Версия за печат

00010-2014-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605845

УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” № 52А., За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за сърдечно-съдова хирургия и анестезия и интензивно лечение за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, Болнична аптека, Стопански склад
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за сърдечно-съдова хирургия и анестезия и интензивно лечение за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000, 31711140, 33141000, 33141110, 33141114, 33141112, 33141117, 33141120, 33141127, 33141128, 33141200, 33141300, 33141320, 33157000, 33162200, 33157200, 33169100, 33170000, 33182200, 33182300, 33184100, 33190000

Описание:

Медицински консумативи
Електроди
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
Превръзки
Марля за медицинска употреба
Пластири
Памучна вата
Клипсове, стерилни конци и други средства за прибиране на рани
Резорбируеми кръвоспиращи средства
Игли за хирургически шевове
Катетри
Устройства за венозна система и вземане на кръв
Игли за медицинска употреба
Оксигенотерапия и респираторно подпомагане
Инструменти за операционен блок
Комплекти за обдишване с кислород
Хирургически лазер
Анестезия и реанимация
Система за стимулиране на сърдечна дейност
Уреди и инструменти за кардиохирургия
Хирургически имплантанти
Различни медицински уреди и изделия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация от документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
45257550 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Условия и размер на гаранцията за участие:1. Усл-я на гар-та за уч-е.1. Гар-та за уч-е се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно: А/ парична сума. В случай на представяне на гар-я под форма на пар. сума: - пар. сума може да бъде внес. в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разпл. сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. Б/ банк. гар-я: В случай на представяне на банк. гар-я: - тя трябва да бъде открита със срок на валидн. не по-малко от 40 дни след изтичане срока на валидн. на офертата на уч-ка и да съдържа усл-та за нейното задържане и освобожд. и усвояване. - в нея сл. да бъдат посочени сл-те по чл. 61, от ЗОП, в които УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД ще упражни пр-то си на задърж. й и усвояването й. - сл. да бъде неотменяема. 1.2. Възложителят освоб. Гар-те за уч-е когато не е налице някое от усл-та за задърж. и усв-не, посоч. в чл. 62, ал. 1 от ЗОП:а) на отстран-те уч-и в срок 5 раб. дни след изт-то на срока за обж.на реш-то на възл. за определяне на изпълн.; б) на клас-те на първо и второ м-то уч-ци – след скл. на дог-ра за обществ. поръчка, а на останалите класирани уч-и – в срок 5 раб. дни след изт-то на срока за обжалв. на реш-то за опред. на изпълн. 1.3. Уч- ът, е необходимо: а) в сл-й на предст-не на гар-я под формата на пар.сума, да посочи в оф-та си банк.сметка, по която да му бъде прев. сумата от гар-та, при освоб-то й по банков път; б) в случай на предст. на банкова гар-я, да се яви в отдел “Пазарни проучвания” за получ. на ориг. й в сроковете по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, когато са налице усл-та за освобожд. й. 1.4. Възл-ят има право: а) в случ-те по чл.61, ал.1 от ЗОП да задържи гар-та за уч-ие, когато е представ. под формата на пар. сума; б) в случ-те по чл.61, ал.2 от ЗОП да усвои гар-та за уч-е независимо от нейната форма. 1.5. Общият размер на гаранцията за участие в обществената поръчка е: 452 575,50 лева, без ДДС. Разм-ът на гар-та за уч-е за всяка поз-я от об-та на ОП е посочен в Прил. Б към обявл-то за поръч-та и е както следва: 1.5.1 За об. поз. №I– 422 293,50 лв. без ДДС. Разм-ът на гар-те за уч-е за вс. номенк. от об. поз. № I е посочена в Прил. № Л към документ-та за участие – Раз-р на гар-те за уч-е по номенклатури.1.5.2. За об. поз. №II– 30 282,00 лв. без ДДС. Раз-ът на гар-те за уч-е за всяка номенклатура от обособена позиция № II е посочена в Приложение № Л към документацията за участие – Разм. на гар-те за уч. по номенклатури. II. Усл-я и раз-р на гар-та за изп. на дог-ра: 1. Усл-я на гар-та за изп-е на дог-ра: 1.1. Гар-та за изп-е на дог-ра се представя в една от формите, посоч. в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно: А/ парична сума. - В случаите на представяне на гар-я под форма на пар. сума, тя може да бъде внесена в брой в касата на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД или чрез банков превод по разпл. сметка на УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД: “РАЙФАЙЗЕНБАНК (БЪЛГАРИЯ) ЕАД, IBAN: BG58RZBB91551066708610; BIC: RZBBBGSF. - Уч-ът сл.да посочи в оф-та си банк. сметка, по която да му бъде превед. сумата от гар-та за изп.на дог. в случаите на освобожд. й по банков път, ако той бъде опред. за изп-тел. Б/ банкова гаранция: - В сл. на предст.на банк. гар-я за изп. на дог-ра, тя трябва да бъде открита със срок на валидн. не по-малко от 40 дни след изт-не срока на д-ра; - следва да бъде неотменяема и безусловна; - в нея да бъде посочено Реш-то на Възл., с което уч-ът е определен за изпълн. и поканен да сключи дог-р; - да съдържа текст, че УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД има право да упр. пр-та по банк. гар-я за изпълн-е на дог-ра в случаите, посочени в дог-ра; 1.2. Усл-та и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в дог-ра за възлагане на об. пор-ка; 2.2. Разм. на гар-та за изп-е на дог-ра: Гар-та за изп-е е в размер на 3 /три/ % от ст-та на дог-ра и се внася при под-то му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ПРОДАВАЧА, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ дни, след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица се изисква създаване на юридическо лице, което да е обвързано с офертата, подадена от обединението, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Изисквания към медицинските изделия, обект на поръчката: 1. Оферираните медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, за номенклатурите, както и единиците към тях, когато има такива, трябва да отговарят на изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минимални задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация от документацията за участие. 2. Срокът на годност на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, следва да бъде не по-малък от 80% от указания върху опаковката, към датата на приемо-предавателния протокол. 3. Участниците следва да предоставят за оферираните медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за всички обособени позиции, номенклатурите към тях и единиците /когато има такива/: 8.3.1. мостри от оферираните медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ в оригинални опаковки; 8.3.2. актуален каталог в превод на български език. Мострите трябва да бъдат предоставени в оригинални опаковки, до крайния срок за получаване на офертите. Върху опаковката на мострите трябва да има обозначена обособената позиция, номенклатурата /и единицата в случай че има такава/, за която е предложението, каталожния номер, производителя и да е поставен фирмен знак на участника. Мострите се предават в болничната аптека на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А. В случай че, участникът оферира изделия, които се доставят в болницата по договори, сключени след провеждане на открити процедури през 2012 г. и 2013 г., или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2012 г., 2013 г. и 2014 г., не е необходимо да предоставя мостра за оферираното изделие. В тези случаи, Комисията си запазва правото да изиска от участника мостра, при появила се обективна необходимост.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2. документ, еквивалентен на документите по т.1, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен, когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП); 3. декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, за обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.5, ал.2, т.1-5 от ЗОП, съгласно приложения към документацията образец (Образец-Д). 4. при участниците обединения - нотариално заверен договор за създаване на обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (в тези случаи, на основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, в обявлението за обществената поръчка е записано изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът – обединение на физически и/или юридически лица, бъде определено за изпълнител на обществената поръчка).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Като доказателство за изпълнение на изискването, участникът следва да представи следните документи, отнасящи се до неговия финансов капацитет: 1 Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и радходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ; Участникът не следва да представя годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да е реализирал оборот от продажбата на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, които са обект на поръчката, сумиран за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), равен или по-голям от размера на внесената от участника гаранция за участие по съответната номенклатура, за която участва, умножена по числото 100.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1Списък на осн. дог-ри за доставки на мед. изделия и принадл. по см. на ЗМИ, обект на пор-та, изпълнени през посл. три години - 2011, 2012 и 2013 г., считано от датата на под. на оф-та, с посочване на стойности, дати /или срок на действие на дог-ра/ и получатели, както и кой/кои от дог-те са по ЗОП и НВМОП, заедно с док-во за изв-та доставка, предоставено под формата на удост.-е, изд. от получ. или компет. орган, или чрез посочване на публ. регистър, в който е публик. информация за доставката -заверени от участника копия; 2. Списък на транспортните средства, с които уч-ът разполага; 3. Декларация от представляващият участника за наличието на документирана система по чл. 82, ал. 3 от ЗМИ; 4. Заверено от участника копие на разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника в процедурата от ИАЛ, съгласно чл. 79, ал. 3 от ЗМИ; 5. Оригинал или оригинал на легализиран превод на български език на документ за писменото упълномощаване на представител, по смисъла на чл.10, ал. 2 от ЗМИ, когато производителят на медицинските изделия не е установен на територията на държава членка на ЕС или на държава от Европейското икономическо пространство. При представени ЕС сертификати, в които производителя и упълномощения представител са вписани, не е необходимо да се представя документа за упълномощаване. 6. Декларация за съответствие на медицинското изделие по смисъла на чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителят или от неговият упълномощен представител - оригинал или оригинал на легализиран превод на български език или нотариално заверен препис на оригинала на легализирания превод; Забележка: Върху горният деседен ъгъл на представените декларации за съответстве следва да се посочи номера на обособената позиция, номенкатура /и единиците към нея/, за която същите се отнасят. 7. ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката на МИ е участвал нотифициран орган – оригинал или оригинал на легализиран превод на български език или нотариално заверен препис на оригинала на легализирания превод. Забележка: Върху горният десен ъгъл на представените сертификати следва да се посочи номера на обособената позиция, номенкатура /и единиците към ния/, за която същите се отнасят. 8. Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език. Участникът следва да представи макет на опаковката на медицинските изделия с графично изображение на „СЕ” маркировка – на хартиен носител за изделията, за които инструкция за употреба не се изисква, съгласно чл. 16, ал. 2 от ЗМИ. Забележка: Върху горният десен ъгъл на представените инструкции за употреба следва да се посочи номера на обособената позиция, номенкатура /и единиците към нея/, за която същите се отнасят. 9. Списък на предоставените от участника мостри на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ по всички оферирани от него обособени позиции, номенклатури и единици към номенклатурите, в три екземпляра /един приложен в плик №1 към офертата, един към мострите и един брой за участника/. Списъкът се представя в случаите, когато участникът оферира изделия, които не се доставят в болницата по договори сключени след провеждане на открити процедури през 2012 г. и 2013 г., или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2012 г., 2013 г. и 2014 г. А в случаите когато участникът оферира изделия, които се доставят в болницата по договори сключени след провеждане на открити процедури през 2012 г., и 2013 г. или с 1 /една/ оферта или чрез публични покани през 2012 г., 2013 г. и 2014 г., представляващия участника представя декларация, в която следва да посочи номера и датата на договора по който се доставят медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, както и номерата на обособените позиции. 10. Актуален ориг. каталог на офер-те от уч-ка мед. изделия и принад.по см. на ЗМИ, в превод на бълг. ез.; 11. Участникът може да представи и други документи доказващи техническите и професионалните му възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има изпълнен поне един договор по Закона за обществени поръчки (ЗОП) или Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки (НВМОП), за доставки на медицинските изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ, които са обект на поръчката, за последните три години - 2011, 2012 и 2013 г. 2. Участникът трябва да разполага с транспортни средства за изпълнение на доставките, обект на поръчката; 3. Участникът трябва да осигурява и поддържа документирана система, съгласно изискванията на чл. 82, ал. 3 от ЗМИ. 4. Участникът трябва да притежава удостоверение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79, ал. 3, т. 1 от ЗМИ, издадено от ИАЛ или разрешение за търговия на едро с медицински изделия по чл. 79 от ЗМИ. 5. Участникът следва да представи документи за доказване на съответствието на оферираното/те медицинско/и изделие/я и принадлежности по смисъла на ЗМИ с изискванията на ЗМИ, на съответната наредба по чл. 18 от ЗМИ и минималните задължителни технически изисквания, посочени в Техническата спецификация от документацията за участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 045 - 074841 от 05.03.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.08.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.08.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.08.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала №1, партерен етаж на УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

I.Оф-та на уч-ка, сл. да бъде пред. в зап., непр. пл., к. съд-жа 3 от-ни зап.,непр.и надп. пл-ка, к-то сл.:1.Пл. №1 с надп.“Док-ти за подб.”, в к. се пос-ят изис. от В-я док-ти, отн-и се до кр-те за подб. на уч-те, съгл. чл. 56 от ЗОП, а именно:1.1.Оф-та, изг-на в съотв. с обр. от док-та за уч-ие (Обр.А), с пр.№1 към нея/на харт. и магн. нос-ел CD-./1.2.Из-те док-ти по т.9 от реш-то за откр. на пр-та/част от док-та за уч-е/;1.3.Под-те, к. ще уч-ат при изп. на пор-та, ако се предв. т-ва, както и дела на тяхн. уч-е.Вс. от под-те тр. да пр-ви необ. док-ти съгл.чл.56,ал.2 от ЗОП.С оф-та си уч-те може без огр-я да предл. ползв. на под-ли, съгл. чл. 56,ал.2 от ЗОП.Пр-ят и упр-ащ под-ля поп-ва и под-ва декл. за съг-ие за уч-е като под-ел/ориг./-по обр-а, прил. към док-та (Обр.-Ж)*Съгл. чл.56, ал.2 от ЗОП, с оф-та си уч-те може без огр-я да пред-ат ползв. на под-ли.*Съгл. чл. 56, ал.3 от ЗОП, когато уч-ът в пр-та е об-ие, к. не е ЮЛ, док-те по:- т. 9.2.от реш-то за откр. на пр-та/част от док-ята за уч-е/, се пред. за вс. физ. или ЮЛ, вкл-но в обед-то;-т.т.9.5.2.и 9.6.2.от реш-то за откр. на пр-та/част от док-та за уч-е/,се пред-ят само за уч-те, чрез к. обед-ето док. съотв-то си с крит-те за подб. по чл. 25,ал.2,т.6 от ЗОП;Уч-ът сл. да пр-жи нот. зав. дог. за учр-не, с к.се док-ва създ. на обед-то.В сл., че в дог-ра за учр. е опред. л-е/л-а, к. се уп-ат да предст-ат об-то за ц-те на наст. пор-ка, оф-та се подп. и подп. от това лице/лица.*Съгл.чл. 56,ал.4 от ЗОП, когато уч-ът в пр-та е чужд. физ. или ЮЛ или техни обед-ия оф-та се подава на бълг. ез., док-ът по т.9.2.от реш-то за откр. на проц./част от док.. за уч-е/ се пр-ят в офиц. прев., а док-те по т.т. 9.5.2. и 9.6.2.от реш-то за откр. на пр-та/част от док-та.за уч-е/, к. са на чужд език и в прев.Оф. прев. на бг.ез. се из-ва от прев., к. е вп-ан в сп-ък на л-е, к. има скл. дог-р с МВнР за изв-не на офиц. пр-ди.Сп-ът на прев-те с к.МВнР е скл-ло дог. е пуб-ан в ел. сайт на мин-то;2 Пл.№2 с надп.“Пред. за изп. на пор-та”, к.сл. да съд.: 2.1.Т. предл. на уч-ка за изп. на пор-та обр.-Б и прил. №1 към обр.-Б /на хар. и магн. нос. CD-/,изг-ни по прил-те в док-ята обр-ци, поп-ни само за об.поз., ном-ра и един-те към нея/ако ном-рата вкл. ед-и/, за к. уч-кът уч-ва и под-ни от зак. пред-ел на уч-ка и подп-и от уч-ка.Техн. пр-е на уч-ка за изп-е на пор-та с прил. №1 към него за вс. отд. об. поз., ном. и ед. към нея /ако ном. вкл. ед./се предст. в отд. зап. непр.пл. с надп.“Пр-е за изп. на пор-та по об. поз. №.Ном.№.”.В/у пл.№2 сл. да се посочи и наим. на уч-ка. Уч-ът сл. да пост. отд-те пл-ве №2 в един общ запеч. непр. пл. с надп.“Пр. за изп-е на пор-та по об. поз. №. Ном. № ”като изр. вс.об. поз., ном.-ри, за к. уч-ва. В този пл. се пост. и магн. нос. (CD) на об.-то предл-е за изп. на пор-та на уч-ка с пр.№1 към обр.-Б, из.по пр-те в док-та обр-ци, поп-ни за вс. об. поз-ии, ном-ри /и ед-те към тях/, за к. уч-кът подава оф-та. В/у плик №2 сл. да се по-чи и наим. на уч-ка.;2.2.Дек-я по чл.33,ал.4 от ЗОП, съгл. прил-я към докум-та обр.(Обр.-З);3.Плик №3 с надп.“Пр. цена по об.поз. №Ном. №”, к. с-жа цен-то предл. на уч-ка /на харт. и маг. нос-л CD-/с пр. №1 към обр.-В, изг-ни по прил-те в док-ията обр-ци, поп-ни само за об. поз., ном-ри/ и един-те към тях/, за к. уч-кът уч-ва и под-ни от зак. предст. на уч-ка и подп-ни от уч-ка.Ц-то пред.-ие на уч-ка с пр. №1 към него за вс. отд. об. поз-я, ном-ри /и един-е към тях/, се пред-ят в отд-ен зап. непр. пл. с над.“Пр. цена по об. поз. № ном.№”В/у пл. №3 сл. да се пос-и и наим-то на уч-ка.Уч-ът сл. да пос-ви отд-те пл.№3 в ед. общ зап. непр. пл. с надп.“Пр. цена по об. поз.№.Ном.№ ”, като изр. вс-и об. поз-ии, ном-ри, за к. уч-ва. В този пл. се пост.и маг. нос.(CD) на об. Ц-то. пр. на уч-ка с пр.№1 към обр.-В, изг-но по пр-ия в док-ята обр., поп-но за вс. об. поз-и, ном-ри/и един-е към тях/, за к. уч-ът подава о-та.В/у пл. № 3 сл. да се пос. и наим-то на уч-ка. К-то кан-ва по пов-е от 1 об. поз., ном., уч-ът подава общ пл. №1 с над. “Док. за подбор”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурата по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за сърдечно-съдова хирургия за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки.
1) Кратко описание

Периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за сърдечно-съдова хирургия и анестезия и интензивно лечение за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Обособена позиция №I обхваща 483 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
42229350 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за анестезия и интензивно лечение за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки.
1) Кратко описание

Периодични доставки на медицински изделия и принадлежности по смисъла на ЗМИ за сърдечно-съдова хирургия и анестезия и интензивно лечение за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Обособена позиция №II обхваща 108 номенклатури, като някои от номенклатурите се състоят от отделни единици.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3028200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване