Версия за печат

00041-2013-0009

BG-Ивайловград: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ивайловград, ул. „Георги Димитров“ №49, За: Диана Овчарова - Кмет на Община Ивайловград, Р. България 6570, Ивайловград, Тел.: 03661 6090, E-mail: oba_ivaylovgrad@abv.bg, Факс: 03661 6022

Място/места за контакт: Диана Овчарова - Кмет на Община Ивайловград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ivaylovgrad.org.

Адрес на профила на купувача: www.ivaylovgrad.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консултантски услуги по изпълнение и отчитане на проекти, изпълнявани от Община Ивайловград, съфинансирани от Програма за развитие на селските райони 2007-2013“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Гр. Ивайловград
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят следва да извърши комплекс от дейности по цялостно оперативно управление, отчитане и контрол на изпълнението на дейностите по съответния проект, които дейности се изразяват в обобщен вид в следното:1. прозрачно управление и изпълнение на договорите, включително мониторинг и докладване, верификация и разплащания, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности;2. законосъобр. изпълнение на проекта, съобразено с национ. и европейско законодат., указанията и условията на ПРСР; 3. осъществ. на ефективно и безпроблемно сътрудничество и коорд. между всички заинтересовани страни, в рамките на проекта, а именно: между Възложителя и РА, между Изпълнителите на СМР и СН, между Изпълнит. на дейностите по проекта и Възложителя;4. съставя и подготвя всички документи, съгласно Наредба № 32 от 12.09.2008 г. и Наредба №25 от 29 юли 2008 г.; 5. изготвяне, размножаване, сканиране и окомплектоване на документи (фактури, анализирани графици и бюджети и др.), заявки за окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към ДФ „Земеделие“, в съответствие с изискванията на Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. и Наредба № 32 от 12.09.2008 г., касаещи отчитането на изпълнението на съответния проект.; 6. идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на ДБФП и предлагане на решения за преодоляването им; 7. управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проекта; 8. подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по договорите;9. подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФЗ по време на изпълнение на проекта;10. участие на място при мониторинг от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договора;11. участие при осъществяване на проверки по време на строителството;12. ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите - изготвяне на междинни финансови справки и отчети, както и окончателен финансов отчет на договора, осъществява текущ контрол върху извършените разходи, съобразно договорения бюджет, извършване на верификация на разходите, извършване разплащания по проекта, съхраняване на първичните счетоводни документи; 13. извършване 100% документални проверки на всички финансови документи, протоколи за извършени работи и всякакви книжа, доказващи извършването на разходи във връзка с изпълнението на проекта и предоставяне на подготвените документи на ДФ „Земеделие”;14. извършване преди всяко плащане към Изпълнител, проверки на място и за предоставяне на подготвените документи на ДФ „Земеделие”;15. съобразяване на финанс. обезпеч. и своевременно разплащане в съответствие с условията за плащане по договорите за обществени поръчки, възложени за изпълнение на дейностите, попадащи в обхвата на проекта; 16. наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по проектите;17. изготвяне на документите във връзка с подготовка на заявка за ДДС по авансово плащане, окончателно плащане и ДДС по него и окомплект. на всички необход. общи и специфични документи към заявките за плащане;18. участие в процеса на вериф. на представените документи - фактури или други счет. документи от изпълнит./консултанти, както и при проверка на действителността на строит. дейности/извършените услуги, преди извършване на плащанията;19. ръководене на изпълнението на дейностите по проекта;20. наблюдаване и контрол на изпълн. на сключените договори за общ. поръчки и за подготовката, при необх., на допълнит. споразумения към тях; 21. ежемесечно информиране на възложителя с доклад за хода на изпълн. на възложените дейности, ресурсното обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необх. от съответни разпор. от страна на Възложителя;22. след приключване на проекта - представяне окончателен доклад на Възложителя; 23.извършва всички други действия и дейности, които нормативните актове и условията на УО определят за изпълнението на проектите.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
78000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: 1. Техническа оценка ; тежест: 40
Показател: 1.1. Дейности и методология за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: 1.2. График за организация и изпълнение на дейностите; тежест: 20
Показател: 2. Предлагана цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 564344 от 11.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-41 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Консултантски услуги по изпълнение и отчитане на проекти, изпълнявани от Община Ивайловград, съфинансирани от Програма за развитие на селските райони 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
16.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Рила Консулт" ЕООД ЕИК: 175292784, ул. "Цар Асен" № 8, ет. 1, ап. 3 и бул. "Черни връх" 59 А, Р. България 1421, София, Тел.: 02 8620540, E-mail: rila_2012@abv.bg, Факс: 02 8620540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 59802 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 59600 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-42 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Консултантски услуги по изпълнение и отчитане на проекти, изпълнявани от Община Ивайловград, съфинансирани от Програма за развитие на селските райони 2007-2013”
V.1) Дата на сключване договора
16.07.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.10.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Рила Консулт" ЕООД ЕИК: 175292784, ул. "Цар Асен" № 8, ет. 1, ап. 3 и бул. "Черни връх" № 59 А, Р. България 1421, София, Тел.: 02 8620540, E-mail: rila_2012@abv.bg, Факс: 02 8620540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 18658 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Включените в предмета на настоящата обществена поръчка дейности се възлагат в рамките на проекти №26/321/01141 от 27.11.2012 г. №26/321/01149 от 27.11.2012 г., които се осъществяват с финансовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.07.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор