Версия за печат

00530-2013-0036

BG-София:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, главен специалист в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-64 от 23.05.2013 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2013-0036
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет". Детайлно описание на предмета на поръчката е дадено в документацията за участие.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 94 от 19.08.2013 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

ЕТ "Александър Ковачев", ЕИК 040396536, ул. „Коломан“ № 1, ет.3, ст.307, Република България 1618, София, Тел.: 02 9631898, E-mail: office.sofia@kovachevpress.com

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kovachevpress.com.

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за рекламни пакети за нуждите на изпълнявани от НАП проекти по ОПАК

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност посочена в договора
8779.9 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

27.06.2014 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
8779.9 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Поръчката се възлага в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани от НАП договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Административен капацитет», както следва: 1. Договор № A11-31-8/15.02.2012 г. за изпълнението на проект: „Разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административно сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публичните вземания – Информационна система „Взаимна помощ при събиране”; 2. Договор № ЦА12-22-44/13.08.2013 г., за изпълнението на проект: ”Подобряване управленския капацитет в НАП чрез провеждане на индивидуален коучинг, екипен коучинг и обучение за изграждане на ефективен публичен имидж за висши служители в НАП”; 3. Договор № ЦА12-22-46/01.07.2013 г., за изпълнението на проект: „Осигуряване и гарантиране на средата за развитие на служителите в НАП чрез кариерно развитие, кариерно консултиране и подготовка на вътрешни оценители за Център за оценка и развитие“; 4. Договор № ЦА12-22-47/01.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Подобряване на знанията и уменията на служители от НАП във връзка с изпълнението на служебните им задължения при обмен на информация” ; 5. Договор № ЦА12-22-48/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Повишаване знанията и уменията на служителите от НАП за работа със стандартен софтуер, използван за анализи от Управленската информационна система (DataWarehouse) (УИС) в НАП”; 6. Договор № ЦА12-22-49/20.08.2013 г., за изпълнението на проект: ”Повишаване знанията и уменията на служителите от НАП за работа със стандартен софтуер, използван за изчистване и зареждане на данни от Управленската информационна система (DataWarehouse) (УИС) в НАП”; 7. Договор № ЦА12-22-50/01.07.2013 г., за изпълнението на проект: „Подобряване на знанията и уменията по английски език на служители от НАП, във връзка с изпълнение на служебните им задължения“; 8. Договор № ЦА12-22-51/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерти за администриране на бази данни”; 9. Договор № ЦА12-22-52/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: „Придобиване и развиване на знанията и уменията на служителите на НАП за работа със софтуерни продукти от платформата АРИС и MS Office при управление на бизнес процесите и ИТ- архитектурата на НАП“; 10. Договор № ЦА12-22-54/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерти за управление на комуникационната, хардуерната и технологичната инфраструктура на НАП”; 11. Договор № ЦА12-22-55/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Повишаване капацитета на НАП при провеждане на бизнес анализ и дефиниране на изисквания за разработка или усъвършенстване на информационни системи в НАП”; 12. Договор № ЦА12-22-58/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерт за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения“. Договор № 94/19.08.2013 г. е със срок за изпълнение 12 месеца, считано от датата на подписването му или до изчерпване на количествата канцеларски материали за рекламни пакети. На 27.06.2014 г. е извършено окончателното плащане към изпълнителя след извършена доставка по последната заявка. Цялото количество канцеларски материали за рекламни пакети по договора е доставено. Окончателната сума, изплатена по договора е в размер на 8 779,90 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 27.06.2014 г., с което е приключило изпълнението по договор № 94/19.08.2013 г.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

24.07.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
Длъжност: Главен секретар