Версия за печат

00011-2014-0004

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ - Пловдив, ул. "Любен Каравелов" №26, За: Марияна Здравчева, България 4002, Пловдив, Тел.: 032 642414, E-mail: csmp_plovdiv@abv.bg, Факс: 032 643855

Място/места за контакт: ЦСМП-Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: csmp-plovdiv.my.contact.bg.

Адрес на профила на купувача: http://csmp-plovdiv.my.contact.bg/obshtestveni.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на медицински консумативи за нуждите на ЦСМП – Пловдив”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Склад на ЦСМП-Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на медицински консумативи за нуждите на ЦСМП – Пловдив.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на доставките за периода на договора ще бъде приблизително около 30 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
30000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие -банкова гаранция или парична сума в размер на 300лв. (триста лева). Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на договора, под формата посочена в чл.60 от ЗОП (банкова гаранция или парична сума), представена в деня на подписване на договора. Банкова сметка на Възложителя - IBAN BG53UNCR75273354637880, BIC UNCRBGSF - банка "УниКредит Булбанк".

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане на доставените стоки - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на получаване от Възложителя на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Доставките на заявените стоки се извършват с транспорт и за сметка на Изпълнителя. Плащане на доставените стоки се извършва отложено - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на получаване от Възложителя на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Доставката на заявените стоки следва да се извърши в срок до 1 работен ден от получаване на заявката. Доставените стоки следва да имат остатъчен срок на годност не по-малко от 85 %, считано от датата на доставката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията и съгласно чл. 56 от ЗОП, участникът следва да представи следните документи и да отговаря на следните изисквания: Документ, съдържащ единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър (под формата на разпечатка от електронния сайт на Търговвския регистър), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност. Регистрация по реда на ЗДДС (ако участникът има такава) - копие от документа за регистрация, заверен от участника. Декларации за обстоятелствата по чл.47, ал.9 от ЗОП. Декларация по смисъла на чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП, с която участникът заявявя, че е запознат и приема условията на проекта на договор - Приложение №3 от Документацията. Декларация по чл. 55, ал.7 от ЗОП и по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако се предвижда такъв. Декларация за срок на валидност на офертата, като срокът на валидност на офертата следва да е не по-малко от 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Разрешение за търговия на едро със стоките предмет на поръчката. Участникът следва да има възможност да предложи отложено плащане на доставените стоки - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на получаване от Възложителя на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл. 51 от ЗОП, вр. чл.25 ал.2 от ЗОП, участникът следва да представи следните документи и да отговаря на следните изисквания: Референции за търговска репутация (препоръки от контрагенти по договори с предемет настоящата поръчка). Доказателства (копия от талони на МПС, договор за наем на МПС и др.) за наличие на собствен транспорт за доставяне на стоките, предмет на поръчката. Договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката. Доставените стоки следва да имат остатъчен срок на годност не по-малко от 85 %, считано от датата на доставката. Доставката на заявените медицински консумативи следва да се извърши в срок до 1 работен ден от получаване на заявката. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи Документ за регистрация по реда на ЗДДС (ако участникът има такава) - копие от документа за регистрация, заверен от участника. Участникът следва да има възможност да предложи отложено плащане на доставените стоки - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на получаване от Възложителя на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи Документ за регистрация по реда на ЗДДС (ако участникът има такава) - копие от документа за регистрация, заверен от участника. Участникът следва да има възможност да предложи отложено плащане на доставените стоки - в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на получаване от Възложителя на фактурата за доставените стоки от страна на Изпълнителя. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл. 51 , ал. 1 от ЗОП, вр. чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, участникът следва да представи: Референции за търговска репутация (препоръки от контрагенти по договори с предмета на настоящата поръчка). Доказателства (копия от талони на МПС, договор за наем на МПС и др.) за наличие на собствен транспорт за доставяне на стоките, предмет на поръчката. Договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката. Доставените стоки следва да имат остатъчен срок на годност не по-малко от 85 %, считано от датата на доставката. Доставката на заявените стоки следва да се извърши в срок до 1 работен ден от получаване на заявката. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
Минимални изисквания: Съгласно Приложение № 2 на документацията и чл. 51 , ал. 1 от ЗОП, вр. чл.25 ал.2 т.6 от ЗОП, участникът следва да представи: Референции за търговска репутация (препоръки от контрагенти по договори с предмета на настоящата поръчка). Доказателства (копия от талони на МПС, договор за наем на МПС и др.) за наличие на собствен транспорт за доставяне на стоките, предмет на поръчката. Договори с производител или вносител на стоките предмет на поръчката. Доставените стоки следва да имат остатъчен срок на годност не по-малко от 85 %, считано от датата на доставката. Доставката на заявените стоки следва да се извърши в срок до 1 работен ден от получаване на заявката. Други документи, изискуеми съгласно ЗОП и посочени в Приложение №2 от Документацията за участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 600770 от 24.04.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.10.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.10.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.10.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ЦСМП-Пловдив , ул. "Любен Каравелов " № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел,могат да присъстват при извършване на действията по чл. 68, ал.3 от ЗОП .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е безплатна. Документация за участие може да бъде получена в деловодството на ЦСМП-Пловдив от кандидата за изпълнител или от негов упълномощен представител, както и при поискване да бъде изпратена и по куриер на кандидата, за негова сметка. Документацията може да бъде изтеглена и от интернет сайта на ЦСМП-Пловдив, csmp-plovdiv.my.contact.bg, раздел "Профил на купувача".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ