Версия за печат

00533-2014-0026

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121023551

"Летище София" ЕАД, Аерогара София, бул."Христофор Колумб" № 1, За: Гергана Димитрова; Григор Соколинов, Република България 1540, София, Тел.: 02 9372572; 02 9372627, E-mail: public@sofia-airport.bg, Факс: 02 9372010

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", Отдел "Летищни технологии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.sofia-airport.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia-airport.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofia-airport.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност

Летищни дейности

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на специализирано техническо аварийно оборудване за „Летище София” ЕАД”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, 1540, Столична община, бул. „Христофор Колумб” №1, Летище София, Терминал 1
Код NUTS:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на специализирано техническо аварийно оборудване за „Летище София” ЕАД”. Доставката на специализираното техническо аварийно оборудване е с цел осигуряване на допълнително специализирано техническо аварийно оборудване, с помощта на което да се допълнят възможностите на летище София за отстраняване на въздухоплавателни средства (ВС), загубили възможност да се придвижват самостоятелно и които вследствие на инцидент или при произшествие са напуснали пистата за излитане и кацане (ПИК) и са навлезли в грунда

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35100000

Описание:

Оборудване за авариини ситуации и осигуряване на безопасност

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълният обхват на поръчката включва доставка на: система за изтегляне на затънал самолет - 1 комплект; пътеки за изтегляне на затънал самолет - 1 комплект от 3 бр. ролки; пътеки за аварийно-спасителна техника - 6 броя, система колонни възглавници с контактна повърхност за повдигане на самолет - 1 комплект и система от лебедки за стабилизиране на аварирал самолет - 1 комплект.

Стойност, без да се включва ДДС
1564700 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - в размер на 15 600 (петнадесет хиляди и шестстотин) лева или съответната сума в евро по курса на БНБ в деня на учредяване. 2. Гаранция за изпълнение - в размер на 3 % (три на сто) от реално подлежащата на плащане цена без ДДС. 3. Гаранция за авансово плащане – съобразно размера на авансовото плащане с ДДС. 4. Гаранция за обезпечаване на гаранционния срок - в размер на 2 % (две на сто) от реално подлежащата на плащане цена без ДДС. Гаранциите могат да бъдат представени под формата на банкова гаранция или неолихвяем паричен депозит. При парична гаранция, сумата се внася по сметка на „Летище София” ЕАД в лева в Банка ОББ BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG80UBBS84231010972911 или ОББ BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 78 UBBS 8002 1402 4874 19 в евро. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е учредена под формата на банкова гаранция, не може да бъде по-малък от 120 дни, считано от крайната дата за подаване на заявленията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената се извършва съгласно приложения в документацията за участие проект на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

I.Документи към заявлението: 1. Попълнен образец на заявление – по образец (Приложение № 1) към документацията за участие.2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от представляващия участника (оригинал) - попълва се по образеца в Приложение № 2 към документацията за участие.3. Представяне на кандидата, което включва: 3.1. Единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3.2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (в оригинал) – попълва се по приложения образец към документацията за участие (Приложение № 3). 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо заявлението (оригинал) – представя се, когато заявлението или някой документ от него не е подписано от управляващия и представляващ участника по закон, а от изрично упълномощен негов представител. 6. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП - за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (попълва се от участника, съгласно Приложение № 4 към документацията).7. Всеки подизпълнител трябва писмено да декларира (Приложение № 7) своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката.8. Декларация за запознаване и приемане на условията на поръчката и проекта на договор (Приложение № 5) 9. Документ за гаранция за участие в процедурата, съгласно обявлението за обществената поръчка.10. Декларация (в свободен текст), че участникът ще осигурява за своя сметка транспорта по доставките.11. Декларация (оригинал) по образец – Приложение № 9 към заявлението. При предварителния подбор Възложителят няма право да изиска, а кандидатът няма право да представя индикативна оферта. II.Документи към офертата: 1. Попълнен образец на Индикативна оферта и списък на документите към офертата (Приложение № 2 към Поканата), съдържаща техническо предложение с подробно описание и информация относно техническите параметри на предлаганото оборудване, предмет на поръчката, придружена с технически проспекти, брошури, снимков материал, удостоверения, сертификати, протоколи от изпитване и др. техническа документация за всеки вид от предложеното оборудване, доказващи оферираните параметри и всички показатели, посочени в техническото задание (Приложение № 1 към поканата) за съответното оборудване. 2. Декларация от производителя на оборудването (за всеки вид оборудване), че същото е преминало техническо одобрение за използване в страните на ЕС и притежава европейска декларация за съответствие – прилага се заверено копие на съответната декларация (заверено копие). 3. Индикативна цена, попълнена по образеца (Приложение № 3), приложен към Поканата за участие и поставена в отделен запечатан непрозрачен плик, поставен в плика с офертата. 4. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството на производителя/те на всеки вид оборудване (заверено копие). 5. Доказателства, че участника има права за територията на Република България за продажба на предлаганото оборудване и ще осигури гаранционен сервиз (за всеки вид оборудване) – доказва се с оторизационни писма, договори, споразумения и т.н., издадени от производителя/те на оборудването, от които да е видно, че участникът може да поеме задължения и за гаранционен сервиз - заверено копие. 6. Декларация (оригинал) по чл. 33, ал. 4 от ЗОП – по образец (Приложение № 4 към офертата) – по преценка на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка (предоставят се под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката). Минимално изискване: Списъкът следва да съдържа минимум 2 (два) изпълнени договора, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. 2. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството на кандидата със сертифициран обхват съобразно предмета на поръчката (заверено копие). 3. Декларация (оригинал в свободен текст), че при доставката на оборудването, същото ще бъде придружено с необходимата техническа документация на български и английски език - по 2 (два) броя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Пълната документация може да бъде изтеглена от сайта на „Летище София” ЕАД - www.sofia-airport.bg/профил на купувача/процедури по ЗОП/. Документацията може да бъде получена и от деловодството на „Летище София” ЕАД, гр. София, бул. „Христофор Колумб” № 1, Терминал 1 „Заминаващи пътници”, административен етаж 2, стая № 25, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на заявления, срещу документ за внесена сума за цената на документацията, посочена в обявлението за обществената поръчка. Касата на „Летище София” ЕАД работи с клиенти до 16:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
28.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.08.2014 г.  Час: 14:00
Място

"Летище София" ЕАД, бул. „Христофор Колумб” № 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на заявленията е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за който са налице следните обстоятелства, съгласно чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: - е в открито производство по несъстоятелност и не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон/ не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове и неговата дейност не е под разпореждане на съда и не е преустановил дейността си (в случай, че участникът е чуждестранно лице): - е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2,от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; - е лишен(а) от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. - който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ