Версия за печат

00858-2014-0001

BG-Пловдив: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПУ"Паисий Хилендарски", ул."Цар Асен"№24, За: Румен Кирилов Киров, Р.България 4000, Пловдив, Тел.: 0888 442676, E-mail: kirov@uni-plovdiv.bg, Факс: 032 261226

Място/места за контакт: Румен Киролов Киров

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uni-plovdiv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Разработка и внедряване на софтуерни системи, необходими за процеса по актуализация на учебните планове и програми“, с две обособени позиции: I. „Разработка и внедряване на софтуерна система за управление на документи“; II. „Разработка и внедряване на софтуерна система за провеждане на интерактивни онлайн конференции и електронни срещи: Webinars”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Разработка и внедряване на софтуерни системи, необходими за процеса по актуализация на учебните планове и програми“, с две обособени позиции: I. „Разработка и внедряване на софтуерна система за управление на документи“; II. „Разработка и внедряване на софтуерна система за провеждане на интерактивни онлайн конференции и електронни срещи: Webinars” Общата цел на проекта е свързана със създаване на пряка връзка между ръководствата и факултетните съвети на висшите училища, в това число и ПУ "Паисий Хилендарски" чрез Факултет по математика и информатика, от една страна, и ръководствата на работодателските организации, големи предприятия и ключови експерти от друга, в това число БАСКОМ(Българска асоциация на софтуерните компании), които съвместно да предефинират и актуализират образователните програми в системата на висшето образование. По този начин ще се преведе на езика на образованието социалната поръчка на бизнеса за нови специалисти.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72210000

Описание:

Услуги по програмиране на софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
72850 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00858-2014-001

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 582153 от 24.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-3751 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Разработка и внедряване на софтуерна система за провеждане на интерактивни онлайн конференции и електронни срещи WERINARS
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Сиела Норма" АД, бул."Владимир Вазов"№9, Р. България 1510, София, Тел.: 02 9030000, E-mail: vtodorov@ciela.com, Факс: 02 9030100

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 54350 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История Д-3750 История / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Разработка и внедряване на софтуерна система за управление на документи
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.01.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Сиела Норма" АД, бул."Владимир Вазов" №9, Р.България 1510, София, Тел.: 02 9030000, E-mail: vtodorov@ciela.com, Факс: 02 9030100

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Управление на човешките ресурси

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор