорът се сключва за срок от 12 месеца или до достигане на стойността му което от двете настъпи по-рано и влиза в сила както следва: За доставката на телешко месо трупно с кост от датата на подписването му, но не по рано от 18.01.2015г. За доставката на кайма (60 % телешко : 40% свинско) от датата на подписването му, но не по рано от 23.02.2015г. За доставката на малотрайни колбаси, кебапчета и свински бут без кост от датата на подписването му, но не по рано от 15.02.2015г.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция РИБА И РИБНИ ПРОДУКТИ
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Риба Пангасиус филе замразено - 8160 кг Риба Хек без глава и вътрешности, без кожа и кости, филетирана, ср. Големина - 8859 кг Океанска нечистена Скумрия - 1700 кг Риба Скумрия филе - 1400 кг

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
66908.95 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция ВАРИВА И МАКАРОНЕНИ ИЗДЕЛИЯ И ПАКЕТИРАНИ СТОКИ
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Зрял фасул екстра качество - 4924 кг Зрял фасул екстра качество - без люспи - 180 кг Леща екстра качество - 3184 кг Ориз бисерен екстра качество - 7926 кг Елда – парена - 250 кг Нишесте пшенично (карамел, шоколад, ягода) - 3064 кг Нишесте пшенично без оцветители - 2900 кг Макаронени изделия – пълнозърнести - 719 кг Макаронени изделия - 6758 кг Жито - 1889 кг Пшеничен грис - 2632 кг Овесени ядки - 1459 кг Олио рафинирано слънчогледово - 1,000 л., светло, жълто, бистро, без утайки - 20465 бр Захар кристална, екстра бяла, рафинирана - 14382 кг Мед, чист, пчелен - 1563 кг Чай (плодов, билков) по 20 бр. в кутия - 2888 бр Чай (плодов, билков) по 20 бр. в кутия – шипки - 1400 бр Кроасан - 10760 бр Чаени бисквити - 100 кг Шоколад 0.100 кг - 1200 кг Локум обикновен 0.150 кг – безцветен - 2360 кг Тахан халва - 440 кг Обикновени бисквити - 4110 кг Маслини - 1020 кг Свински пастет - 320 кг Русенско варено - 180 кг

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
157657.79 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Хляб пшеничен тип "Добруджа"(нарязан) 0,700 - 88 221 кг Хляб пшеничен тип "Добруджа"(цял) 0,700-- 9 400 кг Хляб типов- 2 800 кг Хляб пълнозърнест - 15646 кг Брашно пшенично тип 500 - пакетирано 1 кг - 22310 кг Брашно – пълнозърнесто - 3768 кг Мая за хляб - 503 кг Галета -310 кг Кори за баница 0,500 - 10243 бр

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
116401.63 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция ПЛОДОВИ И ЗЕЛЕНЧУКОВИ КОНСЕРВИ
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Компот праскови 0,680 кг- с ниско съдържание на захар, без синтетични подсладители и синтетични оцветители - 11954 бр Компот сини сливи 0,680 кг с ниско съдържание на захар, без синтетични подсладители и синтетични оцветители - 1400 бр Компот ягоди 0,680 кг с ниско съдържание на захар, без синтетични подсладители и синтетични оцветители - 8929 бр Компот кайсии 0,680 кг с ниско съдържание на захар, без синтетични подсладители и синтетични оцветители - 8746 бр Компот дюли 0,680 кг с ниско съдържание на захар, без синтетични подсладители и синтетични оцветители - 800 бр Сок, нектар 1,000 л общото съдържание на моно- и дизахариди не превишава 20 % от общата маса - 11944 бр Нектар 0.500 л - 3300 бр Конфитюр (ягоди, малини, горски плодове) 1 кг.- 240 кг. Конфитюр плод съдържание над 45 % (ягоди, малини, горски плодове, череши, праскови, кайсии, вишни) 1кг, добавена захар - под 50% - екстра качество - 4082 бр Мармалад (асорти, ябълки, сливи, шипки ) - плод над 45% - екстра качество - 200 кг Плодово пюре 0.190 кг -150 бр Мармалад (асорти, ябълки и сливи )- 2685 кг Домати консерва 0,680 кг с ниско съдържание на сол и мазнини- 48665 бр Грах консерва 0,680 кг с ниско съдържание на сол и мазнини - 15606 бр Зелен фасул консерва 0,680 кг с ниско съдържание на сол и мазнини- 16247 бр Гювеч консерва 0,680 кг с ниско съдържание на сол и мазнини -8345 бр Паприкаш консерва 0,680 кг с ниско съдържание на сол и мазнини- 4180 бр Доматено пюре 0.700 кг- 660 кг Лютеница (0,310 кг, 0.320 кг и 0.370 кг) с ниско съдържание на сол и мазнини- 4949 кг Кисели краставици 0,680 кг. с ниско съдържание на сол и мазнини - 7662 бр Зеленчуково пюре 0.190 кг - 200 бр Кисело зеле / 1.700 л с ниско съд на сол и мазнини - 5429 бр

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
165945.73 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ
1) Кратко описание

Включва доставка на хранителни продукти за детски ясли и детска млечна кухня, Детски градини и Заведения за социални услуги на територията на община Стара Загора.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Картофи - 70083 кг Кромид лук - 20908 кг Прясно зеле - 26942 кг Пресни гъби - 1200 кг Моркови - 22240 кг Ябълки - 91423 кг

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
141803.7 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12