Версия за печат

00267-2014-0082

BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Таня Петкова, гл.юрисконсулт Ирина Милкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@dir.bg, Факс: 032 656447

Място/места за контакт: Дирекция "СМСТИ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.plovdiv.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Пловдив, пл."Централен" № 1, За: Офелия Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656447, E-mail: smsti.op@dir.bg, Факс: 032 656447

Място/места за контакт: Дирекция "СМСТИ"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Подобряване енергийната ефективност на сградите на: Детски ясли „Слънчо”, ОМГ „Акад. Кирил Попов” и ОП „Чистота” в гр. Пловдив по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Детска ясла № 14 филиал - ”Слънчо”, Обособена позиция № 2 – ОМГ ”Академик Кирил Попов” и Обособена позиция № 3 – ОП ”Чистота”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция № 1 – Детска ясла № 14 филиал - ”Слънчо” – газификация на съществуващо котелно – изграждане на площадков газопровод - от ГРИП, разположен на оградата на ДЯ „Слънчо”, ще се изгради подземен полиетиленов газопровод до външната стена на котелното помещение, след което преминава стоманен газопровод. На съществуващия котел РКR 450-9 (370 kW) ще се монтира газо-нафтова горелка (280 – 560 kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление. Срок за изпълнение - до 50 дни. Прогнозна стойност – до 54 425,72 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 – ОМГ ”Академик Кирил Попов” - Монтаж на контейнерна централа върху нова бетонова площадка, в която се монтира водогреен котел с мощност 167kW с автоматична газова горелка (90-220kW), комплект с газов блок. Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ до котелното, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; - Топлоизолиране на стени и покрив; Срок за изпълнение - до 50 дни. Прогнозна стойност – до 103 437,18 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 – ОП ”Чистота” - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ до котелното; в което се монтират 2 броя водогрейни котли с мощност 450 kW, оборудвани с газови горелки (209-590kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление, съобразени с противопожарните норми и изисквания; топлоизолиране на външни стени и покрив, подмяна на дограма. Срок за изпълнение - до 50 дни. Прогнозна стойност – 160 462,08 лв. без ДДС.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Изолационни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Детска ясла № 14 филиал - ”Слънчо” - 54 425,72 лв. без ДДС / 65 310,86 лв. с ДДС. ОМГ ”Академик Кирил Попов” - 103 437,18 лв. без ДДС / 124 124,62 лв. с ДДС. ОП ”Чистота” - 160 462,08 лв. без ДДС / 192 554,50 лв. с ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
318324.98 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

50

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е в размер на: Обособена позиция № 1 - Детска ясла № 14 /филиал/ „Слънчо” – 544 (петстотин четиридесет и четири) лева; Обособена позиция 2 - ОМГ”Академик Кирил Попов” – 1 034 (хиляда и тридесет и четири) лева; Обособена позиция 3 - ОП”Чистота” – 1 604 (хиляда шестотин и четири) лева; 2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът е обединение, като наредител по банкова гаранция, съответно вносител на паричната сума, може да е всеки от съдружниците в обединението. 3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка, включително да е изписано за коя позиция се отнася. 4. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията, както и обособената позиция, за която участва. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка: Община Пловдив, банка: Инвестбанк АД, клон Пловдив IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF. 5. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация размер. 6. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. 7. Участник, който не е представил гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на посочените по-горе условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. 8. Задържане и освобождаване на гаранцията - Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 9.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. 10. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. 11. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. 12. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка, включително обособената позиция, за която се представя гаранцията. 13.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Проект по Национален доверителен екофонд. Финансирането на Зеления проект е в размер на 85% и се осигурява чрез Националната схема за зелени инвестиции от Република Австрия в качеството на страна-купувач на предписани единици емисии по смисъла на чл.142а от ЗООС. Изплащането на финансирането се контролира от Министерството на финансите и ПУДООС. Останалите 15% от финансирането се осигуряват от бюджета на Община Пловдив. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща поетапно на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности при завършен етап или ЕСМ, както следва: 1. Първо плащане - Първото актуване на извършен обем при завършен етап или ЕСМ работа следва да бъде не по-късно от тридесет календарни дни след влизане в сила на договора за изпълнение; 2. Междинни плащания (ако е приложимо) – След актуване на извършен обем СМР и при завършен етап или ЕСМ; 3. Окончателно плащане – След окончателното приемане на обекта от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и актуване на останалите изпълнени СМР. Поетапните плащания се извършват на база представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ протокол и посочените към него документи, както и оригинални фактури. Плащанията се извършват в срок от 30 /тридесет/ календарни дни от представяне на изброените документи. В случай, че участникът предложи срок за изпълнение по-малък от един месец, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи междинни плащания, като в този случай, окончателното плащане се извършва при условията, разписани в договора. Окончателно плащане от цената се извършва след приемане на обекта от страна на Възложителя съгласно действащата нормативна уредба в срок от 30 /тридесет/ календарни дни от представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на протокол и посочените към него документи, доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателното приемане на обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно действащата нормативна уредба и оригинална фактура. Авансово плащане не се предвижда.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага към офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; Всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В споразумението за обединение Участниците в обединението трябва да определят (да упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Пълномощните за нуждите на процедурата трябва да включват в представителната власт, възможността на представляващия обединението валидно да задължи обединението с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага към офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка; Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията относно административните изисквания към участниците се прилагат и за всеки подизпълнител. Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, участникът представя декларация за Участието на подизпълнител/и (Образец № 8), в която се посочват вида на работите, които ще извършват, и дела на участие, който ще бъде изпълняван от всеки подизпълнител. Възлагането на работи на подизпълнител/и е допустимо само ако Участникът декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.9 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всяка оферта, трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика: Плик № 1 "Документи за подбор" 1.Представяне на участника, съгласно Образец № 1, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, подписано и подпечатано от Участника. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е регистрирано, печатът е на водещия партньор; 2. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 3. Декларации в оригинал: 3.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 4) 3.2.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Образец № 11); 3.3. Декларация, че участникът е посетил строителната площадка и се е запознал с условията за строителство на място (Образец № 9); 3.4. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (Образец № 10); 3.5. Декларация за участието на подизпълнители (Образец № 7); 3.6. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва като такъв (Образец № 8); 3.7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Образец № 5); 3.8.Декларация по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП (Образец № 6). 4. Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания от Участника съгласно точка 11 от документацията и посочени в раздел III.2.2. от обявлението; 5. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания от Участника съгласно точка 12 от документацията и посочени в раздел III.2.3. от обявлението; 6. Изрично нотариално заверено пълномощно от управляващия и представляващия Участника, с което упълномощеното лице да представлява Участника в процедурата (изисква се когато избраното лице не е законен представител на Участника, прокурист или друг търговски пълномощник, който да може да задължава дружеството, съгласно документите за търговска регистрация). 7. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато Участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице), нотариално заверено- оригинал; 8. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, всяко физическо или юридическо лице, включено в Обединението трябва да представи в Плик №1, съгласно чл. 56, ал.3 от ЗОП, следните документи: 8.1. Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация; 8.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 (Образец № 4); 8.3. Декларация съгласно чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство (Образец № 10); 8.4. Доказателства за изпълнение на финансовите изисквания- представят се само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; 8.5. Доказателства за изпълнение на техническите изисквания - представят се само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; 9. Списък по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. Плик № 2: Техническото предложение от участника (Образец № 2) с приложенията. Плик № 3: Ценовото предложение (Образец № 3) с приложенията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на наличния финансов ресурс участниците представят един или няколко от следните документи: 1) удостоверение от банка; 2) годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът представя копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Участникът може да не представя копие на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра, в своята оферта. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер на 50 % от прогнозната стойност за обособената позиция, за която участват. Изискваният финансов ресурс за обособените позиции е следният: Обособена позиция 1 - Детска ясла № 14 /филиал/„Слънчо” – мин. 27 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 2 – ОМГ ”Академик Кирил Попов” – мин. 51 000 лв. без ДДС; Обособена позиция 3 – ОП ”Чистота” - мин. 80 000 лв. без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Заверено копие на валидно удостоверение от ЦПРС за строежи първа група, трета категория или еквивалент; 2. Списък на строителството със сходен предмет, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под „сходен предмет“ се разбира извършването на следните мерки за енергийна ефективност: За обособена позиция № 1. ДЯ „ Слънчо“ – газификация на котелно; За обособена позиция № 2. ОМГ „Академик Кирил Попов“ - газификация на котелно, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви; За обособена позиция № 3. ОП „Чистота“ – газификация на котелно, подмяна на дограма, топлоизолиране-саниране на стени, саниране на покриви. Доказването на изпълнението се извършва с някой от следните документи: 2.1. посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или 2.2. удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или 2.3. копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3. Заверено копие от Сетрификати ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа" с обхват на действие "строителни дейности" или еквиваленти. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяване на сертификата в законоустановения срок.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, трета категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице, което не е от държава членка на ЕС или друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, същият трябва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС за посочената по-горе категория строеж. Ако участникът е обединение, изискването се отнася до тези участници, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2. Участникът трябва да има изпълнени три договора за строителство със сходен предмет в последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, за което представя справка по Образец. Изискването е всяка от предвидените за изпълнение СМР да присъства минимум в един от трите договора. 3. Участникът трябва да има внедрени ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасността при работа" или еквивалентни, за което се представят съответните удостоверения.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.09.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.09.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.09.2014 г.  Час: 13:30
Място

гр. Пловдив, пл. "Централен" № 1, ет.12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се публикува на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, в профила на купувача, http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/ в първия работен ден, следващ деня на публикуване на решението и обявлението в АОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Подобряване енергийната ефективност на сградите на: Детска ясла № 14 филиал - ”Слънчо”
1) Кратко описание

Детска ясла „Слънчо” се намира в гр. Пловдив - Район „Южен”, ул. „Георги Кондолов” №43б. Сградата се състои от двуетажен основен корпус, пристройка с двуетажна част с поместени в нея котелно и перално помещения и едноетажна част – кухненски блок. Сградата е построена през 1972 година, а през 2008 година е изпълнено частично саниране - монтаж на топлоизолация на външни стени и подмяна на дограма. Сградата е изградена от стоманобетонна носеща конструкция и плътна тухлена зидария, двустранно измазана. Сградата е със застроената площ 614,00 кв.м. и разгърната застроена площ 1100,00 кв.м. Подобряването на енергийната ефективност включва: – газификация на съществуващо котелно – изграждане на площадков газопровод - от ГРИП (предмет на друг проект), разположен на оградата на ДЯ „Слънчо”, ще се изгради подземен полиетиленов газопровод до външната стена на котелното помещение, след което преминава стоманен газопровод. На съществуващия котел РКR 450-9 (370 kW) ще се монтира газо-нафтова горелка (280 – 560 kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 54 425,72 лв. без ДДС / 65 310,86 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
54425.72 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Подобряване енергийната ефективност на сградите на: ОМГ ”Академик Кирил Попов”
1) Кратко описание

ОМГ „Академик Кирил Попов” се намира в гр. Пловдив - район „Западен”, ул. „Чемшир“ No 11. Сградата се състои от четириетажен основен училищен корпус. Застроената площ е 582 кв.м. ; Разгъната застроена площ - 2328 кв.м. Брой обитатели + Персонал - 280 души Сградата е топлоизолирана с изключение на приземния етаж. Подобряването на енергийната ефективност включва: - Монтаж на контейнерна централа върху нова бетонова площадка, в която се монтира водогреен котел с мощност 167kW с автоматична газова горелка (90-220kW), комплект с газов блок. Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление; - Топлоизолиране на външни стени, топлоизолиране на покрив.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до103 437,18 лв. без ДДС / 124 124,62 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
103437.18 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Подобряване енергийната ефективност на сградите на: ОП ”Чистота”
1) Кратко описание

Сградата на ОП „Чистота” и ОП „Паркове и градини” се намира в гр. Пловдив-район „Южен”, ул. „Даме Груев” №64а. Сградата е едноетажна, като в двете странични крила е настанена администрацията на двете общински предприятия, а в средата на сградата е ситуирано котелното помещение. Сградата е построена през 1939 година, като през 2002 година е изпълнен основен ремонт. Подобряването на енергийната ефективност включва: - Изграждане на площадков подземен газопровод от ГРИТ /газорегулаторно и измервателно табло/ до котелното; в което се монтират 2 броя водогрейни котли с мощност 450 kW, оборудвани с газови горелки (209-590kW), комплект с газов тракт, изпълнение на взривозащитена вентилация и осветление, съобразени с противопожарните норми и изисквания; - топлоизолиране на външни стени, подмяна на дограма, топлоизолиране на покрива.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Срок за изпълнение на предмета на поръчката - до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителна линия и площадка на обекта. Прогнозна стойност – до 160 462,08 лв. без ДДС / 192 554,50 лв. с ДДС. Посочената стойност е лимитна.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
160462.08 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 50
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката е до 50 календарни дни и започва да тече от датата на откриване на строителната площадка.