Версия за печат

00265-2014-0111

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица - Изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: По техническите въпроси: инж.Драгомир Драгов - инженер-механик; Въпроси по процедурата: Росица Димитрова - Експерт "Търговия", Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3483/; 00359 41783305/3109/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: О.П.„Механичен”, отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на гумено-транспортна лента

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
при автомобилен превоз - DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/, при ЖП превоз - DDP гари Любеново предавателна и Раднево /Инкотермс 2010/;
Код NUTS: BG34
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на процедурата е доставката на гумено-транспортна лента (ГТЛ). Предметът е разделен на две обособени позиции: обос.позиция №1 - доставка на ГТЛ с текстилен корд В1800 ЕР2500 обос.позиция №2 - доставка на ГТЛ със стоманен корд В2250 St3150 със защитен полиамиден брекер и стиковъчни материали за нея Техническите характеристики на лентите, количествата за доставка и условията за изпълнение на поръчката са описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42417310

Описание:

Ленти за лентови транспортьори

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

по обос.позиция №1 - ГТЛ с текстилен корд В1800 ЕР2500 - 16 000 линейни метра по обос.позиция №2 - ГТЛ със стоманен корд В2250 St3150 със защитен полиамиден брекер - 6 000 линейни метра и 30 комплекта стиковъчни материали Техническите характеристики на лентите, количествата за доставка и условията за изпълнение на поръчката са описани в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
8327200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е: за І обособена позиция - 40 000 лева или равностойността в евро. за ІІ обособена позиция - 30 000 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка, срещу представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура за дължимата стойност.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелство, наличието на което води до отстраняване: При възлагане на обществена поръчка, Възложителят има право да отстранява офертите на участници, при които делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките включени в нея. Отстраняване на офертите няма да се извършва и прилага ако има сключен договор между Европейския съюз или Република България и третата страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. Когато предлаганите стоки са със страна на произход от трета страна по смисъла на §1.т.32 от допълнителната разпоредба на ЗОП, в техническата си оферта участниците трябва да представят документи удостоверяващи тези обстоятелства - например договор между страните - копие, с превод на български език. Други изисквания: Ако участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице, което няма официален представител в РБългария, то трябва задължително да посочи лице за връзка в РБългария, чрез което Възложителя да върне представената гаранция за участие или други документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП. 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 8. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

През последните три години участниците да са изпълнили поне два договора за доставка на гумено-транспортни ленти – доказва се по реда на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя (приемо-предавателни протоколи и др.). Участниците, които са само доставчици да представят оторизационно писмо (удостоверяващо право за търговия) от производителя или търговско представителство на производителя - удостоверява се със заверено копие на документа (писмо, договор, пълномощно или др.), придружено с превод на български език. За обос.позиция № 1 производителите на ГТЛ и на текстила, влаган в производството на лентите по предмета на позицията, да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент /доказва се с копия на сертификатите с превод на български език/. За обос.позиция № 2 производителите на ГТЛ и на въжетата, влагани в производството на лентите по предмета на позицията, да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент /доказва се с копия на сертификатите с превод на български език/. С техническата си оферта (плик №2) участниците трябва да представят сертификати и/или проспектни и каталожни материали на фирмите-производителки включващи подробно описание на предлаганата ГТЛ, удостоверяваща съответствието й с изискванията на документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф.№116/2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.09.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
29.09.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.09.2014 г.  Час: 09:00
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гумено-транспортна лента с текстилен корд В 1800 EP 2500
1) Кратко описание

Доставка на гумено-транспортна лента с текстилен корд В 1800 EP 2500, с технически параметри и при условия за изпълнение, описани в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42417310

Описание:

Ленти за лентови транспортьори

3) Количество или обем

16 000 линейни метра

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4707200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на гумено-транспортна лента със стоманен корд В 2250 St 3150
1) Кратко описание

Доставка на гуменотранспортна лента със стоманен корд В 2250 St 3150 със защитен полиамиден брекер и стиковъчни материали за нея, с технически характеристики и при условия за изпълнение, описани в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42417310

Описание:

Ленти за лентови транспортьори

3) Количество или обем

6 000 линейни метра лента и 30 комплекта стиковъчни материали

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3620000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване