Версия за печат

00774-2014-0030

BG-Стара Загора: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, Р. България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Възлагане на обществен превоз на пътници по линиите от утвърдената общинска транспортна схема, квота на Община Стара Загора“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 4 (04 - Превоз на поща по суша и по въздух)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Възлагане на обществен превоз на пътници по линиите от утвърдената общинска транспортна схема, квота на Община Стара Загора“ Прогнозният обем, изчислен по актуални към момента на откриване на настоящата процедура маршрутни разписания на автобусните линии, предмет на поръчката от Общинската транспортна схема, е приблизително 10 190 187 км. пробег за целия срок на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Маршрутните линии, дължината и разписанието им са подробно описани в техническата спецификация към документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
3918742 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие -участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на Община Стара Загора, - IBAN: BG45BPBI79353375755401 BIC: BPBIBGSF в БАНКА ЮРОБАНК България АД, б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Стара Загора съгласно образец (Приложение) към документацията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 30 000 лв. /тридесет хиляди лева/ Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или с превод на български език в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат, когато е приложимо. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност, най – малко срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 90 000 лв. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по горепосочената набирателната сметка на Община Стара Загора или банкова гаранция – (Приложение). Банковата гаранция за изпълнение трябва да е със срок на валидност не по-кратък от 30 дни след края на договора. Ако се представя банкова гаранция, същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ компенсира ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършени разходи както следва: 1. Субсидия за вътрешноградски пътнически превози, по реда и при условията на Наредба №3 от 04.04.2005 г. за условията и реда за предоставяне на средства за субсидиране на превоза на пътниците по нерентабилни автобусни линии във вътрешноградския транспорт и транспорта в планински и други райони. 2. Компенсации от Държавния бюджет за извършени безплатни и по намалени цени пътувания на определени категории пътници, по реда и при условията на Наредба № 2 от 31.03.2006 г. за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за пътуване по автомобилния транспорт, предвидени в нормативни актове за определени категории пътници, издадена от министъра на финансите. 3. Компенсации от бюджета на Община Стара Загора, на основание Решения на Общински съвет Стара Загора. Плащанията от Държавния бюджет се осъществяват след представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ справки/списъци/ за извършения през отчетния период пробег, финансови резултати и за броя на издадените превозни документи по категории правоимащи. Плащанията от бюджета на Община Стара Загора се извършват ежемесечно след представяне на необходимите справки /списъци/, съгласно действащото решение на Общински съвет Стара Загора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: -Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; -Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Ако в споразумението представляващият не е определен като упълномощено лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; -Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; -Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; -Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. -Е направено разпределение на дейностите, които ще извършва всеки от членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията, ведно с техническите проекти, представляващи неразделна част от нея, на http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, включващ: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – в свободна форма и оферта по Приложение; 2. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане условията на договора - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение); 3.Административни сведения в които се посочва ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана и подпечатена от участника (Приложение); 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47. ал. 1, ал.2, т.1, 2а и 5 и ал. 5, подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. (Приложение) 5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Продължава в раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите (Приложение № 6), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени/изпълнявани през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.Декларация - Справка за МПС, с които ще се изпълнява поръчката с приложени към нея заверени копия на: свидетелство за регистрация на МПС – част I; контролния талон за преминат годишен технически преглед; документ за сключена застраховка „Гражданска отговорност” за МПС и задължителна застраховка „Злополука на пътниците” на превозвача; заверени копия от договорите за наем или лизинг, ако предлаганите автобуси не са собственост на участника, Документ за одобрение на автобусите за превоз на трудноподвижни лица, съгласно изискванията на приложение №12 от Наредба №97 от 2004г. за одобряване типа на нови моторни превозни средства за превоз на пътници с повече от осем места за сядане, без мястото на водача. 3, Декларация в свободен текст, че ако участникът бъде избран за изпълнител ще докаже със съответните документи, при подписване на договора, че е осигурил и разполага със собствена или наета гаражна площ за всеки автобус, с който ще осъществява обществен превоз на пътници, съгласно чл. 55 от Наредба №7 от 22.12 2003 г на МРРБ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е изпълнил/изпълнява еднакви или сходни услуги /една или повече/ през последните 3 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти. *** Под услуги, сходни с предмета на поръчката следва да се разбира, услуги свързани с извършване на обществен превоз на пътници. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изискването се отнасят за обединението/консорциума като цяло. 2. Участникът да разполага с необходим брой автобуси за изпълнение на поръчката както следва: За градските и комбинирани автобусни линии от общинската транспортна схема: Участникът следва да разполага с общо 61 бр. автобуси, категория М2 и М3 с класове I, II и А. Минимум 14 броя от общия брой автобуси следва да бъдат клас I съчленени. Минимум 40 бр. от общия брой следва да бъдат автобуси клас I /соло автобуси/. От общия брой автобуси, участникът трябва да разполага с минимум 19 бр. автобуси за трудноподвижни лица. За междуселищните автобусни линии от общинската транспортна схема Участникът следва да разполага с общо 9 бр. автобуси както следва: - за линиите с еднопосочна дължина до 30 км - с всички класове автобуси; - за линиите с еднопосочна дължина над 30 км - с класове II, III и В, при наличие на багажно отделение с достатъчна вместимост и с достъп отвън. Минимални изисквания: Минимум 3 бр. от общия брой автобуси следва да бъдат клас III. Минимум 3 бр. от общия брой автобуси следва да бъдат клас В. От общия брой автобуси минимум 3 броя за трудноподвижни лица. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изискванията се отнасят за обединението/консорциума като цяло. 3.Гаражната площ не може да бъде по-малка от площта заемана от общият брой на автобуси предложени от участника. /за автобуси - по 50 кв. м на автобус; за съчленени автобуси - по 65 кв. м на автобус/; В случай че участникът участва като обединение/консорциум, изискванията се отнасят за обединението/консорциума като цяло.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.09.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.09.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 6. Заверено копие на лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България и удостоверение за ППС за обществен превоз на пътници на територията на Република България за съответния/всеки автобус, или копие на лиценз на Общността и заверени копия към него, съответстващи на броя на предложените за участие автобуси. 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по Приложение; 8.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно раздел «ГАРАНЦИИ» (оригинал);9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - съгласно образец (Приложение );10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение). както и документите посочени е раздел III.2.3. Плик № 2 - предложение за изпълнение на поръчката - Техническата оферта изготвя се по Приложение; ПЛИК № 3 - ценова оферта - Ценовата оферта се подготвя по Приложение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ