Версия за печат

00111-2014-0005

BG-Котел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Котел, пл."Възраждане" №1, За: Светлана Василева - гл.специалист, РБългария 8970, Котел, Тел.: 0453 42336/153/, E-mail: eneffect_kt@vip.bg, Факс: 0453 42540

Място/места за контакт: Община Котел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kotel.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на строителен надзор на обект "Реконструкцията на вътрешната водопроводна мрежа на с.Тича, общ.Котел - 1 етап".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: с.Тича, общ.Котел
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняване на строителен надзор при изпълнението на І етап от Реконструкцията на вътрешната водопроводна мрежа на с.Тича, общ.Котел съгласно одобрен технически проект. Изпълнението на строителният надзор ще съвпадне с периода за изпълнение на СМР на обекта, включително до въвеждането му в експлоатация. Услугата ще се изпълнява в съответствие с чл.168 от ЗУТ, в обхват и при условията съгласно техническата спецификация на възложителя. Изпълнението на услугата включва най-общо следните дейност: 1.Надзор по време на изпълнение на строителните работи съобразно издаденото разрешение за строеж, одобрения технически проект и нормативните изисквания на ЗУТ за период от датата на съставяне на Протокола за откриване на строителната площадка и определянето на строителната линия и ниво до издаването на Разрешението на ползване на обекта, което ще гарантира годността на обекта за експлоатация и постигането на проектните цели. 2.Управление на качеството: Наблюдение на системата за контрол на качеството за осигуряване на правилното и ефективно приложение на програмите и съответните процедури съгласно системата за контрол на качеството, включително планове и процедури за контрол и инспекции. 3.Съставяне на всички необходими протоколи и актове в съответствие с Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството в зависимост от категорията на строителния обект. Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт на обекта. Съгласно Закона за устройство на територията обектът е ІІ (втора) категория.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5724 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изготвяне на окончателен доклад за обекта; тежест: 20
Показател: Срок за съставяне на технически паспорт за обекта; тежест: 20
Показател: Цена за изпълнение на услугата; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 601901 от 30.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 110 / Обособена позиция №: / Заглавие:Упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на обект "Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с.Тича, Община Котел - І етап"
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Т7 КОНСУЛТ” ЕООД, ЕИК 200007801, ул. „Федерик Жолио Кюри” № 18, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 627672, E-mail: t_7@consultant.bg, Факс: 032 627675

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5724 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Обществената поръчка е открита с Решение № РД-17-214/ 30.04.2014 г. на Кмета на Община Котел, а с Решение № РД-17-299/ 16.06.2014 г. е определен изпълнителя на поръчката.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.122и, ал.1 и 3 от Закона за обществени поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор