Версия за печат

00439-2014-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130822878

"Холдинг БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Милена Милушева, инж. Росица Станкова, РБългария 1080, София, Тел.: 02 8907305, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/novini.php?type=opentyrgove.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изработване и доставка на ваучери за храна по смисъла на чл. 209 от ЗКПО, на персонала от “Холдинг БДЖ” ЕАД за едногодишен период”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на РБългария
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Изработване и доставка на ваучери за храна по смисъла на чл. 209 от ЗКПО, на персонала от “Холдинг БДЖ” ЕАД за едногодишен период”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изработване и доставка на ваучери за 245 броя персонал на „Холдинг БДЖ” ЕАД за едногодишен период. Предоставянето на ваучери за храна на персонала е съгласно чл.209 от Закона за корпоративното подоходно облагане /ЗКПО/.

Стойност, без да се включва ДДС
176400 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие – 1 700,00 лв със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите, под формата на банкова гаранция или паричен депозит внесен по сметката на ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ АД, IBAN: BG77 BPBI 7924 1064 2958 04,BIC: BPBIBGSF, титуляр: „Поделение за почивна дейност” БДЖ ЕАД в полза на „ХОЛДИНГ БДЖ” ЕАД. 2. Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител, представя на Възложителя гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията се представят в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал,със срок на валидност 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора или парична сума /депозит/ внесена по банкова сметка на Възложителя: ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ АД, IBAN: BG77 BPBI 7924 1064 2958 04,BIC: BPBIBGSF, титуляр: „Поделение за почивна дейност” БДЖ ЕАД в полза на „ХОЛДИНГ БДЖ” ЕАД

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно раздел V от проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно юридическо лице, регистрирано като търговец по Търговския закон или по националното си законодателство. Офертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощен представител. 2. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията. 7. Заверено копие на валидно Разрешение, издадено от Министъра на финансите за извършване на дейност като оператор, съгласно условията и реда на Наредба №7/09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор. 8. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 9. Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители в оригинал, съгласно приложения образец към документацията за участие. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват,и дела на тяхното участие. 10. Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл. 69, ал.1 и/или чл.47, ал.1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на търговските обекти, с които участникът има сключени договори за приемане на ваучерите. 2. Образец на ваучер отговарящ на изискванията на чл.22, ал.2 от Наредба № 7/ 09.07.2003 г.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Наредба №7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.08.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.09.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "Холдинг БДЖ" ЕАД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, при действията на комисията по чл. 68, ал.3,4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне и оповестяване на ценовите оферти, съгласно чл.69 а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ