Версия за печат

00435-2014-0067

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Софийска вода" АД, район Младост, ж.к.Младост 4, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А,, За: Камелия Георгиева, България 1766, София, Тел.: 02 8122457, E-mail: kgeorgieva@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: отдел "Снабдяване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiyskavoda.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofiyskavoda.bg/about/public_commission_33.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на бътерфлай кранове и обратни клапи тип „Бътерфлай“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: складове на “Софийска вода” АД, находящи се на адрес: гр. София, Военна рампа, бул. Илиянци №17. По инструкции на Възложителя Доставчикът доставя на други обекти на територията на гр. София.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на договора е доставката на бътерфлай кранове и обратни клапи тип „Бътерфлай”, в зависимост от обособената/ите позиция/и от обществената поръчка, за която/които е сключен: Обособена позиция 1: Доставка на бътерфлай кранове, обратни клапи тип „Бътерфлай“ и бътерфлай кранове с електрическо задвижване; Обособена позиция 2: Доставка на бътерфлай кранове с пневматично задвижване;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000, 39715300

Описание:

Кранове и клапани
Водопроводно оборудване

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На доставчика не са гарантирани количества.

Прогнозна стойност без ДДС
700000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие: Обособена позиция 1– 5 000 лв.; Обособена позиция 2 –2 000 лв.; Срок на гаранцията за участие – минимум 150 календарни дни считано от датата, определена за краен срок за получаването на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 4 % от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора. Вид на гаранциите: Парични, внесени в каса в Център за обслужване на клиенти на „Софийска вода” АД с адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, в случай, че размерът на гаранцията е до 15 000 лв.; 5.8.2. Парични, преведени по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват видът на гаранцията (участие/изпълнение) и номерът на процедурата; Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция. В случай, че Участникът участва за повече от една обособена позиция, следва да представи отделна банкова гаранция за всяка една обособена позиция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията, като гаранцията следва да обезпечава задълженията на обединението.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в четиридесет и пет дневен срок от датата на представяне от Доставчика на коректно съставена фактура в резултат на подписан без възражения приемо- предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1 (а, б, в, г, д), т.2, т.3, т.4, ал.2, т. 1, 2, 2а, 5, ал.5, т.1 и т.2 и чл.48 от ЗОП. Участникът трябва да има опит в изпълнението на договори за доставка на стоките, предмет на съответните обособени позиции от обществената поръчка, за които участва, за предходните три години, считано до крайният срок за подаване на оферти. За стоките, за които има хармонизирани технически спецификации Производителят на стоките, предмет на обществената поръчка, трябва да разполага с декларация за експлоатационните показатели на тези стоки, съгласно Регламент (ЕС) №305/2011. За стоките, за които липсват хармонизирани технически спецификации участникът трябва да разполага с Декларация за съответствие (съгласно приложен образец в документацията за участие), издадена въз основа на валиден сертификат за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по НСИСОССП Производителят на стоките, с които участникът участва в процедурата, трябва да притежава за тях сертификат ISO 9001 или еквивалент за производство на същите стоки. Производителят на двойно ексцентричните бътерфлай кранове, с които участника участва в процедурата, трябва да притежава валиден сертификат от GSK (Асоциация по качеството за защита при тежък режим на работа при прахово покрити кранове и фитинги) или еквивалент за покритието на произведените стоки. Участникът трябва да представи оферта, отговаряща на изискванията на документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Запечатаният Плик №1 „Документи за подбор”, трябва да съдържа следните документи: Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец от документацията); Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец от документацията Представяне на участника, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец от документацията); При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата и задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6(по образец от документацията) ; Декларация от Участника за автономност на офертата (по образец от документацията); 22.7. Оригинал на банкова гаранция или оригинал/копие от документа за внесена по банков път гаранция за участие; Декларация (по образец от документацията), че участникът няма да ползва подизпълнители или посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; . Копие(я) от валиден сертификат(и) ISO 9001 или еквивалентен документ на производителя(ите) на Стоките, с които участника участва в процедурата за обществена поръчка, в съответствие с изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на съответната обособена позиция от обществената поръчка, изпълнени през последните три години считано от датата на подаване на офертата. Оригинал или заверено от участника копие на референция(ии) за изпълнени доставки от списъка от горната точка. От същата (същите) трябва да е видно, че участникът изпълнява и/или е изпълнил цитираната(те) доставки в съответствие с изискванията на възложителя. Декларация за експлоатационните показатели на стоките, за които има хармонизирани технически спецификации, съгласно Регламент (ЕС) №305/2011 и/или Декларация за съответствие (съгласно приложен образец в настоящата документация), издадена въз основа на валиден сертификат за съответствие на строителния продукт. Декларацията следва да бъде придружена от Сертификата за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП). Представените от Участника декларации/сертификати за съответствие трябва да са за Стоките, с които участва в процедурата. Копие от валиден сертификат от GSK (Асоциация по качеството за защита при тежък режим на работа при прахово покрити кранове и фитинги) или еквивалент за покритието на произведените двoйно ексцентрични бътерфлай кранове. Списък на документите, съдържащи се в Плик №1 „Документи за подбор” /по образец от документацията/, подписан от участника. Участникът следва да предостави всички изискуеми в документацията за участие документи

ІІІ.2.3) Технически възможности

Отделният за всяка обособена позиция запечатан Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, трябва да съдържа следните документи, попълнени на съответните места: Техническо предложение с пълно описание на техническите характеристики на Стоките, с които Участникът участва в процедурата. Техническото предложение трябва да бъде изготвено съобразно изискванията на документацията за участие, включително на изискванията на Раздел А: Техническо задание – предмет на договора. В техническото предложение на Участника следва да бъдат посочени и производителя, марката и модела на съответните Стоки. Техническото предложение трябва да съдържа потвърждение на участника, че в случай, че бъде избран за изпълнител и при сключване на договор, срока за доставка на стоките от Ценовите таблици и гаранционния срок на стоките, предмет на договора ще бъдат в съответствие със заложеното в проекта на договора. Участникът задължително трябва да представи каталог (каталожни страници) на български език на предлаганите от него стоки от предмета на поръчката със съответни размери, като в случай, че в каталога (каталожните страници) са посочени цени, същите следва да бъдат заличени. Каталогът трябва да включва всички стоки, посочени в Ценовите таблици и при желание и по преценка от страна на участника и други стоки, сходни с тези от предмета на съответната обособена позиция, с различни от оферираните в Ценовите таблици модели, видове и т.н. В представения каталог (каталожни страници), техническите параметри на предлаганите от участника стоки от Ценовите таблици, следва да съответстват на техническите параметри описани в техническото му предложение, както и на изискванията на Възложителя описани в Раздел А. В случай, че по отношение на стоките от Ценовите таблици има несъответствие на техническото предложение на участника, и/или на техническите параметри в каталога (каталожните страници) с изискванията на възложителя, описани в Раздел А от документацията, участникът може да бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. Оферирането на допълнителни стоки сходни с тези от предмета на съответната обособена позиция в Ценова листа, които не са включени в Ценовата таблица, съответно представянето на каталожни страници за тях, не е задължително. Попълнена таблица "Максимален срок на доставка на стоките от Ценовата листа”. Таблицата се отнася за оферирани по преценка на участника стоки сходни с тези от предмета на съответната обособена позиция, фигуриращи в каталога (каталожните страници), които не са включени в Ценовите таблици и които участникът оферира при желание от негова страна. Таблицата съдържа колона „Наименование на стоките от Ценовата листа”, в която се посочва наименованието на всяка оферирана стока и производител, каталожен номер и/или модел на стоката, и колона „Максимален срок на доставка на стоките от Ценовата листа”, в която се посочва в работни дни съответният Максимален срок за доставка за всяка стока. Оферирането на допълнителни стоки, които не са включени в Ценовата таблица, съответно представянето на таблица "Максимален срок на доставка на стоките от Ценовата листа”, не е задължително. Списък на приложените документи в плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката. Участникът следва да предостави всички изискуеми в документацията за участие документи.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ТТ001302

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.08.2014 г.  Час: 23:59
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.09.2014 г.  Час: 09:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.09.2014 г.  Час: 10:30
Място

град София 1766, район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк", сграда 2А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие и приложенията към нея се получават чрез изтегляне на файловете от електронната страница на Възложителя - www.sofiyskavoda.bg, раздел „Профил на купувача, обществени поръчки и покани за оферти". Максималната стойност на договорите, която няма да бъде надвишавана, е в размер на заложената прогнозна стойност по обособените позиции.Офертата следва да съдържа всички изискуеми в документацията за участие документи.Лицата могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие до изтичането на срока за нейното получаване. Възложителят изпраща разясненията в 4-дневен срок от постъпването на искането. Исканията се адресират и се изпращат само до ръководещия процедурата по факс на номера(та), указан(и) в документацията за участие до 16:00 часа всеки делничен ден или с писмо (важи датата на получаване на писмото в Деловодството на “Софийска вода” АД) на посочения в инструкциите адрес. Отделният за всяка обособена позиция запечатан непрозрачен Плик № 3 „Предлагана цена”, трябва да съдържа: Попълнени Ценови таблици за съответната обособена позиция на хартиен и електронен носител (CD), на Еxcel или еквивалентно от Раздел Б: “Цени и данни”, в които всички празни клетки трябва да бъдат правилно попълнени, съгласно изискванията на документацията за участие. Ценова листа на хартиен и електронен носител (CD) за оферирани по преценка на участника стоки сходни с тези от предмета на съответната обособена позиция от обществената поръчка, извън Ценовите таблици, но фигуриращи в представения от участника каталог (каталожни страници) и посочени в таблица "Максимален срок на доставка на стоките от Ценовата листа”. Оферираните цени в Ценовата листа трябва да бъдат за всички стоки схододни с тези от предмета на съответната обособена позиция, посочени в каталога (каталожните страници), но не фигуриращи в Ценовите таблици. Оферирането на допълнителни стоки, които не са включени в Ценовата таблица, съответно представянето на Ценова листа за тях, не е задължително. Единичните цени трябва да се представят в български лева, без ДДС и с точност до втория знак след десетичната запетая. Оферираните единични цени следва да включват всички договорни задължения на доставчика по договора, било подразбиращи се или изрично упоменати. Участникът вписва единични цени за доставка на стоките, предмет на обществената поръчка (договора) до складовете на “Софийска вода” АД и до обекти на територията на гр. София. В случай, че не е попълнена дори една клетка срещу дадена позиция (ред) от Ценовата таблица, ще се счита, че участникът не е попълнил коректно таблицата и предложението му няма да бъде оценявано. При противоречие в данните от хартиения и електронния носител, с предимство се ползват тези на хартиения носител. Цените ще са постоянни за срока на Договора, освен в хипотезата на чл. 43, ал. 2, т.1 - г, т. 3 и т. 4 от ЗОП. От цените трябва да са приспаднати всички възможни отстъпки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бътерфлай кранове, обратни клапи тип „Бътерфлай“ и бътерфлай кранове с електрическо задвижване;
1) Кратко описание

Доставка на бътерфлай кранове, обратни клапи тип „Бътерфлай“ и бътерфлай кранове с електрическо задвижване;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000, 39715300

Описание:

Кранове и клапани
Водопроводно оборудване

3) Количество или обем

Не са гарантирани количества.

Прогнозна стойност, без ДДС
500000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бътерфлай кранове с пневматично задвижване;
1) Кратко описание

Доставка на бътерфлай кранове с пневматично задвижване;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000, 39715300

Описание:

Кранове и клапани
Водопроводно оборудване

3) Количество или обем

Не са гарантирани количества

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12