Версия за печат

01379-2011-0099

BG-ХАСКОВО: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД- МЕР ХАСКОВО, Ул. "ДОБРУДЖА" № 6, За: Димитрия Николова, РБЪЛГАРИЯ 6300, ХАСКОВО, Тел.: 038 608112, E-mail: d.nikolova@hs.eso.bg, Факс: 038 608102

Място/места за контакт: Ул. "ДОБРУДЖА" № 6
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД” - Обособена позиция №3: Доставка на консумативи за офис техника Lexmark

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на изпълнение: Централен склад на ЕСО ЕАД, МЕР Пловдив, гр.Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на консумативи за офис техника на ЕСО ЕАД,Обособена позиция №3: Доставка на консумативи за офис техника Lexmark. Консумативите за офис техника са предназначени за работа на печатащите устройства - матрични принтери, мастиленоструйни принтери, лазерни принтери, копирни машини, факс апарати и многофункционални устройства, които се използват от работниците и служителите в структурата на ЕСО ЕАД

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 30125110, 30192320

Описание:

Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Ленти за принтери

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
569.85 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

МЕР ХАСКОВО/2014/20

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за система за предварителен подбор
Номер на обявлението в ДВ 447571 от 15.08.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 26 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на консумативи за офис техника за ЕСО ЕАД: Обособена позиция №3 - Доставка на консумативи за офис техника Lexmark
V.1.1) Дата на сключване договора
28.07.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.07.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98"ООД; ЕИК 121798467, общ.Столична, р-н Лозенец, бул.Христо Смирненски №53, РБЪЛГАРИЯ 1505, СОФИЯ, Тел.: 07 0010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 569.85 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП