Версия за печат

03979-2014-0006

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 202219265

Тотал Е&П България Б.В. - клон България, бул. "Цар Освободител" 14, ет. 1, район Средец, За: Арно Жауен, България 1000, София, Тел.: 0033 559909035, E-mail: cft-tep-bulgaria-lso@total.com, Факс: 0033 559836250

Място/места за контакт: Арно Жауен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.total.com,.

Адрес на профила на купувача: www.cft-tepbulgaria.total.com.

Електронен достъп до информация: www.cft-tepbulgaria.total.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 202219265

Тотал Е&П България Б.В. - клон България, CSTJF EC-333, Avenue Larribau, За: Арно Жауен, Франция 64018 PAU Cedex, Pau, Тел.: 0033 559909035, E-mail: cft-tep-bulgaria-lso@total.com, Факс: 0033 559836250

Място/места за контакт: Арно Жауен

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.cft-tepbulgaria.total.com.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 202219265

Тотал Е&П България Б.В. - клон България, чрез Тотал С.А., CSTJF EC-333, Avenue Larribau, За: Арно Жауен, Франция 64018 PAU Cedex, Pau, Тел.: 0033 559909035, E-mail: cft-tep-bulgaria-lso@total.com, Факс: 0033 559836250

Място/места за контакт: Арно Жауен

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.cft-tepbulgaria.total.com.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 202219265

Тотал Е&П България Б.В. - клон България, чрез CMS Cameron McKenna - България, Бул. "Цар Освободител" 14, ет. 2, За: Арно Жауен, България 1000, София, Тел.: 0033 559909035, E-mail: cft-tep-bulgaria-lso@total.com, Факс: 0033 559836250

Място/места за контакт: Павлин Стоянов

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.cft-tepbulgaria.total.com.

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на газ или нефт

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Услуга – Интегрирани логистични услуги: Персонал, Офис, База на брега, Съхранение, Подемни услуги, Манипулиране, доставка на консумативи (вода, гориво), Транспорт, Управление на отпадъци, наемане на карго транспортни средства и кей услуги за площ „Блок 1-21 Хан Аспарух”, разположена в изключителната икономическа зона на Република България в Черно море, във връзка с търсене и проучване на нефт и природен газ.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Варна или Бургас
Код NUTS: BG331, BG341
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Интегрирани логистични услуги, свързани с извършването на два проучвателни сондажа в Блок 1-21 Хан Аспарух, разположен в изключителната икономиеска зона на Република България в Черно море. За информация, дълбочината на водния стълб се очаква да бъде около 2000 метра, с дълбочина на сондажа от около 7000 метра. Първият сондаж се очаква да започне по средата на 2015 г. Следните позиции са предвидени в общия обхват на услугите: - Достъп до морски кей и свързани услуги (кранове, пилот, стифадор, швартови услуги) - Площи за съхранение, открити площадки за складиране, складиране, опасни стоки и офиси. - Наем на оборудване: кранове, високоповдигачи, камиони, превозни средства с общо предназначение. - Доставка на вода и горива (MGO - морски газьол). - Наем на контерйнери и такелаж. - Управление на отпадъци. - Транспортиране на товари и митническо обслужване. - Работна ръка. Целият обхват на работа е подробно описан в Проекта на Договора, който е част от Документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63120000, 63521000, 63523000

Описание:

Услуги по складиране и съхраняване на товари
Посреднически услуги при превоз на товари
Услуги на пристанищни и спедиторски агенции

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

ДА

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предоставяне на складиране, подемни услуги и манипулиране, транспортиран, кей услуги, гориво, вода, персонал и транспортиране на товари във връзка с два (2) проучвателни сондажа, които ще бъдат извършени в Блок 1-21 Хан Аспарух. Дълбочина водния стълб - 2000 метра, с дълбочина на сондажа около 7000 метра. Изпълнителят трябва да предостави следните площи: кей, склад за тръби, открити площадки за складиране, закрит склад, склад за опасни стоки, офиси.

Стойност, без да се включва ДДС
4100000 EUR
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

730

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за учасите - 41 000 евро (четиридесет и една хиляди евро), или еквивалентна сума в лева. Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно Проекта на договора, неразделна част от Документацията за участие, достъпна на посочение Интернет адрес на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заявление за участие 2. Представяне на Кандидата и дю дилиджънс въпросник 3. Пълномощно, с нотариална заверка на подписа на упълномощителя, в полза на лицето, подписващо заявлението и офертата, когато е приложимо. 4. Документ за обединение, когато е приложимо. 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП 7. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител, когато е приложимо. 8. Приложими изисквания в случай на участие на обединение, подизпълнители и/или използване ресурсите на трето лице. За подробности, моля вижте Документацията за участие, налична на посочения Интернет адрес на Възложителя.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Попълнен въпросник с финансова информация. Последният заверен годишен финансов отчет и заверен одиторски доклад, ако дружеството е задължено да изготвя такива. Удостоверение, издадено от банка. Минимални изисквания: Кандидатът трябва да докаже, че има налични финансови ресурси за осигуряване на надлежното изпълнение на договора от поне EUR 2 050 000 (два милиона и петдесет хиляди евро). За подробности, моля вижте Документацията за участие, налична на посочения Интернет адрес на Възложителя.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък с договори (по Образец) сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от Кандидата като изпълнител през последните 3 (три) години до момента на подаване на заявлението за участие. 2. Описание на техническите съоръжения: Кандидатът трябва да представи подробен план, показващ специфичните площи, които ще се предоставят на Дружеството, като планът трябва да съдържа снимки на актуалното състояние на предложената площ (неравна земя, чакъл, асфалт, цимент и т.н.). 3. За да докаже възможност техническите съоръжения да бъдат предложени, Кандидатът трябва да докаже, че има договорно отношение позволяващо му да оперира с / в пристанище Варна или пристанище Бургас (като пристанищен оператор или да има договор със съответен пристанищен оператор). Кандидатът трябва също да представи информация за годишния оборот за последните две (2) години по договора със съответното лице (в пристанище Варна или Бургас). 4. Кандидатът трябва да представи копие на съществуващия си план за управление на отпадъци и да удостовери ясна процедура за управление на отпадъци, получени от морските (на сушата) операции в съответствие с предмета на работа по Проекта на договор. 5. Също се изисква да се представят всички необходими документи за управление на отпадъци (разрешения и регистрации за управление на отпадъци, посочващи и подходящи площадки за отпадъци), предоставени от компетентния орган в България. Минимални изисквания: 1. Кандидатът трябва да докаже, че има поне три (3) години опит в управление на логистични бази и пристанищни дейности общо. 2. Всички площи, изисквани за предмета на работата трябва да са разположени в рамките на едни и същи помещения/периметър. Дружеството няма да приеме и да разглежда разпръснати или различни места за съхранението и подготовката на оборудването си. Дружеството няма да приеме неравна повърхност или повърхност без настилка. 3. Задължително условие на Дружеството е Кандидатът да докаже, че понастоящем има договорно отношение, позволяващо му да оперира с / в пристанище Варна или пристанище Бургас (т.е. като пристанищен оператор или имащ договор с пристанищен оператор); затова Дружеството изисква годишния оборот по такива договори за последните две (2) години. Оборотът по договорите трябва ясно да показва, че Кандидатът е имал реален търговски обмен със съответното пристанище за посочения период. 4. Кандидатът трябва да има план за управление на отпадъци във връзка със своята дейност. 5. Кандидатът трябва да удостовери, че притежава всички необходими документи за управление на отпадъци (разрешения и регистрации за управление на отпадъци и за подходящи площадки за отпадъци), издадени от компетентния орган в България за управление на отпадъци, получени от морските (на сушата) операции в съответствие с Обхвата на услугите по Проекта на договор. За подробности, моля вижте Документацията за участие, налична на посочения Интернет адрес на Възложителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена - 250 точки. ; тежест:
Показател: Технически - 150 точки; тежест:
Показател: Договорен - 50 точки; тежест:
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.09.2014 г.  Час: 18:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
15.09.2014 г.  Час: 18:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
EN
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Място

Бул. Цар Освободител 14, ет. 2, София 1000, България

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие и всички документи, свързани с поръчката и тази процедура, включително но не само, Проекта на договор и Техническите спецификации, са конфиденциални, съдържат поверителна информация, собственост на възложителя и може да се размножават или разкриват от Кандидат/Участник единствено за целите на подаване на оферта, при условие че е получил предварителното разрешение на възложителя и че получателят е поел задължение за конфиденциалност. Документацията за участие остава винаги собственост на възложителя. За да получи достъп до Документацията за участие всеки потенциален кандидат трябва да подаде писмено искане до обявения адрес или факс на възложителя по образец, който ще бъде предоставен от възложителя при поискване и който също така е наличен на посочения интернет адрес. Образецът на искане за достъп до Документацията за участие съдържа условията за конфиденциалност на съдържащата се там информация, които условия трябва да бъдат подписани от лицето, за да получи то достъп до Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ