Версия за печат

00447-2013-0015

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на корици, подвързване и преподвързване на книги, водени от Служби по вписванията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на твърди корици формат А4, А3 и размер 24,5/39 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури минимум три групи от по четири специалиста, които да извършат подвързването на томовете в Службите по вписванията към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на обекта на поръчката за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79971000

Описание:

Услуги по подвързване и довършване на печатни издания

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
235650.1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 566428 от 24.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93-00-39 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на корици, подвързване и преподвързване на книги, водени от Служби по вписванията”
V.1) Дата на сключване договора
13.05.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Анадар - принт" ЕООД, ЕИК 118554809, гр. Силистра, ул. "Хан Омуртаг" № 23,, България ........, Силистра, Тел.: 0888 855616, E-mail: anadarprint@abv.bg, Факс: 0000 000000

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 253733 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 235650.1 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът е със срок за изпълнение 12 месеца.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор