Версия за печат

00211-2014-0011

BG-Хасково: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903946

Община Хасково, пл. "Общински" №1, За: Венета Тенчева - Началник отдел "Екология", Община Хасково, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603373, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.haskovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html.

Електронен достъп до информация: http://haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Събиране и извозване на битови отпадъци от територията на селата на Община Хасково до регионалното депо в землището на село Гарваново"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Хасково
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Услугата, предмет на настоящата обществена включва събиране и извозване на неопасни битови отпадъци в т.ч. - Доставка, разполагане и поддръжка на съдове за битови отпадъци, както и доставка на техника за тяхното обслужване, съгласно плана за организация на дейността, предложен от Участника; - Събиране на БО от точките за събиране във всяко едно село и транспортиране до регионалното депо за неопасни отпадъци в землището на село Гарваново; - Събиране на нерегламентирано изхвърлените битови, строителни и други отпадъци около точките за събиране и транспортирането им до регионалния център за третиране на неопасни отпадъци в землището на село Гарваново.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90500000, 90511000

Описание:

Услуги, свързани с битови остатъци и отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Събиране и извозване на битови отпадъци от36 села на територията на Община Хасково в рамките на срока на договора

Стойност, без да се включва ДДС
1400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

15.06.2017 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 14 000 лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, той трябва да представи в офертата си оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 150 дни от крайният срок за подаване на офертите.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума, тя се внася по сметка: Титуляр: Община Хасково Банка: RZBBBGSF Райфайзенбанк (България), клон Хасково IBAN: BG50RZBB91553320000130 Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение като парична сума, тя се внася по сметка: Титуляр: Община Хасково Банка: RZBBBGSF Райфайзенбанк (България), клон Хасково IBAN: BG50RZBB91553320000130 Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност 60 календарни дни след изтичане срока на договора. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция. Условията, при които се удължава, освобождава или задържа гаранцията за изпълнение, са уредени в условията на договора, приложени в документацията. 3.Гаранциите под формата на паричен превод се превеждат по следната банкова сметка на Възложителя: "Райфайзенбанк (България)" ЕАД, клон Хасково IBAN – BG50 RZBB 9155 3320 0001 30 BIC код – RZBBBGSF 4.Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 5.Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда предвиден в чл. 62 от ЗОП: -на отстранените участници - в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; -на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 6.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, когато участника: -оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; -обжалва решението на Възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор. 7.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участник обжалва решението за определяне на изпълнител. 8.При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите за участие се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 9.Условията, редът и срока за освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с клаузите на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.Максималната стойност на договора не може да надвишава 1 400 000 лева без ДДС за целия период на договора, както и не повече от 470 000 лв. без ДДС на година. 2 Изпълнителят има право на месечни плащания определени на база единична цена за събиране и извозване на отпадъци от съдове за отпадъци тип „бобър“ 1,1 м3 умножена по количествата действително извършени дейности и видове работи. 3 Плащанията ще се извършват на отчетен период от един месец, чрез банков превод по банкова сметка на изпълнителя 4. Плащанията се извършват на база представени от изпълнителя протоколи за извършена работа, в който са описани извършените дейности през отчетния период. 5.Протоколите за извършена работа се представят в рамките на 5 календарни дни след края на всеки отчетен период. 6. Плащанията се осъществяват в срок до 30 календарни дни от датата на всеки отчетен периоди, след представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма такова изискване

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

3.1.Участникът, за който е налице поне едно от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” до б. „д” , т.2, т.3 и т.4, ал. 2, т. 1 от ЗОП, а именно: 3.1.1.Той или неговият управител, съответно лице/ата с управленски/представителни функции, включително и прокурист е/са осъден/и с влязла в сила присъда, освен ако е/са реабилитиран/и за: -престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително за изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от НК; -за подкуп по чл. 301 – 307 от НК; -за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; -за престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от НК; -за престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от НК; 3.1.2.Обявен е в несъстоятелност; 3.1.3.Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; 3.1.4.Е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 3.1.5 Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния кодекс към държавата или Община Хасково, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника, което включва: - посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата Забележка: В представянето си участникът следва да посочи и: - телефон и факс за връзка, както и наименование на обслужваща банка, IBAN, BIC код и титуляр на сметка. - в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице – съдружниците, чрез които ще се доказват изискванията за икономическото и финансово състояние и техническите възможности и квалификация 3.Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП 4. Договор за обединение, а ако в него не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият Забележка: представя се само ако участникът е обединение, което не е ЮЛ. 5.Пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация, в случай, че не е законен представител. 6.Удостоверение за регистрация по ЗДДС (ако е налична такава) 7.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума 8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици 10.Декларация за участие на подизпълнител/и, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща информация относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващите на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка 11.Декларация за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд 12.Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие и условията в клаузите на проекта на договор 13.Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по т. 2 (представяне на участника) и 3 (декларацията по чл. 47, ал.9 ЗОП) се представят за всяко физическо и юридическо лице включено в обединението; - документите по т. III.2.2 и т. III.2.3 от обявлението се представят само за участниците, чрез които обединението ще доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Документ доказващ наличието на финансов ресурс, с който разполага участникът, под формата на един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да разполага с наличен финансов ресурс в размер на 700 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години считано от датата на подаване на офертата. Забележка В списъка се посочват стойностите, датите и получатели. Към списъка се прилагат доказателства за извършените услуги. 2.Валиден сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за контрол на качеството или еквивалентен в съответствие с чл. 53 ЗОП; 3.Валиден сертификат ISO 14001;2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентен в съответствие с чл. 53 ЗОП; 4.Валиден сертификат OHSAS 18001-2007 за внедрена система за здравето и безопасността при работа в съответствие с чл. 53 ЗОП;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 услуги с предмет сходен с предмета на обществената поръчка. Забележка: Под услуга с предмет сходен с предмета на обществената поръчка следва да се разбират услуга с предмет събиране и извозване на битови отпадъци. 2. Участникът трябва да прилага внедрена система за контрол на качеството за дейности свързани със събиране и извозване на битови отпадъци; 3. Участникът трябва да прилага внедрена система за управление на околната среда за дейности свързани със събиране и извозване на битови отпадъци; 4.Участникът трябва да прилага внедрена система за здравето и безопасността при работа за дейности свързани със събиране и извозване на битови отпадъци

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.09.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача в първия работен ден, следващ деня на публикуването на обявлението.Възложителят не изисква документацията за участие да се получава на място. В случай, че някое лице е поискало да получи документацията ще му бъде предоставена и изпратена за негова сметка. В тези случаи лицата заплащат документацията за участие и изпращат на възложителя ведно с искането и документ за платена документация в размер на 7 лв. с включен ДДС. Сумата се превежда по банков път на банковата сметка на Община Хасково в "Райфайзенбанк (България)" ЕАД, клон Хасково, IBAN – BG05 RZBB 9155 8420000 107, BIC - RZBBBGSF, код на плащане 44-80-90.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.09.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Хасково, пл."Общински" № 1, заседателна зала 2-ри етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, представителите на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Достъп до документацията на сайта на Община Хасково на адрес: http://www.haskovo.bg/bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0.%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8.html

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Хасково, пл. "Общински" №1, Република България 6300, Хасково, Тел.: 038 603335, E-mail: pnovk_haskovo@abv.bg, Факс: 038 664110

Интернет адрес/и:

URL: www.haskovo.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ