Версия за печат

00080-2014-0040

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, Пл. "Света Неделя" 5, За: Милен Йорданов, България 1000, София, Тел.: 02 9301314, E-mail: myordanov@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция "ИОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=1004.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на антиретровирусни лекарствени продукти за допълване на оперативния резерв на Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН“, по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на EMTRICITABINE“ Обособена позиция № 2: „Доставка на ETRAVIRINE“ Обособена позиция № 3: „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 200mg/50mg“ Обособена позиция № 4: „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 100mg/25mg“ Обособена позиция № 5: „Доставка на DARUNAVIR“ Обособена позиция № 6: „Доставка на RALTEGRAVIR“ Обособена позиция № 7: „Доставка на TENOFOVIR DISOPROXIL“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
“СБАЛИПБ – проф. Ив. Киров” ЕАД, гр. София, бул. „Акад. Иван Гешов” № 17
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на антиретровирусни лекарствени продукти за допълване на оперативния резерв на Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН“, по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на EMTRICITABINE“ Обособена позиция № 2: „Доставка на ETRAVIRINE“ Обособена позиция № 3: „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 200mg/50mg“ Обособена позиция № 4: „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 100mg/25mg“ Обособена позиция № 5: „Доставка на DARUNAVIR“ Обособена позиция № 6: „Доставка на RALTEGRAVIR“ Обособена позиция № 7: „Доставка на TENOFOVIR DISOPROXIL“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: „Доставка на EMTRICITABINE“ - количество до 3 660 000 mg, на стойност до 164761 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2: „Доставка на ETRAVIRINE“ - количество до 720 000 mg, на стойност до 42132 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3: „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 200mg/50mg“ - количество до 39 840 tabl., на стойност до 217081 лв.; Обособена позиция № 4: „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 100mg/25mg“ - количество до 1 200 tabl., на стойност до 3269 лв. без ДДС; Обособена позиция № 5: „Доставка на DARUNAVIR“ - количество до 4 944 000 mg, на стойност до 144571 лв. без ДДС; Обособена позиция № 6: „Доставка на RALTEGRAVIR“ - количество до 2 352 000 mg, на стойност до 111740 лв. без ДДС; Обособена позиция № 7: „Доставка на TENOFOVIR DISOPROXIL“ - количество до 4 733 400 mg, на стойност до 315442 лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
998996 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ; Банков код (BIC): BNBG BGSD;Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде представен като заверено от участника копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката и обособената/ите позиция/и, за която/ито участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер до 1% (един процент) от стойността на съотв. обособена позиция без ДДС, както следва: - Обособена позиция № 1 - 1647,00 лв.; - Обособена позиция № 2 - 421,00 лв.; - Обособена позиция № 3 - 2170,00 лв.; - Обособена позиция № 4 - 32,00 лв.; - Обособена позиция № 5 - 1445,00 лв.; - Обособена позиция № 6 - 1117,00 лв.; - Обособена позиция № 7 - 3154,00 лв.; Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да е не по-кратък от срокът на валидност на офертата. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, документът се представя в оригинал. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се представи под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ; Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Ако гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция, документът се представя в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност 60 (шестдесет) календарни дни след датата на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на стоките по договора се извършва в български лева, по банков път, чрез 100 % (сто процента) авансово плащане в срок до 15 (петнадесет) работни дни от подписването на договора и представяне на проформа-фактура (или оригинал) и безусловна и неотменяема банкова гаранция за авансово плащане за еквивалентната сума, издадена в полза на Министерство на здравеопазването в срок до 5 (пет) работни дни от подписване на договора и валидна 60 (шестдесет) календарни дни след датата на изтичане срока на договора. Гаранцията за авансово плащане се освобождава след представяне на следните документи: - доставна фактура – оригинал; - писмени заявки за доставка от Възложителя; - двустранно подписани и подпечатани приемателно-предавателни протоколи по образец на Министерството на здравеопазването; - опис на приемателно - предавателните протоколи; - Сертификат за освобождаване на всяка партида (в копие , заверено с гриф „Вярно с оригинала” със свеж печат и подпис на упълномощения в Република България представител на производителя/притежателя на разрешението за употреба). В случай, че Възложителя не заяви за доставка цялото договорено количество до изтичане срока на договора, то Изпълнителят възстановява на Възложителя по банков път надплатената авансово сума (за недоставените количества) в срок до 14 (четиринадесет) дни след датата на изтичане на договора. В случай, че в този срок надплатената сума не е постъпила по банковата сметка на Възложителя, същата се удържа от гаранцията за авансово плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и съгласно посоченото в документацията. 2. Оферта, попълнен образец от документацията. 3. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнен образец от документацията. 5. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, попълнен образец от документацията. 7. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, попълнен образец от документацията. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, попълнен образец от настоящата документация. 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2 и т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП от подизпълнителите, попълнен образец. 11. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец от документацията. 13. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнен образец. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, и 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б"от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено от участника копие на валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета на ЕС (чл. 23, ал. 1 от ЗЛПХМ) и одобрена кратка характеристика на продукта /съгласно чл. 49, ал. 1 от ЗОП/. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт през 2014 г., участникът представя декларация в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарственият продукт са налични. 2. Заверено от участника копие на разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал; 1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства или разрешение за внос – издадено по реда на ЗЛПХМ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците в процедурата следва да притежават валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета на ЕС (чл. 23, ал. 1 от ЗЛПХМ) и одобрена кратка характеристика на продукта. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствения продукт през 2014 г., участникът декларира в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарственият продукт са налични. 2. Участниците в процедурата следва да притежават разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал; 1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства или разрешение за внос – издадено по реда на ЗЛПХМ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.09.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.09.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Министерството на здравеопазването-гр. София, пл. "Света Неделя" № 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците, упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност. в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; ж) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; з) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки (чл.47, ал.9), при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 (без б.“е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т.1 и 5 и ал. 5, т.1 и 2 от закона с една декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец./ и) които са свързани лица с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; й) за който е налице някое от обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, а именно: е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързано с него лице.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на EMTRICITABINE“
1) Кратко описание

„Доставка на EMTRICITABINE“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

количество до 3 660 000 mg

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
164761 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на ETRAVIRINE“
1) Кратко описание

„Доставка на ETRAVIRINE“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

количество до 720 000 mg

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
42132 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 200mg/50mg“
1) Кратко описание

„Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 200mg/50mg“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

количество до 39 840 tabl.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
217081 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 100mg/25mg“
1) Кратко описание

„Доставка на LOPINAVIR/ RITONAVIR 100mg/25mg“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

количество до 1 200 tabl.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3269 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на DARUNAVIR“
1) Кратко описание

„Доставка на DARUNAVIR“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

количество до 4 944 000 mg

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
144571 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на RALTEGRAVIR“
1) Кратко описание

„Доставка на RALTEGRAVIR“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

количество до 2 352 000 mg

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
111740 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на TENOFOVIR DISOPROXIL“
1) Кратко описание

„Доставка на TENOFOVIR DISOPROXIL“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

количество до 4 733 400 mg

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
315442 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12