Версия за печат

00183-2014-0006

BG-Златоград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златоград, ул. Стефан Стамболов №1, За: инж. Цветелина Бодурова - Гл. експрет ОП, РБългария 4980, Златоград, Тел.: 03071 2551, E-mail: oba-zlatograd@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023

Място/места за контакт: Община Златоград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatograd.bg.

Адрес на профила на купувача: www.zlatograd.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Разработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Златоград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Златоград, общ. Златоград
Код NUTS: BG424
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е „Разработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Златоград”, в съответствие с изискванията на ОПРР и Техническите спецификации – неразделна част от договора. Дейността ще включва необходимите под-дейности по изготвяне на Интегриран план за градско възстановяване и развитие с времеви хоризонт до 2020 г., в т.ч.: 1. Идентифициране на заинтересованите страни, оценка и анализ на нуждите и очакванията. 2. Организиране и провеждане на обществени обсъждания във връзка с изготвянето на ИПГВР. 3. Изготвяне на Целеви и проблемен анализ на настоящата ситуация в социално-икономически и екологичен план, и по отношение на осигуреността на територията с действащи устройствени планове/схеми. 4. Формулиране на визия за развитието на града с хоризонт до 2020 г. 5. Формулиране на стратегическа рамка на ИПГВР (стратегически цели, приоритети и мерки). 6. Разработване на механизъм за прилагане на плана, неговото наблюдение, контрол и актуализация. 7. Идентифициране на проектни идеи, проекти и възможности за ПЧП на територията на града. Изготвяне на Матрица - бюджет на индикативния списък на проектите и дейностите в ИПГВР.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000, 79400000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
156000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на степента на разбиране на задачата и организация за изпълнение на услугата ; тежест: 40
Показател: Оценка на качеството на предложения план за действие и разпределение на ресурсите при изпълнение на дейностите ; тежест: 30
Показател: Оценка на предложената цена от участника ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 596743 от 01.04.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 111 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Разработване на Интегриран план за градско възстановяване и развитие на гр. Златоград”
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Интеладвайзърс” ЕООД , ЕИК 200012741, р-н Подуяне, бул. „Ботевградско шосе” № 229, ет.3, ап. офис 3, РБългария 1517, гр. София, Тел.: 02 4812977

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 156000 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 156000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 10%
Кратко описание
1. Логистично осигуряване на дейността на изпълнителя на място. 2. Участие в качествени проучвания на място - интервюта, анкети, фокус групи и др.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-03/2013 "Подкрепа за интегрирани планове за градско възстановяване и развитие II", приоритетна ос 5 „Техническа помощ”, операция 5.3. „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор