Версия за печат

00383-2014-0031

BG-Добрич: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. "България" № 12, За: Силвия Енчева и Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, ул. "България" № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dobrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция и възстановяване на подобект: Пешеходна алея А18-А83-А84 в градски парк „Свети Георги”, част от Основния обект /поз. 115 от Етап 1/“ в изпълнение на Проект „Обновена и модернизирана градска среда, чрез реконструкция на Градски парк „Свети Георги”, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012/007 по Оперативна програма „Регионално развитие“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: град Добрич, Градски парк "Свети Георги"
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Реконструкция и възстановяване на подобект: Пешеходна алея А18-А83-А84 в градски парк „Свети Георги”, част от Основния обект /поз. 115 от Етап 1

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236250

Описание:

Строителни работи на терени на паркове


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
21915 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДР-152 / Обособена позиция №: / Заглавие:Реконструкция и възстановяване на подобект: Пешеходна алея А18-А83-А84 в градски парк „Свети Георги”, част от Основния обект /поз. 115 от Етап 1/
V.1) Дата на сключване договора
07.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Дружество по ЗЗД "ПС-ПМ 2013", ЕИК 176597855, ул. "Акад.Андрей Сахаров" № 1, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 739900, Факс: 052 739909

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 21915 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Обновена и модернизирана градска среда, чрез реконструкция на Градски парк „Свети Георги”, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012/007 по Оперативна програма „Регионално развитие“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

През 2013г. беше проведена открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни работи по реконструкция на Градски парк „Свети Георги”, в изпълнение на Проект „Обновена и модернизирана градска среда, чрез реконструкция на Градски парк „Свети Георги”, по ДБФП BG161PO001/1.4-09/2012/007 по ОПРР. За изпълнител на поръчката за строителство е избрано обединение "ПС-ПМ 2013" ДЗЗД град Варна, с което e сключен договор № ДР-188/23.11.2013 г. на стойност 3 949 009,20 лева без ДДС. В резултат на бедственото положение на 20 юни 2014 г. в гр. Добрич, вследствие на обилните валежи в размер на повече от 100 л/кв.м., река Добричка преминаваща през Градски парк „Свети Георги“ повиши нивото си и заля голяма площ от възстановеното езеро по проект „Обновена и модернизирана градска среда, чрез реконструкция на Градски парк „Свети Георги”. Бяха нанесени сериозни щети върху вече изградените обекти на интервенция по проекта, включително и на подобект: Пешеходна алея А18-А83-А84 в градски парк „Свети Георги”, част от Основния обект /поз.115 от Етап 1/, а именно: Паради повишеното ниво на водите откосът от страната на канала е напълно компрометиран, както и съществуващата алея е отнесена в определени участъци до половината от ширината, включително увредена конструкция на алеята. На 20.06.2014 г. УО на ОПРР е сигнализиран от Община град Добрич, като бенефициент по ДБФП BG161PO001/1.4-09/2012/007, за възникнало форсмажорно обстоятелство в резултат от бедственото положение на 20.06.2014 г. в град Добрич, свързано с обект на интервенция градски парк „Свети Георги“. Със Заповед № РД-02-36-393/23.06.2014 г. на И.Д. Главен директор и Ръководител на УО на ОПРР е наредено да бъде извършена извънредна проверка на 24.06.2014 г. за състоянието на обекта на интервенция на място на бенефициента – Община град Добрич. Във връзка с направени препоръки от констативен протокол от извършената проверка на място от 24.06.204 г., на основание чл. 154, ал. 5 от ЗУТ със Заповед № 10-17-30 от 18.07.2014 г. на главен архитект на Община град Добрич, беше направено изменение в одобрените инвестиционни проекти за обект: „Обновена и модернизирана градска среда, чрез реконструкция на Градски парк „Свети Георги”, изразяващо се в промяна по обективни причини на асфалтова алея А18-А83-А84. Предвид гореизложеното е необходимо да проведем процедура по Договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП, за реконструкцията на Пешеходна алея А18-А83-А84, тъй като е възникнала необходимост от предприемане на неотложни действия поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление. Изключителното обстоятелство е възникнало в резултат на непредвидими за възложителя събития, природно бедствие - наводнението в град Добрич от 20.06.2014 г., както и предвид на следното обстоятелство, поради което не може да бъде спазен срока за провеждане на открита или ограничена процедура или на договаряне с обявление: Алея А18-А83-А84 в градски парк „Свети Георги” е част от изпълнените подобекти /поз.115 от Етап 1/ включени в Основен обект Градски парк „Свети Георги“ ІІІ етап - Езера, които СМР се изпълняват от ДЗЗД "ПС-ПМ 2013" град Варна, по Договор № ДР-188/23.10.2013 г., чието изпълнение следва да приключи в рамките на месец август 2014 г. с подписване на Акт обр.15. УО на ОПРР с писмо изх. № 04-06/70/2/28.07.2014 г. е уведомен от Община град Добрич за искане за изменение на ДБФП № BG161PO001/1.4-09/2012/007 чрез подписване на допълнително споразумение за финансиране на дейностите по реконструкция и възстановяване на Алея А18-А83-А84 в размер на 21 915,50 лева без ДДС, на основание чл. 8.4 от Общите условия към ДБФП BG161РО001/1.4-09/2012/007 в случай на непреодолима сила нови видове и/или количества СМР биха могли да бъдат финансирани с безвъзмездна финансова помощ.