Версия за печат

00193-2014-0027

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски " 8, За: Петя Иванова - ст експерт в отдел ОП, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9652031, E-mail: petiva@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Място/места за контакт: бул. "Климент Охридски " 8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.tu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предметът на поръчката е доставка на компютърно оборудване и периферия в изпълнение на проект BG051PO001-4.3.04-0042 „Организационна и технологична инфраструктура за учене през целия живот и развитие на компетенции“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София, ТУ-София, бул Климент Охридски - 8
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е доставка на компютърно оборудване и периферия в изпълнение на проект BG051PO001-4.3.04-0042 „Организационна и технологична инфраструктура за учене през целия живот и развитие на компетенции“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се изпълняват при спазване на изискванията на действащото общностно и национално законодателство и с особено внимание към актовете в областта на Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213000, 30213200, 32420000

Описание:

Персонални компютри
Таблетен компютър
Мрежово оборудване

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
54600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 68 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на компютърно оборудване и периферия
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
21.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Диджитек" ООД, ЕИК: 030007837, гр. София, област София, р-н Младост, жк. Младост - 1, бл. 39, вх Г., ап 3,, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9740900

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 54600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 54600 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката се финансира в рамките на проект Договор за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма: “Развитие на Човешките ресурси” по схема за безвъзмездна финансова помощ договор BG051PO001-4.3.04-0042 „Организационна и технологична инфраструктура за учене през целия живот и развитие на компетенции“ с краен срок 20.12.2014 год.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

й) Всички подадени оферти при открита процедура, ограничена процедура или състезателен диалог не отговарят на предварително обявените от възложителя условия или са неприемливи. В договарянето са включени само тези участници, които са удовлетворили критериите за подбор.

За изпълнение на предвидените дейности по проект BG051PO001-4.3.04-0042 „Организационна и технологична инфраструктура за учене през целия живот и развитие на компетенции“, с решение № ОП - 92/14.02.2014г г. на Ректора на Технически университет - София е обявена открита процедура по реда на ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на компютърно оборудване и периферия и изработка на печатни материали” в изпълнение на дейностите по договор BG051PO001-4.3.04-0042 „Организационна и технологична инфраструктура за учене през целия живот и развитие на компетенции“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на компютърно оборудване и периферия Обособена позиция 2: Изработване на печатни материали В горепосочената открита процедура в обявлението Възложителят в раздел ІІ.2) Количество или обем на поръчката максималната прогнозна стойност на поръчката по обособена позиция № 1 е 54 603,31 лв. (петдесет и четири хиляди шестстотин и три лева и 0,31 ст.) без ДДС, докато „Предлагана цена“ от офертата на Участника общата цена на предложението на участника за изпълнение предмета на обособена позиция 1 е в размер 63 095 лв. /шейсет и три хиляди и деветдесет и пет лева/ без ДДС. Възложителят на основание чл.39, ал.1, т. 3 от ЗОП е прекратил възлагането по обособена позиция 1, тъй като офертата която отговаря на предварително обявените условия, надвишават финансовия ресурс, който той може да осигури. При анализ на нормата, съдържаща се в текста на чл. 39, ал. 1, т. 3 от ЗОП, е видно, че става дума за задължение за възложителя да прекрати процедурата (обособената позиция), когато е надвишевен финансовия ресурс, който той може да осигури, т.е. той следва да изпълни императивната правна норма - издава мотивирано решение за частично прекратяване на процедурата по съответната обособена позиция. Видно от регистъра на АОП Възложителят е публикувал мотивирано решение № 41764/26.06.2014 г за прекратяване на процедурата в частта по обособена позиция № 1 от горепосочената обществена поръчка. В този смисъл съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 2 от ЗОП, когато откритата процедура е била прекратена на основание чл. 39, ал. 1, т. 3 от ЗОП и възложителят може да покани за участие в процедурата само участниците, които са представили оферти и отговарят на изискванията, посочени в обявлението на процедурата. Възложителят може да проведе договаряне без обявление (в този смисъл е константната практика на ВАС: Решение № 15340/2010 г., адм.д. № 13629/2010 г., IV о. ВАС, Решение № 13347/2011 г., адм.д № 10511/2011 г., IV о. ВАС) и тази на КЗК: Решение № АКТ-427-07.04.2011, КЗК, Решение № АКТ-862-20.07.2010 КЗК, Решение № 616/2011 г., КЗК, Решение № 228/2011 г., КЗК и др.).