Версия за печат

00160-2014-0005

BG-гр. Вълчи дол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" №1, За: Теодора Димитрова, Р България 9280, гр. Вълчи дол, Тел.: 05131 2315, E-mail: oba_valchidol@mail.bg, Факс: 05131 3450

Място/места за контакт: гр. Вълчи дол, пл. "Христо Ботев" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http:// www.valchidol-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http:// www.valchidol-bg.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изготвяне на проекти за 1. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Брестак (о.т.91 до о.т. 159); 2. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Кракра (о.т.9 до о.т.104); 3. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Войводино (о.т.8 до о.т.187); 4.Аварийно възстановяване на оградна стена на молитвения дом-джамия, с. Войводино; 5. Аварийно въдстановяване на оградна стена на Храм "Свети Атанасий Велики", с. Червенци"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: с. Брестак, общ. Вълчи дол; с. Кракра, общ. Вълчи дол; с. Войводино, общ. Вълчи дол, с. Червенци, общ. Вълчи дол
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителя възлага, а Изпълнителят приема да изготви проекти за:1. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Брестак (о.т.91 до о.т. 159); 2. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Кракра (о.т.9 до о.т.104); 3. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Войводино (о.т.8 до о.т.187); 4.Аварийно възстановяване на оградна стена на молитвения дом-джамия, с. Войводино; 5. Аварийно въдстановяване на оградна стена на Храм "Свети Атанасий Велики", с. Червенци"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 144 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
12.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Райпроект" ЕООД БУЛСТАТ 201260184, гр. Шумен, ул. "Хан Кормисош" №6, ет.1, ап.3, Р България 9700, гр. Шумен, Тел.: 0878 921046

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

На 19.06.2014г. след пороен дъжд придружен с гръмотевици и силен вятър, както и прииждащи води от язовирите и нивите, деретата в с. Брестак, с. Кракра и с. Войводино преливат, вследствие на което наводняват пътища, частни имоти и подкопават устоите на мостови съоръжения. На 20.06.2014г. вследствие на проливен дъжд, силен вятър и придошли води пропадат част от оградните стени на молитвения дом-джамия в с. Войводино и храм "Свети Атанасий Велики" в с. Червенци. Нанесени са значителни материални щети, наводнени са частни имоти. Улиците са станали непроходими. Налице е събитие от извънреден характер. Налице е реална опасност от нови наводнения. Общината не разполага със собствени средства за извършването на СМР дейностите, поради което възнамерява спешно да кандидатства за финансиране от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет. За да се кандидатства за отпускане на средства съгласно чл.21, ал.2, т.4 от Правилника за организацията и дейността на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане е необходимо представянето на проекти за обектите, а именно: " 1. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Брестак (о.т.91 до о.т. 159); 2. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Кракра (о.т.9 до о.т.104); 3. Възстановяване на проводимостта на дере, преминаващо през с. Войводино (о.т.8 до о.т.187); 4.Аварийно възстановяване на оградна стена на молитвения дом-джамия, с. Войводино; 5. Аварийно въдстановяване на оградна стена на Храм "Свети Атанасий Велики", с. Червенци". Съгласно чл.21, ал.1, от ПОДМКВП е необходимо в 3-месечен срок от изпращането на информацията да бъде внесено искането за финансиране, придружено от целия набор документи посочени в ал.2, между които е проекти на обектите. Предвид краткия срок възниква обективна невъзможност да бъде проведена открита процедура за избор на изпълнител за изготвянето на проектите.