Версия за печат

00110-2014-0022

BG-Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Тервел, ул.'Св.Св.Кирил и Методий" 8, За: Дияна Илиева, България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2070, E-mail: tervel2000@yahoo.com, Факс: 05751 2391

Място/места за контакт: ул."Св.Св.Кирил и Методий" 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tervel.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tervel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"ДОСТАВКА НА КУХНЕНСКО ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ ЗА ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ В С.КОЛАРЦИ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: с.Коларци, общ.Тервел
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обектът на настоящата обществена поръчка предвижда доставяне до център за социални услуги в с.Коларци, монтаж и осигуряване на гаранционно обслужване на следните видове: Кухненско обзавеждане: Работни маси - 14 бр.,работни плотове-6 бр., мивки - 5 бр.,шкафове - 2 бр.,стелажи - 4 бр., аспирационни чадъри - 3 бр., конвектомат - 1 бр. Срокът за гаранционно обслужване започва да тече от датата на монтажа на кухненското обзавеждане, която възложителят и доставчикът удостоверяват с двустранен протокол.Размерите на обзавеждането съответстват на разполагаемостта със свободно пространство в помещенията и предписнията на технологичния проект за устройване на кухнята - майка. Оборудване и обзавеждане за дневен център: Компютърни бюра - 3 бр., работни столове - 3 бр., работни маси - 6 бр., посетителски столове - 24 бр., компютри - 3 бр., монитори - 3 бр. Срокът за гаранционно обслужване започва да тече от датата на монтажа на оборудването/обзавеждането, която възложителят и доставчикът удостоверяват с двустранен протокол.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42900000, 30230000, 30232000

Описание:

Различни видове машини с общо и специално предназначение
Компютърно оборудване
Периферни устройства


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
24971 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 24971, Най-висока оферта: 30393 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена за изпълнение ; тежест: 60
Показател: Гаранционен срок за изпълнените доставки; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 610631 от 25.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 138 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на кухненско обзавеждане и оборудване за център за социални услуги в с.Коларци
V.1) Дата на сключване договора
18.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

'ХОТ ТРЕЙД" ЕООД , ЕИК 103910835, ул."Драва Соболч" 1-А-2, България 9000, Варна, Тел.: 052 757533, E-mail: hottrade@abv.bg, Факс: 052 757533

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 30402 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24971 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 24971, Най-висока цена 30393 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

18.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор