Версия за печат

00080-2014-0038

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

Министерство на здравеопазването, Пл. "Света Неделя" 5, За: Милен Йорданов, България 1000, София, Тел.: 02 9301314, E-mail: myordanov@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Място/места за контакт: Дирекция "ИОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mh.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true.

Електронен достъп до информация: http://www.mh.government.bg/Articles.aspx?lang=bg-BG&pageid=432&home=true&categoryid=1004.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител за доставка на 56 санитарни автомобила“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Гр. София, склад на доставчика
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на изпълнител за доставка на 56 санитарни автомобила“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34114121

Описание:

Линейки

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

56 санитарни автомобила

Стойност, без да се включва ДДС
3616667 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде представен като заверено от участника копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предметът на поръчката и обособената/ите позиция/и, за която/ито участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер до 1 % (един процент) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС – 36 166 лв. Срокът на валидност на гаранцията за участие следва да е не по-кратък от срокът на валидност на офертата. В случай, че гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, документът се представя в оригинал. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се представи под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената парична гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ ЦЕНТРАЛНО УПРАВЛЕНИЕ Банков код (BIC): BNBG BGSD; Банкова сметка (IBAN): BG21 BNBG 9661 3300 1293 01 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Ако гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция, документът се представя в оригинал. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност 60 (шестдесет) календарни дни след датата на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

• авансово плащане – 30 % /тридесет на сто/ от цената на договора в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура-оригинал за стойността на авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема банкова гаранция за авансово плащане за еквивалентната сума, издадена в полза на Министерство на здравеопазването и със срок на валидност, равен на срока на доставката по договора, удължен с два месеца / но не повече от окончателното реализиране на доставката, констатирано с приемателно-предавателния протокол/; • окончателно плащане – в размер на останалата част от цената на договора, платима в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на приемо-предавателен протокол за доставка и оригинална фактура за дължимата сума.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите. 2. Оферта, попълнен образец към документацията. 3. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП /по образец/. 5. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП /по образец/. 7. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП /по образец/. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /по образец/ 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2 и т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП от подизпълнителите, попълнен образец от документацията. 11. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора /по образец/. 13. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /по образец/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват „Търговия с автомобили, резервни части, аксесоари и авторемонтна дейност“. 2. заверено копие на валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, за управление по отношение на околната среда за дейности продажба и гаранционен сервиз на МПС. 3. списък-декларация на изпълнени през последните три години, считано от датата определена като краен срок за представяне на офертите, договори за доставка на автомобили, които са предмет на настоящата обществена поръчка /доставка на санитарни автомобили/, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. 4. списък-декларация, съдържаща списък с наименованията и адресите на сервизите, които участникът ще осигури за гаранционна поддръжка и сервизно обслужване на предлаганите санитарни автомобили. 5. заверено копие на валиден сертификат за съответствие за предлагания модел МПС и копие от типовото одобрение на МПС. 6. заверено копие на оторизационно писмо, с което производителят на санитарни автомобили, оторизира участника да предлага, доставя и извършва сервизна дейност на произведените санитарни автомобили; 7. декларация от участника, че предлаганите от него санитарни автомобили ще отговарят на изискванията на 1789:2007+А1:2010 или еквивалент; 8. декларация от участника, че предлаганите санитарни автомобили отговарят на Директива 93/42/ЕЕС, и на стандартите, съгласно тази Директива или на еквивалентни на тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1 Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват „Търговия с автомобили, резервни части, аксесоари и авторемонтна дейност“. 2. Участникът трябва да притежава валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент за управление по отношение на околната среда за дейности продажба и гаранционен сервиз на МПС. 3. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, договори за доставка на стоки, които са предмет на настоящата обществена поръчка (доставка на санитарни автомобили). 4. Участникът трябва да разполага със сервизна мрежа (собствени или упълномощени сервизи) на територията на Р. България осигуряваща гаранционна поддръжка и сервизно обслужване на предлаганите автомобили, на разстояние не повече от 100 км. от конкретен Център за спешна медицинска помощ. (Приложение 1) 5. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за съответствие за предлагания модел МПС и копие от типовото одобрение на МПС. 6. В случай, че участника не е производител, следва да представи оторизационно писмо, с което производителят го оторизира да предлага, доставя и извършва сервизна дейност на произведените санитарни автомобили; 7. В случай, че участника не е производител на санитарни автомобили следва да декларира, че предлаганите от него санитарни автомобили ще отговарят на изискванията на 1789:2007+А1:2010 или еквивалент; 8. Предлаганите санитарни автомобили трябва да отговарят на Директива 93/42/ЕЕС, и на стандартите, съгласно тази Директива или на еквивалентни на тях. Във връзка с поставените минимални изисквания и представяне на изискани сертификати, възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Съгласно чл.51а, ал.2 от ЗОП, трети лица може да бъдат посочените от участника подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: О1 - Разход на гориво; тежест: 10
Показател: О2 - Гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: О3 - Екология (емисии CO2) ; тежест: 10
Показател: О4 - Предложена цена ; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.08.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.09.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.09.2014 г.  Час: 11:00
Място

сградата на Министерството на здравеопазването, пл. "Света Неделя" № 5

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците, упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност. в) е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; ж) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; з) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. /С оглед спазването на изискванията на Закона за обществените поръчки (чл.47, ал.9), при подаване на офертата за участие, участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 (без б.“е“), т. 2, 3 и 4, ал. 2, т.1 и 5 и ал. 5, т.1 и 2 от закона с една декларация, която се попълва, подписва и подпечатва, съгласно приложения образец./ и) които са свързани лица с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП; й) за който е налице някое от обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, а именно: е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързано с него лице.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ