Версия за печат

00267-2014-0085

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Тодор Тодоров - Директор на дирекция "Обществени поръчки"; Дарина Шаркова - гл. експерт в дирекция ОП, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Кмет на община Пловдив; Директор на дирекция "Обществени поръчки", Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724, Факс: 032 656752

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставки на хранителни продукти за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”, с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: „Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”; Обособена позиция №2 „Доставки на пакетирани хранителни продукти и плодови, зеленчукови и рибни консерви за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката обхваща доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти, майонеза, пакетирани хранителни продукти, плодови, зеленчукови и рибни консерви. Стоките, предмет на поръчката, както и техните прогнозни количества, са подробно описани в образците „Техническо предложение” и „Ценово предложение” за всяка обособена позиция. Изпълнението на всички доставки по предмета на поръчката ще се осъществява след заявка от страна на общинските заведения.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15220000, 15500000, 15610000, 15620000, 15800000, 03142500, 15871273, 15872200, 15300000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Млечни продукти
Мелничарски продукти
Нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Птичи яйца
Майонеза
Подправки
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е 1935000 лева с ДДС за 3 години (за ОП 1 – 1 375 000 лв., за ОП 2 – 560 000 лв). Количеството стоки ще се определя съгласно заявките на общинските структури, съобразно конкретните възникнали нужди.

Стойност, без да се включва ДДС
1612500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие под формата на оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, за всяка обособена позиция, за която се подава оферта. Гаранцията за участие за ОП 1 е определена в размер на 10 000 лв. (десет хиляди лева), а за ОП 2 – 4 000 лв. (четири хиляди лева). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато се представя банкова гаранция за участие, същата следва да бъде със срок на валидност не по-кратък от 200 (двеста) дни от датата, посочена за дата на получаване на офертата, а условията за задържането и усвояването й, записани в нея, следва да бъдат съобразени с чл. 61, ал. 1 и 2 от ЗОП. Банкова сметка на Община Пловдив: IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF, ТБ ИнвестБанк АД - клон Пловдив. Гаранцията за изпълнение е определена на 4 % /четири процента/ от стойността без ДДС на съответния договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата се осигуряват от бюджета на Община Пловдив, общинските предприятия и социални заведения в гр. Пловдив. Заплащането на доставените стоки ще се извършва по банков път, в срок съгласно чл. 303а от Търговския закон, и след представяне на фактура за извършена доставка в съответствие с условията на проекта на договор за съответната обособена позиция.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на предварително обявените условия. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта и само за пълния обем на съответната обособена позиция на поръчката. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. За да бъде допуснат до участие в процедурата, участникът трябва да отговаря на предварително обявените условия в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие, както и да представи всички изискуеми документи, изготвени съгласно условията на възложителя. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: - за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП; - който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП, в т.ч. и основанията по чл. 58, ал. 3 и чл. 62а от ЗОП. - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, съдържащ три или пет (в зависимост за участие по колко обособени позиции се подава оферта) отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: І. Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който участникът трябва да постави следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Документа „Оферта”, изготвен в съответствие с образеца от документацията за участие, за всяка ОП, за която се подава оферта. 3.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; б) адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; в) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, изготвена в съответствие с образеца от документацията за участие. Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП се представя от лицата, които представляват участника, съобразено с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 4.При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, за всяка ОП, за която се подава оферта. 6.Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП. 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, за всяка ОП. 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители, за всяка ОП, за която се подава оферта, изготвена по образеца от документацията за участие. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнението на поръчката, всеки един от посочените подизпълнители задължително попълва декларацията за съгласие за участие като подизпълнител по образеца от документацията, която също се представя в плик №1. 9.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, изготвена по образеца от документацията, за всяка ОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. ІІ. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката за обособена позиция №…”, в който участникът трябва да постави попълнен документа „Техническо предложение” за съответната обособена позиция, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Ако е приложимо, се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. ІІІ. Плик №3 с надпис „Предлагана цена за обособена позиция №…” , в който участникът трябва да постави документа „Ценово предложение” за съответната обособена позиция, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие. Когато участник подава оферта и за двете обособени позиции на поръчката, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициит. Всички документи, съдържащи се в Пликове №1, 2 и 3 от офертата на участника, трябва да са попълнени на български език, без поправки и/или изтривания. Документите в офертата трябва да са подписани само от лица с представителни функции, назовани в документа за регистрация в Агенцията по вписванията – Търговски регистър или в удостоверението за актуално състояние, или от изрично упълномощени за това лица.Във втория случай в офертата трябва да се представи нотариално заверено пълномощно.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изисква

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се поставя

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности по чл. 51 от ЗОП, участникът следва да представи: - декларация, съдържаща списък на притежаваните от участника валидни сертификати, имащи отношение към предмета на поръчката, придружена от заверени копия на посочените сертификати. Всички сертификати се представят под формата на копия, като тези, които не са на български език, трябва да бъдат представени и в превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- наличие на валиден сертификат ISO 22000:2005, или еквивалентен, издаден на името на участника от лице по смисъла на чл. 53, ал. 3 от ЗОП, с област на приложение производство и /или търговия с хранителни стоки, или друга, сходна с предмета на поръчката. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 016 - 023955 от 23.01.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.08.2014 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.08.2014 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала №36 на Община Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" №1, гр. Пловдив

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите, в т.ч. и на плика с предлагана цена, е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, ще бъдат обявени чрез съобщение в профила на купувача, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне. В „Профил на купувача“ възложителят ще публикува и всички съобщения до участниците, както и разяснения по документацията за участие. Обменът на информация по повод и във връзка с настоящата обществена поръчка, е в писмен вид и може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществени поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”
1) Кратко описание

Доставки на месо и месни хранителни продукти, риба, яйца, млечни хранителни продукти и майонеза за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив, след заявка от страна на общинските заведения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15100000, 15220000, 15500000, 03142500

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Млечни продукти
Птичи яйца

3) Количество или обем

Количеството стоки ще се определя съгласно заявките на общинските структури, съобразно конкретните възникнали нужди.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1145833.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставки на пакетирани хранителни продукти и плодови, зеленчукови и рибни консерви за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив”
1) Кратко описание

Доставки на пакетирани хранителни продукти и плодови, зеленчукови и рибни консерви за нуждите на Община Пловдив, общинските предприятия и общинските социални заведения в гр. Пловдив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000, 15620000, 15800000, 15872200, 15300000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти
Подправки
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количеството стоки ще се определя съгласно заявките на общинските структури, съобразно конкретните възникнали нужди.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
466666.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване