Версия за печат

01580-2014-0001

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175331015

Фонд за органите на местното самоуправление в България - ФЛАГ ЕАД, ул. Шести септември № 1 ет. 3, За: Десислава Калчева - Директор Дирекция "Финанси", Република България 1000, София, Тел.: 02 9882310, E-mail: office@flag-bg.com, Факс: 02 9880045

Място/места за контакт: ул. Шести септември № 1 ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.flag-bg.com.

Адрес на профила на купувача: www.flag-bg.com.

Електронен достъп до информация: www.flag-bg.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на управляваща банка на „Фонд за органите на местното самоуправление в България - ФЛАГ” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на кредитна институция, която да изпълнява функциите и дейностите на управляваща банка на “Фонд за органите на местното самоуправление в България –ФЛАГ”ЕАД (по-нататък наричано ФЛАГ). Управляващата банка на ФЛАГ ще предоставя банкови услуги в процеса на разглеждане, одобряване, администриране и събиране на кредитите, отпускани от ФЛАГ на допустими кредитополучатели и същевременно, ще предостави на ФЛАГ револвиращ кредит в размeр на 40 000 000 лева, предназначен за осигуряване на средства за отпускане на кредити за изпълнение на проекти по програми на ЕС на допустими кредитополучатели на ФЛАГ.Фунциите на управляващата банка се разделят в две основни групи: Първата група функции е предоставяне на услуги, свързани с разглеждане, оценка и одобряване на исканията за кредит към ФЛАГ, дейности по администриране на крeдитите, отпуснати от ФЛАГ, водене на банковите сметки, по които се усвояват и обслужват кредитите, както и услуги в процеса на управлението и събирането на кредитите (тази група функции условно е наричана : “функциите от група А”). Втората група функции е предоставяне на револвиращ кредит на ФЛАГ, предназначен за осигуряване на средства за отпускане на кредити /вторични заеми/ на допустими кредитополучатели на ФЛАГ за изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС, съгласно Правилата за финансиране на проекти на ФЛАГ, а именно: размер на кредита – 40 000 000 лева (четиридесет милиона лева); вид на дълга – дългосрочен паричен револвиращ /възобновяем/ кредит. Краен срок за погасяване – 22.12.2017 г., без такса за предсрочно погасяване; Краен срок за усвояване на кредита – 21.12.2017 г., съгласно предварително искане от страна на Възложителя и в размер, определен от Възложителя (тази група функции условно е наричана: “функциите от група Б”)

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66110000

Описание:

Услуги в областта на банковото дело

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на обществената поръчка е определена в съответствие с разпоредбата на чл.15, ал.2, т.6 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ на базата на прогнозната стойност на предвидените в документацията за участие дължими комисионни и лихви на управляващата банка за предоставените услуги. В цената на финансовата услуга не се включва размера на револвиращия кредит, който ще бъде отпуснат на ФЛАГ. Посочената в обявлението прогнозна стойност е крайна, без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
5400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

38

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, като гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, в размер на 50 000 лв., в съответствие с разпоредбата на чл.59, ал.2 от ЗОП. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: Оригинал на Банкова гаранция за участие - по образец, Приложение № 5 към документацията за участие или Копие на Документ, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: IBAN: BG39 UNCR 7000 1505 9149 59, BIC UNCRBGSF. Задържане, усвояване и освобождаване на внесената гаранция за участие - съгласно разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. В хипотезата на чл.62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Всички разходи по гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на поръчката са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати съответните такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че техният размер да не бъде по - малък от определените в настоящия раздел размери. Участникът ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не представи гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката, съгласно ценовото предложение на участника, определен за изпълнител на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: Оригинал на Банкова гаранция за изпълнение - по образец, Приложение № 14 към документацията за участие или Документ /копие/, удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на поръчката, внесена по сметката на възложителя: BG39 UNCR 7000 1505 9149 59, BIC UNCRBGSF; Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът може да представи банковата гаранция /за участие, респективно за изпълнение/ и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания на Възложителя относно нейните условия. Относно образците на банковите гаранции /за участие, респективно за изпълнение/, задължителни за участниците са само условията, описани в тях.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Във връзка с функциите от група А: ФЛАГ ще заплаща на управляващата банка възнаграждение, включващо следните три компонента:- еднократна комисионна за разглеждане на всяко едно постъпило искане за кредит; - еднократна комисионна при предоговаряне на кредита, поради промяна в източника за погасяване на кредита и - месечна комисионна за администриране на кредит, начислявана за всеки месец от датата на първо усвояване на кредита до датата на пълното му погасяване. Ред за заплащане на възнаграждението за изпълнение на функциите от група А: на месечна база – в срок до 10 работни дни от началото на календарния месец, следващ отчетния, въз основа на представен от банката и одобрен от изпълнителния директор на ФЛАГ отчет относно извършените през предходния месец дейности, за които се заплаща възнаграждение, а именно: брой разгледани искания за кредит, брой разгледани от банката анекси за предоговаряне на кредити, поради промяна на източника на погасяване на кредита и брой администрирани кредита.Размерът на горепосочените комисионни се предлага от участниците в ценовото им предложение. Другите условия за заплащането на възнаграждението относно функциите от група А са регламентирани в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка. Във връзка с функциите от група Б: ФЛАГ ще заплаща на управляващата банка възнаграждение, включващо следните два компонента:- Еднократна комисионна за управление, дължима за компенсиране на разходите, свързани управлението на револвиращия кредит за периода на действието му, в размер, предложен от участниците в ценовото им предложение. Допустимият максимален размер на тази комисионна е 0.5 %;- Лихва за редовен дълг върху главницата по револвиращия кредит, при годишен лихвен процент, определен на базата на едномесечен СОФИБОР + твърда надбавка, чиито размер се предлага от участниците в ценовото им предложение. Допустимият максимален размер на надбавката е 3 %; - Без други такси и комисионни за револвиращия кредит; Ако ФЛАГ допусне забава на плащанията по револвиращия кредит, ще дължи лихва при годишен лихвен процент за забава на главницата : равен на годишния лихвен процент за редовен дълг плюс надбавка в размер до 2%. Револвиращият кредит се отпуска с краен срок на издължаване 22.12.2017 г. Кредитополучателят ще издължи предоставения кредит в рамките на този срок. Плащанията на лихвите се извършват ежемесечно на 25-то число на месеца. Когато падежът е в неработен ден, плащането се извършва в първия следващ работен ден. Условията по издължаване на револвиращия кредит са регламентирани в проекта на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице. Задължителен елемент от съдържанието на офертата е представяне на копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В условията на документацията на поръчката са поставени изисквания от възложителя относно съдържанието на договора за обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. В съответствие с разпоредбата на чл.49, ал.2 от ЗОП и предвид необходимостта участниците в ОП да притежават специално разрешение, възложителят изисква от тях да докажат наличието на такова разрешение. Представянето на доказателство за наличие на разрешение по чл.49, ал.2 от ЗОП и изисквано от възложителя, представлява елемент от представянето на участника, по смисъла на чл.56, ал.1, т.1, б."в" от ЗОП. Приложимото към провежданата ОП доказване е чрез разрешение /лиценз/ за извършване на банкова дейност. Ако участникът е банка, със седалище в Република България, се представя издаден от БНБ в полза на този участник лиценз за извършване на банкова дейност. Ако участникът е банка със седалище в трета държава - се представя издаден от БНБ в полза на този участник лиценз за извършване на банкова дейност в Република България чрез клон. Ако участникът е банка, получила разрешение за извършване на банкова дейност от компетентните органи на държава членка, която предоставя чрез клон услуги на територията на Република България, се представя издаденото в полза на този участник разрешение за извършване на банкова дейност от компетентните органи на държава членка и писмени документи за изпълнение на процедурата по член 21 от Закона за кредитните институции (уведомлението до БНБ от компетентните органи на изпращащата държава относно намерението на съответната банка да извършва дейност на територията на Република България чрез клон, ако са изтекли повече от два месеца от постъпването му в БНБ или съобщението на БНБ, че банката може да започне извършване на дейност на територията на Република България чрез клон). Чуждестранни банки от държави членки, получили лиценз за извършване на банкова дейност чрез клон в Република България преди влизането в сила на Закона за кредитните институции – представят издадения от БНБ лиценз. Ако в процедурата участва обединение, което не е юридическо лице, поне един от неговите членове следва да притежава лиценз за банка, отговарящ на горните условия. 2. Възложителят предвижда отстраняване на участник при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП: участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; Настоящото отбелязване е в съответствие с разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно лице, както и техни обединения, отговарящи на обявените с документацията на обществената поръчка условия. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: I.Плик № 1 с надпис "Документи за подбор" съдържа: 1.Оферта, изготвена в съответствие с Приложение № 1 към документацията. 2.Представяне на участника по член 56, ал.1,т.1,б.”а” от ЗОП, което включва: Посочване на Единен идентификационен код /ЕИК/ по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – ако документът е на чужд език, той се представя и в официален превод по смисъла на ЗОП на български език. 3. Декларация по чл.47, ал.9 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/, удостоверяваща липсата на обстоятелствата по ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението изисквания по ал.2, т.1 на цитираната разпоредба и по чл.48, ал.2 относно липсата на обстоятелствата по ал.1, изготвена по образец съгласно Приложение № 2 към офертата (оригинал).4. Разрешение за извършване на банкова дейност, издадено от БНБ или от от компетентните органи на държава членка (заверено от участника копие „Вярно с оригинала” с подпис и печат на участника). Ако участникът е банка, получила разрешение за извършване на банкова дейност от компетентните органи на държава членка, която предоставя чрез клон услуги на територията на Република България, се представя издаденото в полза на този участник разрешение за извършване на банкова дейност от компетентните органи на държава членка и писмени документи за изпълнение на процедурата по член 21 от Закона за кредитните институции (уведомлението до БНБ от компетентните органи на изпращащата държава относно намерението на съответната банка да извършва дейност на територията на Република България чрез клон, ако са изтекли повече от два месеца от постъпването му в БНБ или съобщението на БНБ, че банката може да започне извършване на дейност на територията на Република България чрез клон). Разрешението за извършване на банкова дейност, ако е на чужд език, се представя в официален превод по смисъла на ЗОП на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, се представя Разрешение за извършване на банкова дейност за поне един от членовете, участващи в обединението, който следва да е определен за водещ партньор. 5. При участници обединения, които не са юридически лица – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 6. Доказателствата за технически възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в т. III.2.3. – лява колона от настоящото обявление. 7. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Банковата гаранция следва да е по образец, съгласно Приложение № 5 от документацията; 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2, (оригинал), попълнена и подписана по приложения образец към документацията (Приложение №6). 9. Описание на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (оригинал), попълнено и подписано по приложения образец към документацията (Приложение №7). 10. Ако е приложимо, декларация за съгласие за участие от подизпълнител (оригинал), попълнена и подписана по приложения образец към документацията (Приложение №8). ............ продължава в Раздел "Допълнителна информация"

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с разпоредбата на чл.50 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците в настоящата обществена поръчка

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Методология за оценка на кредитоспособността на общините в Република България, съдържаща указание относно датата на приемането й с решение на управителния орган на банката. 2. Списък на договорите за кредит, предоставени от участника на общини в Република България през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, изготвен съгласно Приложение 4 към документацията за участие в процедурата. Списъкът се придружава от доказателства за извършената услуга, предмет на договорите, включени в списъка. Доказателствата за извършена услуга се представят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Удостоверението се представя като заверено от участника копие или в оригинал. Следва да са представени доказателства за поне три кредита, всеки предоставен на три различни общини в Република България през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 3. Декларация относно клоновете и/или офисите на банката/участниците в обединението във всички областни центрове в Република България към датата на подаване на офертата /в свободен текст/. При обединения – документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Наличие на последно присъден и неоттеглен (валиден към момента на подаване на офертата) кредитен рейтинг на участника с оценка, не по-ниска от: а) ВВ+, присъдена от рейтинговите агенции Standard & Poor’s или Fitch, или б) Ваа3, присъдена от Moody’s. 2. Наличие на методология за оценка на кредитоспособността на общините в Република България, приета от управителния орган на банката преди датата на обявяване на обществената поръчка в регистъра на АОП. Наличие на методология за оценка на кредитоспособността на общините в Република България се изисква предвид особеностите при кредитиране на общини и доколкото до момента ФЛАГ е предоставяло кредити основно на общини и се очаква, че при изпълнението на договора за обществена поръчка, типичният кредит, който ще предоставя ФЛАГ, ще е кредит с кредитополучател - община; 3. Наличие на опит в кредитиране на общини – поне три кредита, всеки предоставен на три различни общини в Република България през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Анексите/допълнителните споразумения към договор за кредит/, независимо от съдържанието и уговорките в тях, няма да се считат за отделен договор за кредит. Наличие на опит в кредитиране на общини се изисква, доколкото до момента ФЛАГ е предоставяло кредити основно на общини и се очаква, че при изпълнението на договора за обществена поръчка, типичният кредит, който ще предоставя ФЛАГ, ще е кредит с кредитополучател - община; 4. Наличие на дистрибуционен капацитет на банката – наличие на поне един клон или офис във всички областни центрове в Република България към датата на подаване на офертата. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, посочените в т. 1, т. 2. и т. 3. от този раздел минимални изисквания се отнасят до банката, участваща в състава на обединението като водещ партньор, а изискването по т.4. от този раздел се отнася до обединението като цяло. За определяне на оценките, при която се изпълнява изискването по т.1 от този раздел за наличие на кредитен рейтинг на участника, ще се използва СКАЛА НА КРЕДИТНИТЕ РЕЙТИНГИ, съгласно Приложение № 3 от документацията, като всички оценки, посочени в таблицата, съответно: от или над записа: Ваа3 / в колоната за Moody’s/ и от или над записа ВВ+ /в колоните за Standard & Poor’s и Fitch/ изпълняват изискването за наличие на кредитен рейтинг. Всички оценки, посочени в таблицата под записа : Ваа3 / в колоната за Moody’s/ и под записа ВВ+ / в колоните за Standard & Poor’s и Fitch/ са по-ниски от изискуемата минимална оценка и не изпълняват изискването за наличие на кредитен рейтинг. Възложителят не изисква представяне на доказателства за изпълнението на изискването по т.1. от този раздел и ще установява изпълнението на същото изискване чрез справка на официалните интернет страници на рейтинговите агенции: Moody’s, Standard & Poor’s и Fitch.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на офиса на Възложителя на адрес: гр.София, ул."Шести септември" № 1, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с изрично пълномощно, даващо право за това /оригинал или заверено от участника копие/, което след своето представяне се предава на възложителя и става неразделна част от документацията на обществената поръчка.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от р.ІІІ.2.1 : 11. Ако е приложимо, декларация от член на обединението, попълнена и подписана по приложения образец към документацията (Приложение №9). 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (оригинал), попълнена и подписана по приложения образец към документацията (Приложение №10). 13. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, попълнен и подписан по приложения образец към документацията (Приложение №11). 14. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата – пълномощно се представя, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващ и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. II.Плик № 2 с надпис "Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка", в който се поставя техническото предложение по образец № 12 към документацията на поръчката. III.Плик № 3 с надпис "Ценово предложение", който съдържа ценовото предложение на участника, по изготвен от възложителя и приложен към документацията образец № 13. Извън Плик № 3 с надпис " Ценово предложение" не трябва да е посочена и да се съдържа никаква информация от ценовите предложения на участниците. Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура участник, за когото са налице обстоятелствата по член 47, ал.2, т.1 и/или ал.9 от ЗОП. Обявлението е изпратено за публикация с електронен подпис по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на интернет адрес на Възложителя: www.flag-bg.com и в допълнение в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена. Документацията за участие се публикува в профила на купувача на адрес: www.flag-bg.com. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място и предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи възложителят не изисква от лицата заплащането на документацията, респективно не посочва цена в настоящото обявление.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е регламентирано в Глава единадесета "Обжалване" на Закона за обществените поръчки /ЗОП/, като срока за подаване на жалба е определен в чл.120, ал.5 на ЗОП, включен в посочената по - горе глава единадесета.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ