Версия за печат

00426-2014-0009

BG-Кюстендил: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл."Велбъжд" №1, За: Ганка Рублева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob-porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача: http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община КюстендилДруго (моля пояснете): Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на работни инвестиционни проекти по обособени позиции на обектите, включени в проект “ Укрепване капацитета на Община Кюстендил за следващия програмен период 2014 - 2020“, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г. с Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012/012 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Община Кюстендил е бенефициент по проект “ Укрепване капацитета на Община Кюстендил за следващия програмен период 2014 - 2020“, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г. с Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012/012 по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период". Основната цел на проекта е постигане на висока проектна готовност на Община Кюстендил за кандидатстване с проектни предложения за финансиране в рамките на следващия програмен период 2014-2020 г.С настоящата поръчка Община Кюстендил възлага изработване на инвестиционни проекти във фаза"работен проект" за следните обекти, включени в проекта:самостоятелно обособена позиция №3 . „Изработване на работен инвестиционен проект за изграждане на улица и благоустрояване на УПИ XVIII – за озеленяване, в квартал 270, по плана на град Кюстендил” ; самостоятелно обособена позиция №4. „Изработване на работен инвестиционен проект за „Второ основно училище „Даскал Димитрий”; самостоятелна обособена позиция №7: „Изработване на работен инвестиционен проект за Художествена Галерия „Владимир Димитров-Майстора”;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
90090 История История BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 587143 от 21.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-00-630 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:„Изработване на работен инвестиционен проект за Художествена Галерия „Владимир Димитров-Майстора”
V.1) Дата на сключване договора
31.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ТИЛЕВ АРХИТЕКТИ” ООД EИК 130977960, район Младост, ж.к.”Младост”2, бл. 235, вх.2, ет.11, РБ 1527, София, Тел.: 02 9441138, Факс: 02 8435684

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 83135 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност История 65450 История BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-00-640 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Изработване на работен инвестиционен проект за изграждане на улица и благоустрояване на УПИ XVIII – за озеленяване, в квартал 270, по плана на град Кюстендил”
V.1) Дата на сключване договора
05.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ” ООД ЕИК 175216595, община Столична, район Средец, ул.”Витоша”№39, ет.3, ап.3, РБ 1000, София, Тел.: 02 9533567, Факс: 02 9533567

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4080 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2320 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № История Д-00-641 История / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Изработване на работен инвестиционен проект за „Второ основно училище „Даскал Димитрий”
V.1) Дата на сключване договора
05.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПРОДЖЕКТ ПЛАНИНГ ЕНД МЕНИДЖМЪНТ” ООД, община Столична, район Средец, ул.”Витоша”№39, ет.3, ап.3, РБ 1000, София, Тел.: 02 9533567, Факс: 02 9533567

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 47464 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22320 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект„Укрепване капацитета на Община Кюстендил за следващия програмен период 2014-2020“, съгласно Договор BG161PO001/5-02/2012/012 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие“ (2007-2013), Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор