Версия за печат

00042-2014-0002

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" №9, За: Галина Василева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409422, E-mail: gvassileva@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Координация на програми и проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщениятаДруго (моля пояснете): транспорта, информационните технологии и съобщенията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на независим консултант за осъществяване на дейности по верификация на разходите по проекти, финансирани по Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по проекти по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Верификация на разходите докладвани в искания за междинни и окончателни плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по тях. 1.1. Извършване на контролна проверка на включените в пакета отчетни документи по проекта, попадащи в искането за плащане и попълване на съответните контролни листове. 1.2. Извършване на проверки на място по проектите по т. 1, като за проекти с продължителност по-голяма от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място годишно, а за проекти, които са с продължителност по-малка от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място по време на изпълнението на проекта или след приключване на дейностите по него, но преди одобрението на окончателното искане за плащане. При одобрение на окончателното искане за плащане задължително се извършва проверка на място. 1.3. Извършване на 100 % документална проверка на цялата документация, свързана с извършените разходи; 1.4. Изготвяне на следните доклади: 1.4.1 за извършена верификация на разходи в междинни и окончателни искания за плащания; 1.4.2 за извършена проверка на място по т. 1.2. 2. Извършване на преглед и одобрение на авансови плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по тях.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421100

Описание:

Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
70800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 581595 от 22.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-26 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на независим консултант за осъществяване на дейности по верификация на разходите по проекти, финансирани по Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по проекти по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г.
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Ю Ейч Уай Брейн Сторм Консулт ООД, ЕИК 175259627, ж.к. "Младост" 1А, бл.505, вх. 2, Република България 1729, София, Тел.: 02 8099740, E-mail: kamelia@brainstorm.bg, office@brainstorm.bg, Факс: 02 8099759

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 70800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор