Версия за печат

00010-2014-0006

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А, сградата на УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД и гр. София, ул. “Коньовица” №65, “Клиника по съдова хирургия и ангиология ”, разположена на територията на НКБ.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на обществената поръчка, включва: 1. Ежедневно приготвяне и доставяне на храна в индивидуални термоустойчиви кутии и съдове, собственост на Изпълнителя, след получена от възложителя писмена заявка, приготвяна чрез използване на висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки и съгласно изискванията на Диети с № 1 – 15, съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения”, изд. 1984 г. на МЗ, Наредба № 23/19.07.2005 г. на министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението, при спазване грамажа на порциите, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия, съобразно нормите за болнично хранене; 2. Количеството обхваща ежедневната нужда на болницата от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 139 порции за закуска, обяд и вечеря. Количествата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09,00 ч. на предходния ден, а за новопостъпили пациенти – до 12,00 ч. на същия ден; Количествата храна, заявени от Възложителя, се доставят както следва: закуска: от 07,00 часа до 07,30 часа; обяд - от 11,30 часа до 12,00 часа и вечеря - от 17,30 часа до 18,00 часа; 3. Доставяне на готовата храна с транспорт, собственост на участника, който следва да отговаря на хигиеннните изисквания за транспорт на хранителни продукти.4. Предложената храна за пациентите следва да включва пълно дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря, като специфичните диети, изискващи повече от три хранения на ден, следва да бъдат включени и калкулирани в дневното меню. Към всяка диета следва да бъде предвидено и необходимото количество хляб; 5. Приемане, измиване и дезинфекциране от страна на Изпълнителя на използваната от Възложителя посуда;6. Участникът трябва да извършва извозване на биоразградимите продукти, оставащи от доставената храна по изпълнението на договора до производствената си база, както и да ги събира разделно, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба за разделно събиране на биооотпадъците, приета с МПС №257 от 06.12.2013 г., обн. ДВ, бр.107 от 13.12.2013г.7. Предмета на поръчката се изпълнява съгласно условията на Възложителя и действащите в страната стандарти и нормативни документи; 8. Възложителят си запазва правото да поръчва различни по вид и брой диети, както и в изключителни случаи да увеличава или намалява количеството на готовата храна, както и да изисква в рамките на договорената цена за 1 храноден промени в състава, калоричността и вида на храната.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000 (EA26)

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции (За пациенти )

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
481982.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 077 - 133632 от 18.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-132 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

16.06.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“П. ДУСМАН” ЕООД, ЕИК 831578978, ул. “Св. Климент Охридски” №4, България 1504, София, Тел.: 02 9438411, Факс: 02 9438410

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 507350 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 481982.5 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се прекратява с изтичане на уговорения срок- 24 месеца, а в случаите, когато договорът изтече преди завършване на нова процедура за приготвяне и ежедневна доставка на храна по диети за пациентите, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че са налице обстоятелствата по чл. 43, ал. 2, т. 5 от ЗОП;

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2014 г.