Версия за печат

00960-2014-0006

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121459246

Агенция за устойчиво енергийно развитие, ул. "Екзарх Йосиф" № 37, За: Иван Пелов - началник отдел "Контрол по енергийна ефективност", Кирил Киряков - главен юрисконсулт, България 1000, София, Тел.: 02 9154069; 02 9154022, E-mail: Pelov@seea.government.bg, Kiryakov@SEEA.government.bg, Факс: 02 9815802

Място/места за контакт: Агенция за устойчиво енергийно развитие

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.seea.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.seea.government.bg/.

Електронен достъп до информация: http://www.seea.government.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Енергийна ефективност и възобновяеми източници на енергия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Разработване и/или надграждане на информационни системи/електронни регистри/бази данни в областта на енергийната ефективност. Придобиване на дълготрайни материални и нематериални активи: IT и друго оборудване, софтуер, патенти, лицензи, ноу-хау, необходими за целите на проект „Повишаване на институционалния капацитет на Агенцията за устойчиво енергийно развитие с цел предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на енергийната ефективност” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, ул. Екзарх Йосиф, 37
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Разработване и/или надграждане на информационни системи/електронни регистри/бази данни в областта на енергийната ефективност. Придобиване на дълготрайни материални и нематериални активи: IT и друго оборудване, софтуер, патенти, лицензи, ноу-хау, необходими за целите на проект „Повишаване на институционалния капацитет на Агенцията за устойчиво енергийно развитие с цел предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на енергийната ефективност” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” в три обособени позиции. поз № 1: „Разработване и/или надграждане на информационни системи/електронни регистри/бази данни в областта на енергийната ефективност“ , поз. № 2: „Придобиване на дълготрайни материални активи: IT оборудване и друго оборудване, необходимо за целите на проекта” и поз. № 3: „Придобиване на дълготрайни нематериални активи: софтуер, патенти, лицензи, ноу-хау, необходими за целите на проекта”,

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72210000, 72212210, 30200000, 48700000

Описание:

Услуги по програмиране на софтуерни пакети
Услуги по разработване на софтуер за работа в мрежа
Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети за обслужващи цели

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

по позиция № 1: 1. Електронен регистър със задължените лица – 1; 2. Програма за on-line използване на методиките за оценка на енергийните спестявания – 1; 3. Програма за on-line използване на опростени методики за експресна оценка – 1; 4. Програма, включваща On-line система за издаване, съхранение и отразяване на прехвърляния между собствениците на ТБС (подготовка за въвеждане на търговия с ТБС) – 1; 5. Специализиран софтуер за обследване на сгради – 1; 6. Програма за On-line въвеждане на годишните отчети – 1; 7. Програма за On-line въвеждане на декларации за годишно потребление на енергия и декларации за продадени количества енергия. 8. Програма за актуализиране и изготвяне на справки от електронни списъци на отоплителни инсталации с водогрейни котли и климатични инсталации 9. Програма за задаване и формиране на обобщени справки от данните през сайта на АУЕР. по позииця № 2:Осигуряване на IT оборудване, необходимо за изпълнението на дейността по обособена позиция № 1; по позииця № 3: Осигуряване на необходимия софтуер и съответните лицензи за осигуреното по обособена позиция № 2 IT и др. оборудване, необходимо за целите на проекта.

Стойност, без да се включва ДДС
1692237.42 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя като парична сума или банкова гаранция (оригинал) и е в размер на 16922 лв. за всички обособени позиции или за 1 позиция: 13125 лв; за 2 позиция: 1047 лв. и за 3 позиция: 2749 лв., внесена по банкова сметка на АУЕР, IBAN: BG68 BNBG 9661 3300 1496 01;BIC: BNBGBGSD;Банка:БНБ ЦУ.Ако участникът представя банкова гаранция за участие, нейната валидност следва да бъде най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата му. Гаранцията за изпълнение на договора парична сума или банкова гаранция и е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение, нейната валидност следва да бъде най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение, когато е парична сума се превежда по банкова сметка на АУЕР, IBAN: BG68 BNBG 9661 3300 1496 01;BIC: BNBGBGSD;Банка:БНБ ЦУ.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя/лите на обществената поръчка са определени в проекта на договора за възлагане на обществената поръчка, където е посочена следната схема на плащанията: За обособена позиция № 1: - Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет) процента от стойността на договора, дължимо в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на договора, срещу представена фактура от Изпълнителя. - Междинни плащания в размер на 100 % от съответната поддейност, дължимо в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол и представена фактура от Изпълнителя. - Окончателно плащане дължимо в срок до 10 (десет) работни дни след представяне от Изпълнителя на двустранно подписан протокол за приемане от Възложителя на окончателното изпълнение на дейностите по договора и надлежно оформена фактура от Изпълнителя. За обособена позиция № 2 и 3 - Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет) процента от стойността на договора, дължимо в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на договора, срещу представена фактура от Изпълнителя. - Окончателно плащане дължимо в срок до 10 (десет) работни дни след представяне от Изпълнителя на двустранно подписан протокол за приемане от Възложителя на окончателното изпълнение на дейностите по договора и надлежно оформена фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица; При подаване на офертата участникът трябва да представи документ за учредяване на обединението, в който задължително се посочва представляващият, а преди сключване на договора регистрация по БУЛСТАТ. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Документът за учредяване на обединението трябва да бъде представено от Участника в заверено копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които водят до отстраняване на участника от участие в процедурата: 1. Наличието на обстоятелства, визирани в чл.47, ал.1,т. 1, букви "а" до "д" вкл., т. 2, 3, 4, ал 2, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП; 2. Непредставянето на изискуемите документи според изискванията на възложителя, посочени в конкурсната документация; 3. Несъответствие на предложението със заданието и изискванията на Възложителя. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.1 във връзка с ал.3 и ал. 4 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които ще водят до остраняване на участниците са: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява търговска дейност или дейност свързана с разработка на компютърен софтуер или доставка на компютърно оборудване;3. който е осъден с влязла сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Преди отстраняване на участниците комиисята прилага предвидения в чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП ред.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. Общи изисквания към участниците: І.1. Участници могат да бъдат юридически или физически лица, както и техни обединения, които имат опит в извършването на подобна дейност и отговарят на условията, посочени от Възложителя в документацията и на изискванията на чл.47, ал.1,т. 1, букви "а" до "д" вкл., т. 2, 3, 4, ал 2, т. 1, 2, 4 и 5 от ЗОП; І.2. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка; І.3. Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертите са за сметка на участника; І.4. Участниците се представляват от ръководителите си или от лица, изрично нотариално упълномощени за участие в процедурата; ІІ. Всеки участник следва да представи следните документи и информация: 1. Документ за идентификация: 1.1 Документ за самоличност на участника, когато участникът е физическо лице - заверено от участника копие; 1.2.Документ, в който е посочен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. 2 Заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия; 3. Копие от регистрация по ЗДДС - при наличието на такава; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5. Декларация по чл.47, ал. 9 от ЗОП (образец № 4); 6 Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 (Образец № 5); 7 Декларация за неразгласяване на информация (Образец № 6); 8 Декларация за приемане условията на договора (Образец № 7); 9 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки (Образец №8); 10 Декларация за автономност на офертата (Образец № 9); 11. Декларация по проект „Повишаване на институционалния капацитет на Агенцията за устойчиво енергийно развитие с цел предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на енергийната ефективност” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие” (Образец № 10); 12. Доказателства за техническите и/или квалификационни възможности, съгласно раздел ІІІ.2.3; 13.Оферта; 14. Техническо предложение /запечатано в Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката"/, към което се прилага декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, когато е приложима, описание на техническото предложение, направено въз основа на заданието и срок за изпълнение; 15.Финансова оферта /запечатана в Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”/; 16.Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представлява от пълномощник; 17.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощения представител.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не приложимо

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не приложимо

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките и/или услугите, в зависимост дали се кандидатства за една, няколко или всички обособени позиции, които са еднакви или сходни с предмета на откритата процедура, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга;Доказателството за извършената доставка или услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката или услугата. Когато Участникът е обединение, се приемат сумарно изпълнените доставки или услуги от всички членове в обединението. За еднакви или сходни услуги по обособена позиция № 1 ще се приемат изпълнени услуги за анализ, проектиране, разработка и внедряване на информационни системи и програмни продукти.За еднакви или сходни доставки по обособени позиции №№ 2 и 3 ще се приемат изпълнени услуги за: доставка, инсталиране, обслужване и системна интеграция на програмни системи и компютърни конфигурации. 2. Копие от валиден сертификат за система за управление на качеството - ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област. 3. Копие от валиден сертификат, удостоверяващ внедрена и сертифицирана система за управление на информационната сигурност - ISO 27001:2005 или еквивалент, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната . 4. Списък на екипа експерти, необходими за точното и качествено изпълнение на предмета на обществената поръчка. За доказване на обстоятелствата към списъка на експертите трябва да бъдат приложени следните документи: -Дипломи за завършено образование; - Професионална автобиография; -Доказателства за притежавания от него общ и специфичен опит ( копие от трудова книжка, копие от служебна книжка, копие от гражданските договори; сертификати за специализации, препоръки, референции и/или други еквивалентни документи); Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

по т. 1: - Участникът следва да е изпълнил минимум три доставки или услуги с еднакъв или сходен предмет през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. по т.2: Притежаваният сертификат да покрива дейности, както следва:За обособена позиция № 1 - в областта на информационните технологии и правното консултиране;За обособени позиции №№ 2 и 3: в областта на обслужване и инсталиране на компютърни конфигурации и програмни системи, системна интеграция в областта на информационните технологии. По т. 4: Участникът следва да има екип от експерти, които притежават професионална квалификация и опит, както следва:За обособена позиция № 1: РЪКОВОДИТЕЛ: Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна. Общ професионален опит: Минимум 6 години опит в разработване и внедряване на информационни системи; Специфичен професионален опит: Опит като ръководител на три проекта, включващи разработка и внедряване на информационни системи. Опит като ръководител на един проект в областта на оперативната съвместимост на пространствени данни и услуги. Б - КЛЮЧОВ ЕКСПЕРТ РАЗРАБОТЧИК Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни или еквивалентна; Общ професионален опит: Минимум 5 години общ професионален опит;Специфичен професионален опит: Участие в минимум 3 проекта за разработка и внедряване на информационни системи.- КЛЮЧОВ ЕКСПЕРТ УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО И ДОКУМЕНТАЦИЯ Квалификация:Диплома за висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни или еквивалентна ;Общ професионален опит: Минимум 5 години професионален опит в областта на разработката и внедряването на информационни системи; Специфичен професионален опит: Опит в бизнес анализа; Опит в осигуряване на качеството – QA (Quality Assurance). НЕКЛЮЧОВИ ЕКСПЕРТИ:Участникът следва да разполага с поне 3-ма неключови експерти с опит в областта на разработката на информационни системи , за да осигури работата по проекта. За обособена позиция № 2:А - РЪКОВОДИТЕЛ:Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна. Общ професионален опит: Минимум 6 години опит в обслужване, инсталиране и системна интеграция на програмни системи и компютърни конфигурации; Специфичен професионален опит: Опит като ръководител на три проекта, включващи обслужване, инсталиране и системна интеграцияна програмни системи и компютърни конфигурации.Б - 2 (ДВАМА) КЛЮЧОВИ ЕКСПЕРТА - ДОСТАВКИ И ПОДРЪЖКА:Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна; Общ професионален опит: Минимум 5 години общ професионален опит;Специфичен професионален опит: Участие в минимум 3 проекта включващи обслужване и инсталиране на програмни системи и компютърни конфигурации.Допълнителна квалификация: Надлежно сертифицирани от производителя на предложената техника, за осигуряване работата по проекта. Сертификатът трябва да е валиден и с обхват предложената техника.В - 2 (ДВАМА) КЛЮЧОВИ ЕКСПЕРТА - СИСТЕМНА ИНТЕГРАЦИЯ Квалификация:Диплома за висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна ;Общ професионален опит: Минимум 5 години професионален опит; Продължава в т. VІ.3

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: за 1 позиция - техническа оценка, със следните показатели: Организация и методология по изпълнението на проекта; Изпълнение на техническите изисквания; Изпълнение на функционалните изисквания; Реализиране на електронни административни услуги; тежест: 70
Показател: за 1 позиция - финансова оценка; тежест: 30
Показател: за 2 позиция - техническа оценка, състоящ се от следните подпоказатели: Елементи на предложеното решение, които са от един и същ производител (степен на интеграция на предложеното решение) - 60 точки и Възможност за разширение на системата, без прекъсване на работа - 40 точки; тежест: 60
Показател: за 2 позиция - финасова оценка; тежест: 30
Показател: за 2 позиция - -Срок на доставка и инсталация ; тежест: 10
Показател: за 3 позиция - техническа оценка, състояща са от следните подпоказатели: Интеграция между предложените софтуерни решения, базирано на продукти от един производител - 60 точки и Възможност за инсталиране на предложените софтуерни продукти в развойна и тестова среда, без нужда от допълнителни лицензи - 40 точки; тежест: 60
Показател: за 3 позиция - финансова оценка; тежест: 30
Показател: за 3 позиция - срок на доставка; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

360

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. Екзарх Йосиф, 37

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазването на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

„Повишаване на институционалния капацитет на Агенцията за устойчиво енергийно развитие (АУЕР) с цел предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на енергийната ефективност” по Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”

VI.3) Допълнителна информация

Специфичен професионален опит: Участие в минимум 3 проекта включващи системна интеграция на програмни системи и компютърни конфигурации. Допълнителна квалификация: Надлежно сертифицирани от производителя на предложената техника, за осигуряване работата по проекта. Сертификатът трябва да е валиден и с обхват предложената техника. За обособена позиция № 3: КЛЮЧОВИ ЕКСПЕРТИ А - РЪКОВОДИТЕЛ: Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна. Общ професионален опит: Минимум 6 години опит в обслужване, инсталиране и системна интеграция на програмни системи и компютърни конфигурации; Специфичен професионален опит: Опит като ръководител на 3 (три) проекта, включващи обслужване, инсталиране и системна интеграция на програмни системи и компютърни конфигурации. Б – 2 (ДВАМА) КЛЮЧОВИ ЕКСПЕРТА - ОПЕРАЦИОННИ СИСТЕМИ Квалификация: висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна; Общ професионален опит: Минимум 5 години общ професионален опит; Специфичен професионален опит: Участие в минимум 2 проект включващи инсталиране и обслужване на операционни системи. Допълнителна квалификация: специалисти надлежно сертифицирани от производителя на предложената операционна система, за да осигури инсталиране, конфигуриране, работата и поддръжка на предложената операционна система В -2 (ДВАМА) КЛЮЧОВИ ЕКСПЕРТА - УПРАВЛЕНИЕ, МОНИТОРИНГ И ИНФОРМАЦИОННО СИГУРНОСТ Квалификация:Диплома за висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна ; Общ професионален опит: Минимум 5 години професионален опит; Специфичен професионален опит: Участие в минимум 2 проекта включващи обслужване, инсталиране и системна интеграция на програмни системи. Допълнителна квалификация: специалисти надлежно сертифицирани от производителя за предложеното решение за управление, мониторинг, бекъп и информационна сигурност, за да осигури инсталиране, конфигуриране, работата и поддръжка на предложените програмни системи. Г – 2 (ДВАМА) КЛЮЧОВИ ЕКСПЕРТА - БАЗИ ДАННИ Квалификация:Диплома за висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър” в областта на инженерните или природни науки, компютърните, комуникационни или информационни технологии или еквивалентна ; Общ професионален опит: Минимум 5 години професионален опит; Специфичен професионален опит: Участие в минимум 2 проект включващи обслужване, инсталиране и системна интеграция на системи за управление на база данни. Допълнителна квалификация: специалисти надлежно сертифицирани от производителя за предложената система за управление на база данни , за да осигури инсталиране, конфигуриране, работа и поддръжка. Документацията може да бъде намерена на интернет адреса на Възложителя - http://www.seea.government.bg/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 7 от ЗОП в 10-дневен срок от публикуване на решението

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Разработване и/или надграждане на информационни системи/електронни регистри/бази данни в областта на енергийната ефективност“,
1) Кратко описание

„Разработване и/или надграждане на информационни системи/електронни регистри/бази данни в областта на енергийната ефективност“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

1. Електронен регистър със задължените лица – 1; 2. Програма за on-line използване на методиките за оценка на енергийните спестявания – 1; 3. Програма за on-line използване на опростени методики за експресна оценка – 1; 4. Програма, включваща On-line система за издаване, съхранение и отразяване на прехвърляния между собствениците на ТБС (подготовка за въвеждане на търговия с ТБС) – 1; 5. Специализиран софтуер за обследване на сгради – 1; 6. Програма за On-line въвеждане на годишните отчети – 1; 7. Програма за On-line въвеждане на декларации за годишно потребление на енергия и декларации за продадени количества енергия. 8. Програма за актуализиране и изготвяне на справки от електронни списъци на отоплителни инсталации с водогрейни котли и климатични инсталации 9. Програма за задаване и формиране на обобщени справки от данните през сайта на АУЕР.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1312500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Придобиване на дълготрайни материални активи: IT оборудване и друго оборудване, необходимо за целите на проекта”,
1) Кратко описание

„Придобиване на дълготрайни материални активи: IT оборудване и друго оборудване, необходимо за целите на проекта”,

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Осигуряване на IT оборудване, необходимо за изпълнението на дейността по обособена позиция № 1.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
104737.97 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.04.2015 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Придобиване на дълготрайни нематериални активи: софтуер, патенти, лицензи, ноу-хау, необходими за целите на проекта”,
1) Кратко описание

„Придобиване на дълготрайни нематериални активи: софтуер, патенти, лицензи, ноу-хау, необходими за целите на проекта”,

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

Осигуряване на необходимия софтуер и съответните лицензи за осигуреното по обособена позиция № 2 IT и др. оборудване, необходимо за целите на проекта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
274999.45 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.04.2015 г.