Версия за печат

00076-2014-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за защита на потребителите, пл. "Славейков" № 4А, За: Евелина Досева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9330510, E-mail: e.doseva@kzp.bg, Факс: 02 9884218

Място/места за контакт: Дирекция "АОИПМС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.kzp.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewc&group_id=49.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Държавна администрацияДруго (моля пояснете): Държавна администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Хармонизиране на информационната среда на КЗП в условията на оперативна съвместимост” с тема „Анализ на съвместимост и разработка на софтуер”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Хармонизиране на информационната среда на КЗП в условията на оперативна съвместимост” с тема „Анализ на съвместимост и разработка на софтуер” по следните дейности: П1. Анализ на съвместимостта и хармонизация между Единната деловодна информационна система и нови продукти, съобразно Препоръката на ЕК за обработка на данни при постъпили жалби на гражданите ; П2. Автоматизиране и администриране на специализираните регистри на КЗП и разработване на модул за връзка с външни и вътрешни регистри, с цел създаване на условия за оперативна съвместимост на информационните системи в КЗП с информационните системи на администрацията на хоризонтално ниво (Надграждане на съществуващата в КЗП Единна деловодна информационна система); П3. Разработка на софтуерно приложение - модул за администриране на процеса на обработка на данни от постъпили жалби на граждани и тяхната проследимост; П4. Разработка на информационен модул за гео-пространствена интерпретация на статистически данни; въз основа на събраната информация за опасни стоки и услуги; П5. Адаптиране на публичния интерфейс на сайта на КЗП за достъп на хора в неравностойно положение и хора с увреждания

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48610000

Описание:

Системи от бази данни

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
295000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 70
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 612770 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 38 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Хармонизиране на информационната среда на КЗП в условията на оперативна съвместимост” с тема „Анализ на съвместимост и разработка на софтуер”
V.1) Дата на сключване договора
06.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Мап Риал” ДЗЗД, ЕИК: 176484569, бул. „Андрей Ляпчев” №51, Република България 1784, София, Тел.: 02 9171971, E-mail: mapreal@mapex.bg, Факс: 02 9171979

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 295833.34 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 295000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Pроект: „Хармонизиране на информационната среда на КЗП в условията на оперативна съвместимост” одобрен за финансиране с Договор № 13-32-21/19.02.2014г. по Оперативна програма “Административен капацитет”, процедура BG051PO002/13/3.2-04, по приоритетна ос ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.2. „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно реда по чл. 120, ал. 5, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор