Версия за печат

00417-2014-0003

BG-Джебел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Джебел, ул."Едервайс" № 19, За: инж.Веска Димитрова, Република България 6850, Джебел, Тел.: 03632 2051, Факс: 03632 2310

Място/места за контакт: Бахри Юмер
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на консултант за осъществяване на консултации след подписване на договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 от «Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г.» /ПРСР/ по проект „Реконструкция и основен ремонт на пътища от общинска инфраструктура на Община Джебел“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: общински пътища: KRZ 2026 /III-508, Джебел-Рогозче/ Рогозче-Душинково-Полянец – мах.Китка, както и KRZ 1060 /III-508/ Джебел – Чакалци – Слънчоглед – Граница общ.(Джебел-Момчилград) – Загорско – Садовица
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В обхвата на консултантските услуги се включва:1.Упр-е на проект„Реконструкция и основен ремонт на пътища от общинска инфраструктура на Община Джебел“, съгл. Усл-та на Договор №09/321/01549 от 10.12.2013г. за отпускане на фин-ва помощ по мярка 321„Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от ПРСР 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР, сключен между Община Джебел и ДФ„Земеделие”- РА;2.При възникване на необх-т от промени в одобрените от ДФ”Земеделие”Колич-ни сметки/Техн-ки спецификации, изпълнителят незабавно уведомява писмено Възлож-я;3.Изготв. на експ. становища, писма и доклади във връзка с изпъл-е на предв. дейности в рамките на проекта, предмет на пор-та, с оглед на тяхната законосъобразност и изпълнение на условия по Д-р №09/321/01549 от 10.12.2013г.;4.Разраб-не и/или актуал-не на всички необходими насоки, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта, мониторинг и докладване, верификации и разплащания, осчетоводяване на разходите, оценка на проекта, провеждане на мерки за информация и публичност, администриране и докладване на нередности.Правилата трябва да бъдат разработени така,че да осигуряват ефективно, кач-о и законосъобр. управление и изпъл-е на проекта.Да бъдат съобразени с действащата норм. уредба и изисквания на ПРСР и управляващите органи.При промени в тази уредба изпълнителят ще трябва своевременно и съответно да актуализира разработените от него правила;5.Разработване и/или актуализиране на съответните образци на документи във връзка с прилагане на горните правила и процедури; 6.Осъществяване на ежедневни дейности, свързани с организацията и управлението на проекта и информиране на Възложтеля, чрез предоставяне на тримесечни доклади за изпълнението на дейностите по проект;7.Изпълнение на препоръките дадени от страна на ДФЗ във връзка с проекта и неговото управление и изпълнение;8.Осигуряване на ефективна координация между общината и останалите заинтересовани страни изпълнители във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ по проекта;9.Преглед на документацията приложена към фактурите;10.Съпоставяне на докладваната инф-я от отделните изпълн-и по ДБФП в процеса по реализиране на проекта;11.Проверка на изпълнението на условията за приемливост на извършените разходи по договорите;12.Да предлага решения за преодол-е на пречките и отстраняване на недостатъците в процеса така, че да се осигури реализиране на поставените цели;13.Изготвяне на доклади при установяване на нередности, както и за предприети действия за възстановяване на неправилно изплатени суми;14.Осъществяване на ежедневен контакт с изпълнителите по съответните дейности, възложителя и заинтересованите институции, в т.ч. при необходимост изготвяне на коресп-я/писма до компетентните инст-и;15.Идент-не на потенциални проблеми и рискове по време на реализацията на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;16.Осъществ. на проверки на място на изпълнителите по дог-те;17.Изготвяне на заявления за междинни и окончателни плащания съобразно договореното в ДФ”Земеделие”;18.Консултиране относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие” и при необходимост изготвя допълнителни документи обосновки, писма и др. след входиране на заявления за междини и окончателни плащания;19.Отговаряне за спазване на изискването по чл.39 от Наредба №25/29.07.2008г. и недопускане на налагане на финансова корекция, определена по ПМС№134 от 2010 г. за приемане на Методология за определяне на финансови корекции, които се прилагат спрямо разходите, свързани с изпълнението на опер-те програми, съфинансирани от структурните инструменти на Европейския съюз, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за рибарство (ДВ, бр. 53 от 2010 г.); 20. Орган-не на мерки за инфор-не на общ-то в сътрудничество с представителя на възложителя, относно всички въпроси, свързани с осигуряването на инф-я, публичност и популяризиране на проекта;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71540000, 71541000, 79140000

Описание:

Услуги по управление, свързани със строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Други юридически консултации и услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
77000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническо предложение Тп; тежест: 50
Показател: предлагана цена Фп; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 590859 от 10.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Избор на консултант за осъществяване на консултации след подписване на договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 от «Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г.» /ПРСР/ по проект „Реконструкция и основен ремонт на пътища от общинска инфраструктура на Община Джебел“
V.1) Дата на сключване договора
07.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Рила Консулт" ЕООД - гр.София, ЕИК 175292784, район Триадица, област София, община Столична, ул."Цар Асен" № 8, ет.1, ап. 3, Република България 1000, София, Тел.: 0879 213383

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 77000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор