Версия за печат

00028-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие, ул." Св.Св Кирил и Методий" № 17-19, За: Десислава Колева, Р България 1202, София, Тел.: 02 9405258, E-mail: DKoleva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405471

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mrrb.government.bg..

Адрес на профила на купувача: http://mrrb.government.bg/?controller=category&action=orders&catid=16.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Регионално развитие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изграждане на материално – техническата база на асоциациите по ВиК и Екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК” с две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка на компютърно оборудване за нуждите на асоциациите по ВиК; Обособена позиция № 2 - Доставка на компютърно оборудване и консумативи за Екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

За Обособена позиция №1: Доставка, инсталиране и конфигуриране, включително от точката за достъп до интернет до всяко доставено, по настоящата процедура, крайно устройство в офис в 27 бр. областни администрации, който ще се използва от учредените в съответната област АВиК, независимо от техния брой. Офисите на АВиК ще бъдат обособени в сградите на 27 областни администрации (без област София – град), съгласно приложения Списък с адресите им. Основната цел на договора по настоящата обществена поръчка, е да се обезпечат асоциациите по ВиК със съвременно IT оборудване, за изпълнение на дейности осигуряващи правилното и ефективното управление на ВиК системите и да се създадат подходящи условия за работа на екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК”. Основни дейности за обособена позиция №1: 1 Доставка на компютърното и мрежово оборудване в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация, в 27 бр. областни администрации; 2 Инсталиране на място на компютърното и мрежово оборудване в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация; 3 Конфигуриране и настройване, от точката за достъп до интернет до всяко доставено, по настоящата процедура, крайно устройство в офиса на АВиК, обособен в сградата на съответната областна администрация. 4. Осъществяване гаранционното обслужване на доставеното оборудване, включително и разрешаване на възникналите проблеми по телефона или на място свързани с компютърното и мрежово обслужване и максимално бързо възстановяване работоспособността на техниката. За Обособена позиция №2: Доставка на компютърното оборудване в сградата на Министерството на регионалното развитие съгласно Приложение №1 от Техническата спецификация. Основната цел на договора по настоящата обществена поръчка, е да се обезпечи ЕУП със съвременно ИТ оборудване и консумативи за него, за изпълнение на дейностите осигуряващи ефективното управление на проекта. Основни дейности за обособена позиция №2: 1. Доставка на компютърното оборудване в сградата Министерство на регионалното развитие, София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ №17-19. 2. Осъществяване гаранционното обслужване на доставеното оборудване.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
301201 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: За обособена позиция №1 - Показател за оценка е: "Технически средства" с тежест 40% с два подпоказателя относими към техническите характеристики на оборудването.; тежест: 40
Критерий: За обособена позиция № 1 - показател "Предложена цена "; ; тежест: 60
Критерий: За обособена позиция № 2 - показател за оценка е "Техническо предложение" с тежест 40% със седем подпоказателя относими към техническите параметри на оборудването.; тежест: 40
Критерий: За обособена позиция № 2 - показател "Предложена цена "; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

09-14-004

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 057 - 094761 от 21.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-02-29-248 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Обособена позиция № 1 - „Доставка на компютърно оборудване за нуждите на асоциациите по ВиК”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Контракс" АД, ЕИК 175415627, ул. "Тинтява" № 13, Р България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 336150 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 277803 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: РД-02-29-249 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Обособена позиция № 2 - „Доставка на компютърно оборудване и консумативи за Екипа за управление на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК ”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Контракс" АД, ЕИК 175415627, ул. "Тинтява" № 13, Р България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: sale@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 25530 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 23398 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането на обществената поръчка е е съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-5111328-C001 по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013“ (ОПОС), подписан на 20.06.2012 г. между Министерството на регионалното развитие и Министерството на околната среда и водите за изпълнение на проект „Подкрепа на реформата в отрасъл ВиК“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2014 г.