Версия за печат

00010-2014-0012

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-25-140 от 14.08.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

УСБАЛССЗ"Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД

II.3) Кратко описание на поръчката

„Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-25-133 от 08.08.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-618564
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 10-2014-12
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

08.08.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Публикувани в Официален вестник на ЕС данни, които не съответстват на първоначалните, подадените от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3)

Вместо:

ІІІ.2.3) Технически възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчката, в съответствие с обособената позиция, за която участва участника, изпълнени през последните три години -2011, 2012 и 2013 г., считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойности, дати /или срок на действие на договора/ и получатели, както и кой/кои от договорите са по ЗОП и НВМОП, заедно с доказателство за извършената услуга, предоставено под формата на удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата-заверени от участника копия;2. Списък на техническите лица, които ще изпълняват услугите, обект на поръчката, включително на тези отговарящи за контрола на качеството;3. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговорят за извършването на услугите, предмет на поръчката;4. Декларация от представляващия участника за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице;5. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на услугите, предмет на поръчката;6. Сертификати за преминат курс на обучение на сервизните специалисти или еквивалентни документи доказващи техните професионални умения и обучение за поддръжка на медицинското оборудване, за което участва участника, издадени от фирмата - производител на съответното медицинско оборудване – копие на оригинала, придружено с превод на български език;*Това изискване се отнася само за обособени позиции: №№ 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 35, 36, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 65, 67, 68, 69, 70, 72, 73, 74, 75, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 102, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 116, 117, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 157, 159, 160, 161, 163, 164, 165, 167, 168, 169, 170, 171, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 и 192. Забележка: Върху горният десен ъгъл на представените сертификати, участникът следва да посочи номера на обособената позиция, номенкатурата от позицията, за която същите се отнасят.7 Лицензия от “Агенцията за ядрено регулиране” за поддръжка на апарати с източници на йонизиращи лъчения – заверено от участника копие. *Изисква се само от участниците, които оферират обособени позиции за които спецификата на оборудването го изисква.8. Списък на специализираните сервизни бази, с които разполага участника, с посочване на точен адрес, телефон за връзка и факс /свободен текст/. 9. Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.

Да се чете:

ІІІ.2.3) Технически възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчката, в съответствие с обособената позиция, за която участва участника, изпълнени през последните три години -2011, 2012 и 2013 г., считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойности, дати /или срок на действие на договора/ и получатели, както и кой/кои от договорите са по ЗОП и НВМОП, заедно с доказателство за извършената услуга, предоставено под формата на удостоверение, издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата-заверени от участника копия;2. Списък на техническите лица, които ще изпълняват услугите, обект на поръчката, включително на тези отговарящи за контрола на качеството;3. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговорят за извършването на услугите, предмет на поръчката;4. Декларация от представляващия участника за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, освен когато участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице;5. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на услугите, предмет на поръчката;6. Сертификати за преминат курс на обучение на сервизните специалисти или оторизационни писма, доказващи техните професионални умения и обучение за поддръжка на медицинското оборудване, за което участва участника, издадени от фирмата - производител на съответното медицинско оборудване – копие на оригинала, придружено с превод на български език;*Това изискване се отнася само за обособени позиции: №№ 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 35, 36, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 53, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 72, 73, 74, 75, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 102, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 116, 117, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 157, 159, 160, 161, 163, 164, 165, 167, 168, 169, 170, 171, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 и 192. Забележка: Върху горният десен ъгъл на представените сертификати, участникът следва да посочи номера на обособената позиция, номенкатурата от позицията, за която същите се отнасят.7 Лицензия от “Агенцията за ядрено регулиране” за поддръжка на апарати с източници на йонизиращи лъчения – заверено от участника копие. *Изисква се само от участниците, които оферират обособени позиции за които спецификата на оборудването го изисква.8. Списък на специализираните сервизни бази, с които разполага участника, с посочване на точен адрес, телефон за връзка и факс /свободен текст/. 9. Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, България 1000, гр. София

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

14.08.2014 г. 


Възложител

Трите имена: проф. д-р Генчо Начев, д.м.н.
Длъжност: Изпълнителен директор на УСБАЛССЗ "СВЕТА ЕКАТЕРИНА" ЕАД