Версия за печат

00265-2014-0107

BG-Раднево: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: въпроси по процедурата - инж.Георги Дамянов, по техническите въпроси - инж.Дичо Нончев, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3110/;0417 83305/3016/, E-mail: georgi.damianov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "ПТО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали в рудник „Трояново-1”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Територията на рудник „Трояново 1”
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с 6 броя автосамосвали с товароносимост от 10 до 20 тона в рудник „Трояново-1”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60100000 (MD03)

Описание:

Пътни транспортни услуги (С използване нa превозни средства, пригодени за насипни товари )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

6 броя автосамосвали.

Прогнозна стойност без ДДС
294000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция в размер на 2500,00 (две хиляди и петстотин) лева или евровата им равностойност. Представя се в заявлението на кандидата и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на заявленията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 8 000 (осем хиляди) лева. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранциите са парична сума, тя се внася по сметка на Възложителя: в лева - „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF; в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Единичните цени, по които Възложителят ще заплаща на Изпълнителя разстояния по-големи от 1 км, се определят по следната методика на база предложената от изпълнителя цена „Ц1” за 1 тон/км: - от 1 до 3,0 км – 0,68*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 3,1 до 5,0 км – 0,60*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 5,1 до 7,0 км – 0,54*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 7,1 до 10,0 км – 0,49*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 10,1 до 15,0 км – 0,43*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - над 15,1 км – 0,40*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - разстояния до 1 км се смятат за 1 км. Цената за 1 час престой на транспортните средства, заплащана от Възложителя, е 6,50 лв без ДДС и не подлежи на промяна по време на изпълнение на договора. За незаявените от възложителя МПС-та не се заплаща престой. Фактурира се в последния календарен ден на текущия месец. Фактурата се представя до 5-то число на следващия месец за извършените през предходния месец услуги. Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) дни след представяне на следните документи от изпълнителя: - утвърден от Възложителя месечен доклад; - оригинална фактура за дължимата стойност; Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представеният документ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Срок за изпълнение на договора - 12 месеца считано от датата на подписването му или до изчерпване на сумата от 294 000.00 лв., в зависимост от това, кое събитие ще настъпи първо. Изпълнението на договора е по заявка на Възложителя. Изпълнителят е длъжен до 24 часа след получаване на заявката от рудник „Трояново-1” да се яви за изпълнението й. Заявката се изпраща по факс, с писмо или при спешна необходимост се предава по телефон. Възложителят допуска разлика в товароносимостта ± 10%. При фактурирането за автосамосвали с товароносимост над 20 тона до 22 тона ще се взема предвид товароносимост 20 тона. При фактурирането за автосамосвали с товароносимост под 10 тона до 9 тона ще се взема предвид фактическата товароносимост. Възложителят не се ангажира с ежедневно и непрекъснато използване на договорените автосамосвали.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заявлението на всеки кандидат трябва да съдържа: 1. Представяне на кандидата, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 - валиден лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България на кандидата, съгласно „Закон за автомобилните превози” и „Наредба №33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България” или валиден лиценз на Общността за извършване на международен автомобилен превоз на товари. Доказва се със заверено от кандидата копие на лиценза. Лизензът да е придружен с копие на списък на превозните средства, с които ще се извършват превозите, предмет на поръчка или с копие на удостоверения за обществен превоз на товари за всяко превозно средство с което ще се изпълнява предмета на поръчката. Когато превозите се извършват с лиценз на Общността, кандидатите да представят толкова броя заверени копия на удостоверения на общността, с колкото автосамосвала разполагат за изпълнение на поръчката. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, кандидатът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съотвествие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Към заявлението се прилагат и изискванията на чл.56, ал.2 - 5 от ЗОП, ако е приложимо. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Кандидатите да разполагат с минимум 6 броя автосамосвали. Доказва се с Декларация за техническо оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка по образец на Възложителя съдържаща информация за рег. номер, товароносимост, техническа изправност. Същата се придружава от: свидетелство за регистрация на превозното средство, част І или свидетелство за регистрация на МПС от стар тип, копия на удостоверения за преминал годишен технически преглед. Ако автосамосвалите не са собствени, кандидатът представя декларация от третото лице, за съгласие за предоставяне на ресурса на кандидата за времето на изпълнение на поръчката и декларация, че ще ползва ресурсите на трето лице. Изисква се автосамосвалите да са с товароносимост от 10 до 20 тона. Възложителят допуска разлика в товароносимостта ± 10%.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 70/2014

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.09.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.09.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.09.2014 г.  Час: 10:30
Място

Управлението на дружеството, партер, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на заявленията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки кандидат писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ