Версия за печат

00267-2014-0088

BG-Пловдив: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Тодор Тодоров - Директор на дирекция "Обществени поръчки", Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Кмет на община Пловдив; Дирекция "Обществени поръчки", Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Възлагане на интегрирана обществена услуга за пътнически превоз по част от линиите от Общинската транспортна схема на Община Пловдив”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2 (02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка обхваща градски автобусни линии №№ 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36 и 113 от Общинската транспортна схема на Община Пловдив. Изпълнението на предмета на обществената поръчка следва да се осъществява в пълно съответствие с маршрутите и маршрутните разписания на градските автобусни линии №№ 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36 и 113 от утвърдената Общинска транспортна схема на Община Пловдив. Маршрутите и маршрутните разписания на автобусните линии, предмет на поръчката, са подробно описани в Приложение №1 от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозният обем на поръчката, изчислен по актуални към момента на откриване маршрутни разписания на градските автобусни линии №№ 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36 и 113 от Общинската транспортна схема на Община Пловдив, е приблизително 39 620 300 км. пробег за целия срок на договора. Прогнозната стойност на поръчката, изчислена по реда на чл. 15, ал. 2, т. 4, буква „б“ от ЗОП, е приблизително 24 269 000 лв. без ДДС. В посочените суми са включени: субсидия за вътрешноградски пътнически превози; компенсации от Държавния бюджет и от бюджета на Община Пловдив; приходи, реализирани от продажба на превозни документи (билети, карти); приходи от реклама и други приходи, свързани с дейността.

Стойност, без да се включва ДДС
24269000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие под формата на оригинал на банкова гаранция или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума. Гаранцията за участие е определена в размер на 20 000 лв. (двадесет хиляди лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 200 (двеста) дни от датата, посочена за дата на получаване на офертата, а условията за задържането и усвояването й, записани в нея, следва да бъдат съобразени с чл. 61, ал. 1 и 2 от ЗОП. Банкова сметка на Община Пловдив: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF, ТБ ИнвестБанк АД - клон Пловдив. Гаранцията за изпълнение е определена на 0,15 % /нула цяло и петнадесет процента/ от прогнозната стойност на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Срещу изключителното право да извършва обществената услуга за пътнически превоз по определените маршрути и маршрутни разписания, които са част от системата на масовия градски транспорт на Община Пловдив, лицата имат право да получават средства, както следва: 1. Субсидия за превоза на пътниците по нерентабилни автобусни линии във вътрешноградския транспорт, до размер, който не превишава сумата, съответстваща на нетния финансов ефект от изпълнението на задължението за обществената услуга, в рамките на утвърдените за тази цел, за Община Пловдив, средства със закона за държавния бюджет на Република България за съответната година. 2. Компенсация на намалените приходи от прилагането на тарифно задължение и цени за пътуване, предвидени в нормативните актове за определени категории пътници, съгласно действащото законодателство, до размера, определен в държавния бюджет за тази цел, и определените в бюджета на Община Пловдив за текущата година допълнителни средства; 3. Приходи, реализирани от продажба на превозни документи (билети, карти); 4.Приходи от реклама и други приходи, свързани с дейността, съгласно установените правила на действащото законодателство и проекта на договор; 5. В съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕО) №1370/2007 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2007 г. и на Наредба № 3 от 4.04.2005 г. за условията и реда за предоставяне на средства за субсидиране на превоза на пътниците по нерентабилни автобусни линии във вътрешноградския транспорт и транспорта в планински и други райони, при формирането на нетния финансов ефект от изпълнението на задължението за обществената услуга, превозвачът има право на разумна печалба, която е в размер съгласно неговата ценова оферта, но не повече от 5 на сто от общите разходи за дейността по предоставяне на услугата, предмет на договора. Условията и редът за предоставяне на средствата по т. 1 и т. 2 се определят с наредбата по § 4, ал. 3 от ЗР на Закона за автомобилните превози, както и в съответствие с механизма за разпределяне на средствата за субсидии и компенсации, приет от Общински съвет – Пловдив. Към момента на откриване на поръчката е в сила механизъм за разпределяне на средствата за субсидии и компенсации, приет с Решение №82, взето с Протокол №4 от 01.03.2012 г., на Общински съвет – Пловдив. Средствата ще се изплащат след представяне от страна на лицето на съответните документи, съгласно договора за обществена поръчка и действащото законодателство. Във връзка със сключен Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161РО001/1.5-03/2011/001, изпълняван от Община Пловдив по оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.“, за реализация на проект „Модернизация и развитие на устойчив градски транспорт в град Пловдив“, приходите по т. 3 ще се събират от лицата до внедряването и интегрирането на система за управление на градския транспорт (СУГТ), един от компонентите на които е електронно таксуване на пътниците.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на обществената поръчка. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на настоящата документация. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; - който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП се установи, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените критерии за подбор. Поставя се условие, обществен превоз на пътници по дадена автобусна линия да се извършва от не повече от един превозвач (участник, подизпълнител или член на обединение). Условието се поставя във връзка с Член 2, е) и Член 3, т. 1 от Регламента, съответно чл. 16в, ал. 1 и § 1, т. 1 и т. 9 от ДР на Наредба №2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Документът „Оферта”, изготвен по образец. 3.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за ТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена по образец. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП; г) заверено копие на лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или на лиценз за извършване на международен превоз на пътници – лиценз на Общността, издадени по реда и при условията на Закона за автомобилните превози, за лицата (участник, член на обединение, подизпълнител) които ще извършват обществен превоз на пътници по линиите, предмет на поръчката. Лицензът следва да е валиден и издаден по реда и при условията на действащото законодателство. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по букви „а“, „б“ и „в“ се представят за всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, а по буква "г“ – за участниците в обединението, които ще извършват обществен превоз на пътници. 4.При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 6.Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП.7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители, по образец, а когато участникът предвижда участие на подизпълнители - и декларация за съгласие за участие като подизпълнител, по образец.9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, по образец. 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, по образец. Когато участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. ІІ. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. ІІІ. Плик №3 с надпис „Предлагана цена”, в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Всички документи, съдържащи се в Пликове №1, 2 и 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/или изтривания. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции, назовани в документа за регистрация в Агенцията по вписванията – Търговски регистър или в удостоверението за актуално състояние, или от изрично упълномощени за това лица.Във втория случай в офертата трябва да се представи нотариално заверено пълномощно.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се поставя.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, участникът следва да представи: Декларация – списък на автобусите, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, изготвена в съответствие с Приложение № 6 от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да разполага с минимален общ брой автобуси - 65 (57 основни и 8 резервни), разпределени по линии както следва: За линия № 9 – общо 10 автобуса (9 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 5 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 4 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. За линия № 11 – общо 9 автобуса (8 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 4 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 4 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. За линия № 17 – общо 10 автобуса (9 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 5 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 4 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. За линия № 21 – общо 9 автобуса (8 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 4 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 4 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. За линия № 25 – общо 6 автобуса (5 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 3 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 2 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. За линия № 26 – общо 8 автобуса (7 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 4 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 3 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. За линия № 36 – общо 7 автобуса (6 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 4 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 3 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. За линия № 113 – общо 6 автобуса (5 основни и 1 резервен), от които: -най-малко 3 автобуса за превоз на трудно подвижни лица, и -най-много 2 автобуса с 50 и по-малко места общо (седящи и стоящи), без мястото на водача. Поставя се условие, обществен превоз на пътници по дадена автобусна линия да се извършва от не повече от един превозвач (участник, подизпълнител или член на обединение). Автобусите, които участникът има на разположение за изпълнение на обществената поръчка, трябва да: -са включени към лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на Република България или лиценз за извършване на международен превоз на пътници – лиценз на Общността, издаден на лицето, което ще извършва услугата обществен превоз на пътници (участник, подизпълнител или член на обединение), или на трето лице, с чиито възможности участникът доказва съответствието си с изискванията за технически възможности, поставени от възложителя. В последния случай участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. -отговарят на изискванията за техническа изправност, посочени в Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства. -автобусите за трудно подвижни лица да са одобрени съгласно изискванията на приложение № 12 от Наредба № 97 от 2004 г. за одобряване типа на нови моторни превозни средства за превоз на пътници с повече от осем места за сядане, без мястото на водача. -са автобуси от класове І и ІІ по смисъла на чл. 149 от Закона за движението по пътищата. -съответстват на екологична категория „Евро 4“ и/или по-висока, или еквивалент. -са оборудвани с технически изправни климатици/климатични системи за охлаждане на целия салон. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен посочените документи, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: "Разумна печалба"; тежест: 20
Показател: "Възраст на подвижния състав“ ; тежест: 80
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 022 - 034412 от 31.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.09.2014 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.09.2014 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, гр. Пловдив

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите, в т.ч. и на плика с предлагана цена, е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне. В „Профил на купувача“ възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие. Обменът на информация по повод и във връзка с настоящата обществена поръчка, е в писмен вид и може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ