Версия за печат

00823-2014-0005

BG-Летница: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Летница, бул. "България" №19, За: инж.Павлинка Чолакова, Република България 5570, Летница, Тел.: 06941 2163, E-mail: letnitsa@mail.bg, Факс: 06941 2256

Място/места за контакт: Община Летница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.letnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.letnitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

«Доставка на улични осветителни тела и паркови осветители, почистваща техника и моторни косачки, градинско и парково оборудване и обзавеждане на зали за нуждите на Община Летница, обособена в шест обособени позиции»

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Летница, с.Горско Сливово, с.Крушуна и с.Кърпачево, Община Летница
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

«Доставка на улични осветителни тела и паркови осветители, почистваща техника и моторни косачки, градинско и парково оборудване и обзавеждане на зали за нуждите на Община Летница, обособена в шест обособени позиции». Обособените позиции са както следва: • Обособена позиция №1: Доставка на улични осветителни тела за улично осветление; • Обособена позиция №2: Доставка на паркови осветители; • Обособена позиция №3: Доставка на почистваща техника; • Обособена позиция №4: Доставка на моторни косачки; • Обособена позиция №5: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване; • Обособена позиция №6: Доставка на обзавеждане на зали.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928500, 31500000, 43325000, 34144431, 16310000, 39121200, 39110000

Описание:

Оборудване за обществено осветление
Осветителни уреди и електрически лампи
Оборудване за паркове и площадки за игри
Метачни машини със засмукващо устройство
Косачки
Маси
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата цена по доставката на улични осветителни тела и паркови осветители, почистваща техника и моторни косачки, градинско и парково оборудване и обзавеждане на зали за нуждите на Община Летница, обособена в шест обособени позиции и монтажа (в случаите когато е приложимо) е до 151 791.67 лева без ДДС. Прогнозната стойност определена без ДДС в лева по обособени позиции е както следва: • Обособена позиция №1: Доставка на улични осветителни тела за улично осветление – 83 333.33 лева без ДДС; • Обособена позиция №2: Доставка на паркови осветители – 16 бр. за обща цена 6 666.67 лева без ДДС; • Обособена позиция №3: Доставка на почистваща техника – 1 бр. за 25 000.00 лева без ДДС; • Обособена позиция №4: Доставка на моторни косачки – 13 333.33 лева без ДДС и поотделно както следва: - Моторна косачка (тип трактор) за косене – 2 бр. за обща цена 10 000.00 лева без ДДС; - Моторна косачка за косене – 3 бр. за обща цена 3 333.33 лева без ДДС. • Обособена позиция №5: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване – 18 333.33 лева без ДДС и поотделно както следва: - Градински паркови пейки – 34 бр. за обща цена 8 333.33 лева без ДДС - Комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 год. – 2 бр. за обща цена 10 000.00 лева без ДДС • Обособена позиция №6: Доставка на обзавеждане на зали за обща цена 5 125.01 лева без ДДС и поотделно както следва: - Маса заседателна – 1 бр. за 816.67 лева без ДДС - Столове посетителски – 110 бр. за обща цена 3 666.67 лева без ДДС - Маси - 10 бр. за обща цена 641.67 лева без ДДС. Офертите на Участниците не трябва да надвишават горепосочената прогнозна стойност по обособени позиции.

Прогнозна стойност без ДДС
151791.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка по обособени позиции е в размер, както следва за: * Обособена позиция №1:Доставка на улични осветителни тела за улично осветление – 400.00 лева; Обособена позиция №2: Доставка на паркови осветители – 30.00 лева; Обособена позиция №3: Доставка на почистваща техника - 125.00 лева; Обособена позиция №4: Доставка на моторни косачки - 60.00 лева; Обособена позиция №5: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване - 90.00 лева; Обособена позиция №6: Доставка на обзавеждане на зали - 25.00 лева. Ако участникът участва за повече от една обособена позиция на поръчката, то следва да внесе съответните гаранции за участие за всяка една поотделно и да представи отделен документ за гаранция. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в “Банка ДСК” ЕАД, клон Летница; IBAN: BG23STSA93003319012010, BIC: STSABGSF; б) банкова гаранция (оригинал) – трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайния срок за подаване на офертите. Участникът е длъжен да удължи срока на гаранцията, с оглед осигуряване нейната валидност до сключване на договор. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се осъществява по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция, т.е. от една страна цели да стимулира Изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на Община Летница в "Банка ДСК" ЕАД, клон Летница, BIC: STSABGSF; IBAN: BG23STSA93003319012010; б) банкова гаранция. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора с определения за изпълнител участник. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на дейностите по доставката и монтажа (в случаите когато е приложимо), включени в предмета на настоящата поръчка е до 151 791.67 лева без ДДС, определен съобразно източника на финансиране. Плащането на поръчката се финансира със средства от държавния бюджет на Република България за 2014 г. съгласно Постановление на Министерски съвет № 164 от 19.06.2014 г. за одобряване на допълнителни трансфери за бюджетите на общини за 2014 г. Плащанията към Изпълнителя по настоящата поръчка ще бъдат както следва: 1.Авансово плащане - В ценовото си предложение всеки участник посочва аванса (в проценти), който Възложителят следва да изплати след сключване на договора за изпълнение, но не повече от 30 /тридесет/ процента от стойността на договора по съответната обособена позиция, само и единствено след представена от Изпълнителя банкова гаранция или друго обезпечение, покриващи пълния размер на аванса. Обезпечението предварително се одобрява от Възложителя. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя към Възложителя. -сумата на аванса се приспада от окончателното плащане. 2.Междинно плащане - не се предвижда. 3.Окончателно плащане - Окончателното плащане се извършва при приключена и извършена доставка по съответната обособена позиция, въз основа на двустранно подписан окончателен приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ извършването на доставката и съответствието на доставеното оборудване/обзавеждане с Техническото предложение за изпълнение на поръчката от офертата на Изпълнителя и документите, придружаващи доставката. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от датата на издаване на оригинална фактура за дължимата стойност и след приспадане на аванса. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език и в съответствие със Закона за счетоводството. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на Изпълнителя в посочените по-горе срокове, след представена оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът кандидатства като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно по Закона за задълженията и договорите и че са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора. В договора трябва да се посочва точното и ясно разпределение на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението, като разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението. Участниците в обединението трябва да посочат задължително физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, да подписва всички документи от името на обединението, както и че представляващият обединението е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя. Упълномощеното лице на обединението е упълномощено да получава указания за и от името на всеки член на обединението, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на упълномощеното лице на обединението. Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Срокът на обединението да е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен договор за създаване на обединение или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

І. Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие всеки участник, който: 1. Е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. Е обявен в несъстоятелност; 3. Е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. ІІ.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници: 1. При които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла &1, т.23а от Допълнителната разпоредба на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. ІІІ.Наличието на обстоятелства по чл.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и при наличие на хипотезата по чл.5, т.3 от същия закон са основание за отстраняване на участника от процедурата по възлагане на обществената поръчка. ІV.Доставяното оборудване/обзавеждане да отговаря на БДС, на стандартите на ЕС или еквивалентни такива, което се удостоверява със сертификат за качество и произход, декларация за съответствие или еквивалент. V.Доставеното оборудване/обзавеждане трябва да е придружено със съответните сертификати за качество и гаранционен срок съгласно изискванията на БДС /ако е приложимо/и/или на Европейските стандарти за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него). VІ.Участниците с офертата си да представят Сертификати/Декларации за съответствие на доставеното оборудване/обзавеждане, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на оборудването/обзавеждането със съответните директиви или стандарти или други документи доказващи качеството на продукта или декларация за произход, в която да се декларира, че горните сертификати ще се представят с доставката на оборудването/обзавеждането-заверени копия от участника и оторизиран превод на български език. Забележка: За посочен конкретен модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство съгласно чл.32, ал.2 от Закона за обществените поръчки да се чете „или еквивалент”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За да бъде допуснат до участие, всеки участник представя следните документи: Плик №1 "Документи за подбор" със следното съдържание: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в Офертата, подписан от представляващия Участника; 2.Административни сведения; 3.Представяне на участника, което включва: а) Посочване на единен идентификационен код (с декларация) по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 4.При участници обединения – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата, в който се посочва представляващият; 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка; 7.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 8.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП; 9.Декларация за валидност на офертата; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 11.Декларация по чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 12.Оферта. Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" със следното съдържание: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката за обособената позиция за която участва участникът от обществената поръчка;. Плик №3 "Предлагана цена" със следното съдържание: 1.Ценово предложение на участника - в оригинал на хартиен и магнитен носител за обособената позиция за която участва участникът от обществената поръчка; 2.Приложение №2-1 за обособена позиция №1: Доставка на улични осветителни тела за улично осветление, ако участникът участва за тази позиция - в оригинал на хартиен и магнитен носител; 3.Приложение №2-2 за обособена позиция №2: Доставка на паркови осветители, ако участникът участва за тази позиция - в оригинал на хартиен и магнитен носител; 4.Приложение №2-3 за обособена позиция №3: Доставка на почистваща техника, ако участникът участва за тази позиция - в оригинал на хартиен и магнитен носител; 5.Приложение №2-4 за обособена позиция №4: Доставка на моторни косачки, ако участникът участва за тази позиция - в оригинал на хартиен и магнитен носител; 6.Приложение №2-5 за обособена позиция №5: Доставка и монтаж на градинско и парково оборудване, ако участникът участва за тази позиция - в оригинал на хартиен и магнитен носител; 7.Приложение №2-6 за обособена позиция №6: Доставка на обзавеждане на зали, ако участникът участва за тази позиция - в оригинал на хартиен и магнитен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Възложителят няма изисквания към икономическите и финансови възможности на участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2.Образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана; 3.Сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; 4.Декларация, че участникът разполага със собствен сервиз (ако е приложимо) или сключен договор с такъв за гаранционно обслужване.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.09.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Летница, бул. "България" №19, заседателна зала "Форум"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Желаещите да получат Документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”. Получаването на документация по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане или регистрация. Възложителят ще публикува разясненията по документацията в официалния сайт на община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на официалния сайт на община Летница - www.letnitsa.bg, „Профил на купувача”, най-малко два работни дни преди отварянето им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба се подава съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. Жалба срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепяства достъпа или участието на лица в процедурата, се подава в срока, определен в чл.120, ал.7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Улични осветителни тела за улично осветление
1) Кратко описание

Доставка на улични осветителни тела за улично осветление

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928500

Описание:

Оборудване за обществено осветление

3) Количество или обем

Количеството улични осветителни тела за улично осветление е както следва: 1. Улични осветителни тела - 20 W – 300 бр. 2.Улични осветителни тела 40 W – 700 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
83333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Паркови осветители
1) Кратко описание

Паркови осветители с рогатка, три фенера и енергоспестяваща лампа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928500, 31500000

Описание:

Оборудване за обществено осветление
Осветителни уреди и електрически лампи

3) Количество или обем

Паркови осветители с рогатка, три фенера и енергоспестяваща лампа – 16 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
6666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Почистваща техника
1) Кратко описание

Универсална почистваща машина (малка метачна машина)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34144431

Описание:

Метачни машини със засмукващо устройство

3) Количество или обем

Универсална почистваща машина (малка метачна машина) – 1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Моторни косачки
1) Кратко описание

Доставката включва: 1.Моторна косачка (тип трактор) за косене 2.Моторна косачка за косене.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16310000

Описание:

Косачки

3) Количество или обем

1.Моторна косачка (тип трактор) за косене – 2 бр. 2.Моторна косачка за косене – 3 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
13333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Градинско и парково оборудване
1) Кратко описание

Доставката включва: 1.Градински паркови пейки 2.Комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 години

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

43325000

Описание:

Оборудване за паркове и площадки за игри

3) Количество или обем

1.Градински паркови пейки - 34 бр. 2.Комбинирано детско съоръжение за деца от 3 до 12 години - 2 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
18333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Обзавеждане на зали
1) Кратко описание

Доставката включва: 1.Маса заседателна 2.Столове посетителски 3.Маси

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39121200, 39110000

Описание:

Маси
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях

3) Количество или обем

1.Маса заседателна - 1 бр. 2.Столове посетителски - 110 бр. 3.Маси - 10 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
5125.01 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60