Версия за печат

00080-2014-0042

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, пл. "Света Неделя" 5, За: д-р Дияна Димитрова и Геновева Бакърджиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9885261; 02 9301312, E-mail: gbakardzieva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Министерство на здравеопазването

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронно подаване на оферти и заявления: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на медицинска апаратура, медицинско оборудване и технологично обзавеждане в тридесет и пет центъра/филиала/лечебни заведения"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на цялата страна за следните Центрове за спешна медицинска помощ (ЦСМП)/филиали/лечебни заведения (спешни приемни отделения), по зададен от Възложителя списък с адреси, в следните тридесет и четири града на страната както следва: СПО-та: Видин и Белоградчик; СПО-та: Враца, Бяла Слатина, Мездра, Козлодуй и Оряхово; СПО-та: Монтана, Лом и Берковица; СПО: Кърджали и ФЦМП: Ардино, Крумовград и Момчилград; СПО-та: Смолян, Мадан, Златоград и Девин; СПО-та: Хасково, Харманли, Димитровград, Свиленград и Тополовград; СПО-та: Велико Търново, Горна Оряховица, Свищов и Павликени; СПО-та: Разград, Исперих, Кубрат, Бяла (Област Русе), Силистра, Дулово и Тутракан и град София, бул. "Ген. Е. И. Тотлебен" 21 за УМБАЛСМ "Н. И. Пирогов".
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж, инсталиране и привеждане в готовност за експлоатация на медицинска апаратура, медицинско оборудване и технологично обзавеждане за посочените центрове/филиали/лечебни заведения (спешни приемни отделения) и УМБАЛСМ "Н. И. Пирогов".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33162100, 33192120, 33182100, 33157400, 33123200, 33112200, 33115000, 33124120, 33111600

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване за операционен блок
Болнични легла
Дефибрилатор
Медицински респиратори
Електрокардиографски уреди
Ехограф
Уреди за томография
Уреди за ултразвукова диагностика
Уреди за рентгенова фотография

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

апаратура и оборудване: Шокова зала с оборудване 34 бр. Интензивни легла с интензивни панели 55 бр. Монитор със пулсоксиметър 55 бр. Дефибрилатор 34 бр. Респиратор 37 бр. ЕКГ 49 бр. Ехограф 9 бр. Медицински шкафове с работен плот 34 бр. Медицинска кошетка 37 бр. Количка за ресусцитация 34 бр. Манипулационна количка 37 бр. Инструментална количка 34 бр. UV въздушен пречиствател 43 бр. Инфузионна стойка на колела 55 бр. Шкаф за спешни медикаменти стенен 34 бр. Набор хирургични инструменти 34 бр. Компютърен томограф 1 бр. Мобилен ултразвуков апарат 1 бр. Дигитален мобилен рентгенов апарат 1 бр. Шокова зала със спешна операционна и интензивни легла с интензивни панели с пълно оборудване 1 бр. Шокова зала изгаряния - оборудване 1 бр. Посочената по-долу прогнозна стойност представлява максимален разполагаем финансов ресурс на Възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
6443411.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

150

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 64 400.00 лв. (шестдесет и четири хиляди и четиристотин лева) под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя - Министерство на здравеопазването, Българска народна банка, Централно управление, IBAN: BG21 BNBG 9661 3300 1293 01, BIC: BNBGBGSD. Посочената сметка важи и за останалите гаранции - гаранцията за авансово плащане, гаранцията за изпълнение и гаранцията за равностойността на междинното и окончателното плащане, в случай че последните се изплатят предсрочно (свободна форма). В нареждането за плащане задължително следва да бъде посочена настоящата процедура. Валидността на гаранцията за участие под формата на банкова гаранция следва да бъде не по-малко от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума по посочената по-горе банкова сметка или банкова гаранция в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части. Предвидена е и гаранция за авансово плащане (свободна форма) в размер на 100 % от искания аванс, който е 40 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се оформя в два отделни документа като гаранция за срочно изпълнение и гаранция за качествено изпълнение. Сумата на гаранцията за срочно изпълнение на договора е в размер на 80% от гаранцията за изпълнение на договора, а гаранцията за качествено изпълнение е в размер на 20% от стойността гаранцията за изпълнение. Гаранцията за срочно изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след монтажа, инсталацията и привеждането в готовност за експлоатация на всички доставени медицинска апаратура, медицинско оборудване и технологично обзавеждане, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период. Гаранцията за качествено изпълнение със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичането на гаранционният срок на доставеното медицинско оборудване, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период. Гаранцията за качествено изпълнение на договора се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след изтичане на гаранционния срок на медицинската апаратура, медицинското оборудване и технологичното обзавеждане, без Възложителя да дължи лихви на Изпълнителя за този период. * Всички текстове на приложените към настоящата документация образци на банкови гаранции са примерни. Участниците могат да представят и банкова гаранция за участие по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Бъдещият изпълнител може да представи банкова гаранция за изпълнение на договора по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Текстът в гаранцията относно безусловността е задължителен!!! Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По договора се предвижда: - Авансовото плащане в размер на 40 % от цената по договора с включен ДДС се заплаща в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след представяне на банкова гаранция (свободна форма) или парична сума за възстановяване на 100 % от предоставения аванс без ДДС и оригинална фактура. Валидността на гаранцията за авансово плащане (банкова гаранция) е 30 календарни дни след срока на доставка на медицинската апаратура, медицинско оборудване и технологично обзавеждане. Гаранцията за авансово плащане се освобождава до 30 дни след доставкаta на медицинската апаратура, медицинско оборудване и технологично обзавеждане. - Междинно плащане в размер на 50% от цената по договора с включен ДДС се заплаща в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след доставка на медицинската апаратура, медицинското оборудване и технологичното обзавеждане и оригинална фактура за дължимата сума. - Окончателното плащане в размер на 10 % от цената по договора се заплаща в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след представяне на приемо-предавателен протокол за монтаж, инсталация и привеждане в готовност за експлоатация на доставените медицинска апаратура, медицинско оборудване и технологично обзавеждане и оригинална фактура. Междинното и окончателното плащане в общ размер на 60 на сто от стойността на договора с вкл. ДДС може да бъдат изплатени и предсрочно, предвид изтичането на срока на инвестиционна програма „Растеж и устойчиво развитие на регионите", във връзка с изпълнението на която е договорът относно настоящата обществена поръчка, срещу представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на банкова гаранция (свободна форма) или на преводно нареждане по посочената по-горе банкова сметка на възложителя за равностойността на плащането, съдържаща неотменяемо и безусловно задължение на банката да заплати тази сума на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по договора, която да е със срок на валидност: - до извършване на доставката на медицинската апаратура, медицинското оборудване и технологичното обзавеждане за стойността на Междинното плащане и - до приключване на монтажа, инсталацията и привеждането в готовност за експлоатация на медицинската апаратура, медицинското оборудване и технологичното обзавеждане за стойността на Окончателното плащане. Възложителят извършва окончателното плащане по договора, за който има сключени договори/договор за подизпълнение, когато е приложимо, след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички приети от възложителя работи в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя. В случаите, когато при приемането на работата изпълнителят представи на възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя, възложителят извършва окончателното плащане по договора, предмет на настоящата поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, без да получи от изпълнителя, посочените в предходното изречение доказателства.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

(1) Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. (2) Представяне на участника (Приложение 1), което включва: а). Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. б). Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - попълнен образец (Приложение No. 4) от настоящата документация; (3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). (4) При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят съобразно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. (5) Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие, съгласно образец. (6) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – /в случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнител/. (Приложение № 5) (7) Декларация за приемане на условията в проекта на договора, изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение № 8). (8) Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – (по образец Приложение № 6). (9) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП - (по образец Приложение № 7). (10) Документи за техническите възможности и квалификацията на участника, по чл. 51, ал. 1 и 2 от ЗОП (изброени в поле III.2.3.) - Техническо предложение, изготвено по образец (Приложение № 2) при съблюдаване на изискванията на Техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация (свободна форма) относно това коя част от офертата има конфиденциален характер. - Ценово предложение, изготвено по образец (Приложение № 3), представено в оригинал.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- Заверено от участника копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия с медицински изделия издадено на името на участника от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. - Заверено от участника разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на Закона за медицинските изделия, издадено на името на участника; - Заверено от участника копие на оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганата апаратура на името на участника, с което го упълномощава да извършва дейностите предмет на обществената поръчка, в случай че участникът не е производител; - Заверена от участника лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът трябва да притежават сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с предметен обхват търговия с медицински изделия. - Участникът да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия по смисъла на Закона за медицинските изделия; - В случай, че участникът не е производител, той трябва да е оторизиран от производителя за извършване на дейностите предмет на обществената поръчка; - Участникът трябва да притежава лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо обслужване, монтаж, демонтаж, измервания, строителни и ремонтни дейности и други услуги.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Цена; тежест: 80%
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20%
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.09.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.09.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

Министерството на здравеопазването, адрес: гр. София - 1000, пл. „Света Неделя” № 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците, упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност. в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; ж) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; з) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки (чл.47, ал.9), при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 (без б.“е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т.1 и 5 и ал. 5, т.1 и 2 от закона с една декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец./ и) които са свързани лица с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; й) за който е налице някое от обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, а именно: е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързано с него лице.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ