Версия за печат

00165-2014-0016

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, E-mail: i.iovchev@abv.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: екипът за управление на проект BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=686.

Електронен достъп до информация: http://www.mon.bg/?go=page&pageId=11&subpageId=686.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Анализ и оценка на влиянието на целодневната организация на учебния процес върху качеството на образователните услуги, предоставяни от средищните училища”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Поръчката трябва да се изпълни в средищните училища на територията на цялата страна, като докладите се предадат на представител на Възложителя в сградата на Министерството на образованието и науката в гр. София.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Разработване на система за проследяване на образователните резултати на учениците, включени в целодневната организация на учебния процес, с цел оценяване приноса на целодневната организация за повишаване качеството на образованието.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 79311000, 79311300

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги, свързани с проучвания
Услуги по анализ на резултатите от анкетни проучвания

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В хода на изпълнение на поръчката Изпълнителят трябва да създаде система за проследяване на образователните резултати на учениците от целевата група, като изпълни минимум следните дейности: 1.Да създаде методология за изпълнение на дейността по създаване на система за проследяване на образователните резултати на учениците, включени в целодневната организация на учебния процес и анализ на резултатите от проследяването, съдържаща минимум следното: 1.1.Предложение за механизъм за определяне на извадката от училища, в които ще се проведат тестове на учениците. 1.2.Предложение за механизъм за определяне на учениците, които да положат тестове. 1.3.Предложение за механизъм за определяне на учители и възпитатели, които да бъдат анкетирани за отношението и мотивацията им към въвеждане на целодневна организация на учебния процес. 1.4.Предложение за структурата на анализа на степента на въвеждане на целодневна организация на учебния процес и елементите, върху които той да се базира. 1.5.Предложение за структурата на анализа на образователните резултати на учениците според годишните оценки по учебните предмети Математика и Български език и литература. 1.6.Предложение за структурата на анализа на образователните резултати на учениците според резултатите от външното оценяване след 4-ти клас за периода от 2011/12 г. по учебните предмети Математика и Български език и литература. 1.7.Предложение за структурата на анализ на резултатите от тестове по учебните предмети Математика и Български език и литература на учениците от 3 до 8 клас. 1.8.Предложение за структура на анкетно проучване на мотивацията на директорите, учителите, възпитателите към целодневната организация на учебния процес . 1.9.Предложение за структура на анкетно проучване на степента на удовлетвореност на родителите от образователните услуги и влиянието на целодневната организация на учебния процес върху тяхното качество. 1.10. Предложение за анализ и оценка на влиянието на целодневната организация на учебния процес върху качеството на образователните услуги. 2.Да изпълни всички заложени в методологията дейности, изследвания и проучвания, като извърши най-малко следното: 2.1.Да предложи списък с конкретните училища, в които ще се проведат тестове на учениците; 2.2.Да предложи списък с учениците, които ще положат тестове; 2.3.Да предложи списък с учителите и възпитателите, които ще бъдат анкетирани за отношението и мотивацията си към въвеждане на целодневна организация на учебния процес; 2.4.Да събере обективни данни за елементите на целодневната организация на учебния процес и за начина на нейното функциониране за всички средищни училища (796 училища към момента на обявяване на процедурата). 2.5.Да събере данни относно годишните оценки на всички ученици от 6-ти, 7-ми и 8-ми класове през учебната 2014/15 г. от избраните училища по учебните предмети Математика и Български език и литература. Възложителят не се ангажира с предоставянe на готова база с данни, а единствено със съдействие пред директора на съответното училище, който ще допусне Изпълнителя до училищна документация, съдържаща тези оценки. 2.6.Да събере данни относно резултатите от външното оценяване след 4-ти клас на тези от учениците, избрани да положат тестове, които са в 5-ти, 6-ти и 7-ми класове през учебната 2014/15 г., които те са постигнали за периода от 2011/12 г. по учебните предмети Математика и Български език и литература. Възложителят не се ангажира с предоставянe на готова база с данни, а единствено със съдействие пред директора на съответното училище, който ще допусне Изпълнителя до училищна документация, съдържаща тези резултати. 2.7.Да проведе тестове по учебните предмети Математика и Български език и литература на не по-малко от 10 000 ученици от 3-ти до 8-ми класове през учебната 2014/15 г. от избраните училища, като провеждането на тестовете е свързано с реализация на не по-малко от следните дейности: ...продължава в VI.3...

Стойност, без да се включва ДДС
1753000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка възлиза на 15 000 (петнадесет хиляди) лв., а гаранцията за изпълнение на договора – 3 % от стойността на договора без ДДС. 3. Гаранциите се представят в една от следните форми – парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път, по сметката на възложителя: IBAN: BG85 BNBG 96613300149101, към БНБ – Централно управление. 4. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност, превишаващ с не по-малко от 30 дни (тридесет дни) срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Министерство на образованието и науката и да съдържа следните задължителни елементи: - наименованието на поръчката, дадена от възложителя - „Анализ и оценка на влиянието на целодневната организация на учебния процес върху качеството на образователните услуги, предоставяни от средищните училища ”; - срок на валидност; - сума на гаранцията. 5. В гаранцията не може да се поставят условия за нейната валидност, освен такива, произтичащи от нормативен акт. 6. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор. 7. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване – за сметка на възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 8. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. 9. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават или задържат от възложителя по реда и условията на чл. 61 и 62 от ЗОП. 9.1. При наличие на обстоятелствата, посочени в чл. 61, ал. 2 от ЗОП, възложителят ще се възползва от правото си да усвои гаранцията за участие, представена от съответния участник, по отношение на когото сa се реализирали тези обстоятелства. 10. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят е предоставил на участниците възможност да определят схемата на заплащане по договора в техническата си оферта. Участникът посочва етапите, в които е предвидил да разпредели дейностите си, съгласно предложената от него методология, като в случай, че иска заплащане на част от цената по договора след приключване на определен етап, следва да посочи съответния процент от цялата сума, при спазване на следните условия: - Възложителят е предвидил, че след одобряване на методологията ще заплати 30% от сумата, а до представяне на окончателния доклад „Анализ и оценка на влиянието на целодневната организация на учебния процес върху качеството на образователните услуги“ трябва да останат не по-малко от 20% неразплатени, т.е. при отчитане на различните междинни етапи от изпълнението на договора участникът може да предложи разпределяне на плащания в размер на до 50% от стойността му. В случай че участникът не предложи разпределяне на плащания при отчитане на различните междинни етапи или предложи разпределение на повече от 50 % от стойността на договор при отчитане на различните междинни етапи от изпълнението на договора, то възложителят ще дължи плащане на 30% от стойността на договора след одобряване на методологията и 70 % след окончателно приемане на всички дейности по договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участие в процедурата може да вземе всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всяка оферта трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Върху запечатания плик с офертата участникът посочва името на процедурата, своето наименование, адреса си за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато не е представен ЕИК участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод на български език; 2.Документ за потвърждаване готовността за изпълнение на поръчката, озаглавен „Оферта", попълнен в съответствие с образец към документацията; 3.Административни сведения, попълнени в съответствие с образец към документацията; 4.Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 4 и 5 от ЗОП е основание за отстраняване на участника; 5.Когато участникът е посочил подизпълнители - декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д”, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП; 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, попълнена в съответствие с образец към документацията, в случай че участникът възнамерява да ползва подизпълнители при изпълнение на поръчката; 7.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП ; На основание чл. 28, ал. 5 от ЗОП в документацията е посочено от къде може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България – държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими към предоставяните услуги. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор, попълнена в съответствие с образец към документацията; 9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо, попълнена в съответствие с образец към документацията; 10.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, § 1, чл. 107, § 1 и чл. 109, § 2, буква "а" от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на ЕП и на Съвета от 25.10.2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; 11.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (в случай че не е законен представител на участника); 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП, попълнена в съответствие с образец към документацията; 13.Документ за гаранция за участие; 14.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 15.Доказателства за технически възможности и квалификация на участника, описани в поле III.2.3 на обявлението. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: .....................продължава в поле VI.3..............

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват документи за удосоверяване на икономическите и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на предложения екип за изпълнение на поръчката (поне 4 души – ръководител екип, ключов експерт по учебния предмет Математика, ключов експерт по учебния предмет Български език и литература и ключов експерт по социология) – с точно посочване на позицията, за която се предлага всяко лице, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на всяко от тях. 2.Списък на лицата, включени в анкетьорската мрежа на участника (поне 40 анкетьори) и посочване на опита като анкетьор в поне едно социологическо проучване. 3.Списък на лицата, включени в екипа с регионални координатори (поне 27 регионални координатора) – с точно посочване на областта, за която отговаря съответният координатор, както и посочване на минимум 3 години опит в управлението, финансирането, организирането, или пряко участие в дейности на образованието, и/или социологията, и/или психологията. 4.Декларации от всяко от лицата, посочени в списъците по т. 1, т. 2 и т. 3 (Образец 9), че ще са на разположение за изпълнение на услугата, ако участникът бъде избран за изпълнител.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум следните членове: 1.1.Ръководител на екипа. Ръководителят на екипа трябва да има висше образование (магистърска степен), с минимум 8 (осем) годишен (считано до крайния срок за подаване на оферти) организационен и управленски опит, свързан с изпълнението на проекти с европейско и/или друго международно и/или национално финансиране, като е бил ръководител на поне два такива проекта. 1.2. Ключов експерт по учебния предмет Математика, отговарящ за разработването на тестовете по математика и анализа на резултатите от проведените тестове. Предложеният експерт трябва да има висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалностите „математика“ или „учител по математика“ или еквивалентна специалност и минимум 10 (десет) години преподавателски опит. 1.3.Ключов експерт по учебния предмет Български език и литература, отговарящ за разработването на тестовете по предмета и анализа на резултатите от проведените тестове. Предложеният експерт трябва да има висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалностите „Българска филология“ или „учител по Български език и литература“ или еквивалентна специалност и минимум 10 (десет) години преподавателски опит. 1.4.Ключов експерт по социология, отговарящ за разработването на въпросници и за доклада с резултатите от проучванията. Предложеният експерт трябва да има висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър“ по обществени науки и опит като социолог не по-малко от 5 години. Трябва да е бил ръководител на не по-малко от две социологически проучвания. 2. Участникът трябва да разполага с национална анкетьорска мрежа, която да извърши планираните социологически проучвания, включваща минимум 40 лица. Всяко от предложените лица трябва да има опит като анкетьор в поне едно социологическо проучване. 3.Изпълнителят трябва да разполага с екип от регионални координатори, които да отговарят за организацията на всички дейности по проекта в рамките на съответната област. Екипът трябва да включва минимум 27 координатори – поне по един във всяка от областите на страната, като за областите София-град и Област София е достатъчно осигуряване на един координатор в гр. София. Координаторите трябва да имат минимум 3 години опит в управлението, финансирането, организирането, или пряко участие в дейности на образованието, и/или социологията, и/или психологията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на техническата оферта (оценяват се три области на техническата оферта - 1. Адекватност на предложената методология за изпълнение на дейността по създаване на система за проследяване на образователните резултати на учениците, включени в целодневната организация на учебния процес и анализ на резултатите от проследяването - 40 т.; 2. Адекватност на предвидените етапи на изпълнение на поръчката, от гледна точка на ресурсната осигуреност на изпълнението - 15 т.; 3. Описание на процеса на апробиране на тестовете - 15 т.); тежест: 70
Показател: Оценка на ценовата оферта; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 075472 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.09.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.09.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Министерство на образованието и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища, чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес” се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.3) Допълнителна информация

...............................продължение на поле II.2.1.............. 2.7.1. Да разработи спецификация на инструментариум за провеждане на тестово оценяване по учебните предмети Математика и Български език и литература за учениците от 3-ти до 8-ми класове, съдържаща цел на оценяването, формат на теста, необходимо време за провеждане на теста, оценяване, разпределение на тестови задачи – по когнитивни равнища, по основни ядра на учебното съдържание, стандарти и очаквани резултати на ниво учебна програма, по оценявани компетентности. 2.7.2. След одобряване от възложителя на разработените спецификации, да организира апробирането на тестовите задачи. 2.7.3. Да разработи тестове по учебните предмети Математика и Български език и литература за учениците от 3 до 8 клас. 2.7.4. Да осигури размножаване на тестовете след одобрението им от възложителя и разпределението им между училищата. 2.7.5. Да осигури свой представител във всяко училище по време на тестовете, който да отговаря за тяхното провеждане (размножаване и раздаване, събиране на попълнените тестове, предаването им на регионалния координатор). 2.7.6. Да обработи информацията след попълването на тестовете. 2.8. Да проведе социологическо проучване на мотивацията на учители и възпитатели. 2.9. Да проведе социологическо проучване на удовлетвореността на пожелалите да участват в анкетата родители на учениците, участвали в проведените тестове по учебните предмети Математика и Български език и литература. 2.10. Да разработи доклад: „Анализ и оценка на резултатите от тестовете“ 2.11. Да разработи доклад: „Анализ и оценка на резултатите от анкетното проучване на мотивацията на персонала на избраните училища“ 2.12. Да разработи доклад: „Анализ и оценка на резултатите от анкетното проучване на удовлетвореността на родителите“ 2.13. Да разработи Окончателен доклад „Анализ и оценка на влиянието на целодневната организация на учебния процес върху качеството на образователните услуги“ .....................продължение на поле III.2.1............................. - Попълнен образец на Техническа оферта, с приложена към него методология за изпълнение на поръчката, съдържаща виждането на участника за изпълнение на всички дейности, описани в техническото задание – описано в Част III от утвърдената документация. - В методологията трябва да се съдържа предложение за екип от представители на изпълнителя в училищата по време на провеждане на тестовете. Лицата трябва да са различни от екипа за изпълнение на поръчката, регионалните координатори и анкетьорите и за всяко от тях в плик № 2 от офертата да се съдържа декларация за ангажираност с изпълнението на поръчката, попълненa в съответствие с образец към документацията. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа попълнена Ценова оферта съгласно образец към документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл. 120 и следващите от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя, взето в откритата процедура за обществена поръчка, като жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ