Версия за печат

00087-2014-0068

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул "Московска" №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №3, стая №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт” (с изключение на Отдел „Транспортно обслужване”), Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2.Направление „Архитектура и градоустройство”, Дирекция „Култура”, Дирекция „Образование”, Дирекция „ПАМДТ”, Дирекция „Здравеопазване”, Столичен инспекторат, ОП „Екоравновесие”, ОП „Софпроект – ОГП”, Отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция “Транспорт”, ОП „Управление на общински земи и гори”, ОП София проект, ОП „Туристическо обслужване”; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт” (с изключение на Отдел „Транспортно обслужване”), Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2.Направление „Архитектура и градоустройство”, Дирекция „Култура”, Дирекция „Образование”, Дирекция „ПАМДТ”, Дирекция „Здравеопазване”, Столичен инспекторат, ОП „Екоравновесие”, ОП „Софпроект – ОГП”, Отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция “Транспорт”, ОП „Управление на общински земи и гори”, ОП София проект, ОП „Туристическо обслужване”; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги, съгласно Техническото задание.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72260000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СО-РД-55-399 / Обособена позиция №: / Заглавие:Информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни в Направление АГ, Дирекция Култура, Дирекция Образование, Дирекция ПАМДТ, Дирекция Здравеопазване, Столичен инспекторат, ОП Екоравновесие, ОП Софпроект – ОГП, Отдел Транспортно обслужване към Дирекция Транспорт, ОП Управление на общински земи и гори, ОП София проект, ОП Туристическо обслужване, Столична община
V.1) Дата на сключване договора
18.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.06.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници”ООД, ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11340 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението за избор на изпълнител. В настоящата процедура договаряне без обявление участникът е само един - „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД, който е определен за изпълнител.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

През 2010 г. е разработено и прието Техническо задание за изграждане на нова Финансово - счетоводна система, компонент на Интегрираната информационна система на Столична община (ИИССО) и Тръжна документация за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка. За реализирането на същата са необходими значителни средства. В бюджета на Столична община за 2014 г. не е осигурено финансиране за тази цел. Столична община използва финансови и специализирани софтуерни продукти разработени от „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД: софтуерен продукт BcomS2001 (счетоводство); софтуерен продукт MAT2007 (материали); софтуерен продукт FAK2013 (приходи); софтуерен продукт ДДС2013, софтуерен продукт ODIT2013 (актуализиран вариант на GFO2007), софтуерен продукт “Договори” 2013, специализиран софтуер за социални дейности. За ефективната експлоатация е необходимо поддържане на актуално състояние на специализираните софтуерни продукти, счетоводен софтуер и бази данни в Столична община, развитие и интеграция на същите с цел решаване на различни практически задачи. Софтуерните продукти: BcomS2001 (счетоводство); софтуерен продукт MAT2007 (материали); софтуерен продукт FAK2013 (приходи); софтуерен продукт ДДС2013, софтуерен продукт ODIT2013 (актуализиран вариант на GFO2007), софтуерен продукт “Договори” 2013, специализиран софтуер за социални дейности са обект на авторско право, чийто носител е фирма “Koм Си 54-Васил Зашев и съдружници” ООД. В тази връзка, дружеството разполага с изключителните правомощия да поддържа и развива посочените продукти.