00041-2013-0009
Технически редакции | ||
21.07.2014 16:24 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.07.2014 16:24 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.07.2014 16:24 ч. : | 21/07/2014 16:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.07.2014 16:24 ч. : | 21/07/2014 16:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.07.2014 16:24 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.07.2014 16:24 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Ивайловград: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Ивайловград, ул. „Георги Димитров“ №49, За: Диана Овчарова - Кмет на Община Ивайловград, Р. България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6090, E-mail: oba_ivaylovgrad@abv.bg, Факс: 03661 6022
Място/места за контакт: Диана Овчарова - Кмет на Община ИвайловградИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ivaylovgrad.org.
Адрес на профила на купувача: www.ivaylovgrad.org.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Консултантски услуги по изпълнение и отчитане на проекти, изпълнявани от Община Ивайловград, съфинансирани от Програма за развитие на селските райони 2007-2013“
Изпълнителят следва да извърши комплекс от дейности по цялостно оперативно управление, отчитане и контрол на изпълнението на дейностите по съответния проект, които дейности се изразяват в обобщен вид в следното:1. прозрачно управление и изпълнение на договорите, включително мониторинг и докладване, верификация и разплащания, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности;2. законосъобр. изпълнение на проекта, съобразено с национ. и европейско законодат., указанията и условията на ПРСР; 3. осъществ. на ефективно и безпроблемно сътрудничество и коорд. между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта, а именно: между Възложителя и РА, между Изпълнителите на СМР и СН, между Изпълнит. на дейностите по проекта и Възложителя;4. съставя и подготвя всички документи, съгласно Наредба № 32 от 12.09.2008 г. и Наредба №25 от 29 юли 2008 г.; 5. изготвяне, размножаване, сканиране и окомплектоване на документи (фактури, анализирани графици и бюджети и др.), заявки за окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към ДФ „Земеделие“, в съответствие с изискванията на Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. и Наредба № 32 от 12.09.2008 г., касаещи отчитането на изпълнението на съответния проект.; 6. идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на ДБФП и предлагане на решения за преодоляването им; 7. управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проекта; 8. подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по договорите;9. подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФЗ по време на изпълнение на проекта;10. участие на място при мониторинг от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договора;11. участие при осъществяване на проверки по време на строителството;12. ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите - изготвяне на междинни финансови справки и отчети, както и окончателен финансов отчет на договора, осъществява текущ контрол върху извършените разходи, съобразно договорения бюджет, извършване на верификация на разходите, извършване разплащания по проекта, съхраняване на първичните счетоводни документи; 13. извършване 100% документални проверки на всички финансови документи, протоколи за извършени работи и всякакви книжа, доказващи извършването на разходи във връзка с изпълнението на проекта и предоставяне на подготвените документи на ДФ „Земеделие”;14. извършване преди всяко плащане към Изпълнител, проверки на място и за предоставяне на подготвените документи на ДФ „Земеделие”;15. съобразяване на финанс. обезпеч. и своевременно разплащане в съответствие с условията за плащане по договорите за обществени поръчки, възложени за изпълнение на дейностите, попадащи в обхвата на проекта; 16. наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по проектите;17. изготвяне на документите във връзка с подготовка на заявка за ДДС по авансово плащане, окончателно плащане и ДДС по него и окомплект. на всички необход. общи и специфични документи към заявките за плащане;18. участие в процеса на вериф. на представените документи - фактури или други счет. документи от изпълнит./консултанти, както и при проверка на действителността на строит. дейности/извършените услуги, преди извършване на плащанията;19. ръководене на изпълнението на дейностите по проекта;20. наблюдаване и контрол на изпълн. на сключените договори за общ. поръчки и за подготовката, при необх., на допълнит. споразумения към тях; 21. ежемесечно информиране на възложителя с доклад за хода на изпълн. на възложените дейности, ресурсното обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необх. от съответни разпор. от страна на Възложителя;22. след приключване на проекта - представяне окончателен доклад на Възложителя; 23.извършва всички други действия и дейности, които нормативните актове и условията на УО определят за изпълнението на проектите.
79400000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
"Рила Консулт" ЕООД ЕИК: 175292784, ул. "Цар Асен" № 8, ет. 1, ап. 3 и бул. "Черни връх" 59 А, Р. България 1421, София, Тел.: 02 8620540, E-mail: rila_2012@abv.bg, Факс: 02 8620540
НЕ
4
"Рила Консулт" ЕООД ЕИК: 175292784, ул. "Цар Асен" № 8, ет. 1, ап. 3 и бул. "Черни връх" № 59 А, Р. България 1421, София, Тел.: 02 8620540, E-mail: rila_2012@abv.bg, Факс: 02 8620540
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Включените в предмета на настоящата обществена поръчка дейности се възлагат в рамките на проекти №26/321/01141 от 27.11.2012 г. №26/321/01149 от 27.11.2012 г., които се осъществяват с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
21.07.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г