Версия за печат

03437-2014-0003

BG-Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение Пулс" АД, ул."Славянска" №62, За: Ралица Атанасова, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 882020, E-mail: r.atanasova@mbalpuls.bg, Факс: 073 870900

Място/места за контакт: "МБАЛ Пулс" АД, гр.Благоевград, ул."Славянска" №62, ет.8, Юридически отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbalpuls.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbalpuls.bg/profilkupuvachmbal.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на общи и специфични медицински консумативи и изделия за нуждите на отделенията на „МБАЛ Пулс” АД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: „Многопрофилна болница за активно лечение Пулс” АД, гр.Благоевград, ул.”Славянска” №62, Регистратура, етаж първи
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на общи и специфични медицински консумативи и изделия за нуждите на „МБАЛ Пулс” АД и разтоварване на доставеното по направена заявка количество общи и специфични медицински консумативи и изделия. Изискванията, на които трябва да отговарят общите и специфични консумативи и изделия, техният вид и количество, както и условията за изпълнение на поръчката са посочени в настоящото обявление и тръжната документация. При подаване на заявление, респ. оферта по обособени позиции, съдържащи подпозиции, кандидатът, респ. участникът следва да направи предложение за изпълнение на поръчката по всички подпозиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33140000

Описание:

Медицинско оборудване
Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видът и количество на медицинските изделия и консумативи е съгласно Техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
31942.92 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник трябва да представи към заявлението за участие документ за внесена гаранция за участие в процедурата. Гаранцията за участие в процедурата, при подаване на заявление по всички обособени позиции е в размер на 287,49 лв. (двеста осемдесет и седем лева и четиридесет и девет стотинки). Размерът на гаранцията за участие по всяка една обособена позиция е посочен в тръжната документация. Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума или на банкова гаранция. В случаите, когато гаранцията се представя под формата на парична сума, същата може да се внесе по сметката на „МБАЛ Пулс” АД, открита в „Общинска банка” АД с IBAN BG72SOMB91301046000501, BIC SOMBBGSF, или на касата на "МБАЛ Пулс" АД (гр.Благоевград, ул. "Славянска" №62) като се посочи наименованието на поръчката или уникалния й номер от Регистъра на обществените поръчки и обособената позиция, за която се подава оферта. В случаите, когато гаранцията за участие се представя под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена в полза на възложителя, да съдържа наименованието на поръчката или уникалния й номер от Регистъра на обществените поръчки и обособената позиция, за която се подава оферта, да бъде безусловна и неотменяема, да е със срок на валидност не по малко от 90 дни, считано от крайната дата за получаване на заявленията. В случаите на представяне на банкова гаранция в нея изрично трябва да са посочени основанията за нейното усвояване, съгласно чл.61, ал.2 от ЗОП. В случай, че кандидатът подава заявление за повече от една обособена позиция той може да удостовери изпълнението на задължението за осигуряване на гаранция за участие с един документ (една банкова гаранция или един документ, доказващ внесената парична сума), като общият размер на внесената сума, респ. сумата, за която е издадена банковата гаранция трябва е равна на сбора от гаранциите, определени за съответните обособени позиции, за които кандидатът участва в процедурата. В този случай, в документа е необходимо да бъдат изброени обособените позиции, за които кандидатът подава заявление. Когато в документа за представената гаранция, няма достатъчно място за посочване на всички обособени позиции, то при подаване на офертата кандидатът следва да представи списък, в свободен текст, на обособените позиции, за които е внесена гаранцията за участие. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда, предвидени в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката без ДДС, със срок на валидност – не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на парична сума или на банкова гаранция. В случаите, когато гаранцията се представя под формата на парична сума, същата може да се внесе по сметката на „МБАЛ Пулс” АД, открита в „Общинска банка” АД с IBAN BG72SOMB91301046000501, BIC SOMBBGSF, или на касата на "МБАЛ Пулс" АД (гр.Благоевград, ул. "Славянска" №62), като се посочи наименованието на обществената поръчка или уникалният й номер от Регистъра на обществените поръчки или решението за избор на изпълнител. В случаите, когато гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде издадена в полза на Възложителя, да съдържа посочване на наименованието на обществената поръчка или уникалният й номер от Регистъра на обществените поръчки или решението за избор на изпълнител, да бъде безусловна и неотменима.Гаранцията за изпълнение на договора се задържа и освобождава при условията и в сроковете, определени в договора за възлагане на обществена поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение без да дължи лихви за времето, през което средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената по банков път в български лева, по сметка на Изпълнителя, отложено, в срок до 60 (шестдесет) дни след извършването на доставката, удостоверено с подписване на приемо-предавателен протокол или с полагане на подпис, фамилия на получателя и дата на получаване върху фактурата. За извършената доставка Изпълнителят издава фактура, в която следва да са посочени договорът за обществена поръчка, количеството, вида и партидния номер на доставените медицински изделия, респ. консумативи, както и че плащането е отложено съгласно договора. Счита се, че плащането е отложено дори и във фактурата да е посочен различен падеж.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че определеният за изпълнител участник е обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за обществена поръчка, същият следва да учреди юридическо лице със същите участници в него. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обявлението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Предлаганите продукти трябва да са разрешени за употреба на територията на Република България, съгласно Закона за медицинските изделия и актовете по прилагането или други приложими към съответния продукт нормативни актове. 2.Предлаганите продукти трябва да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и приложимите европейски стандарти. 3.Предлаганите медицински изделия и потребителските им опаковки трябва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия и актовете по прилагането му - относимо само за обособените позиции, съдържащи медицински изделия. 4.Участникът трябва да осигури минимален остатъчен срок на годност на предлагания продукт към датата на доставка не по-малък от 75% от обявения от производителя върху опаковката срок на годност. 5.Предлаганите медицински изделия, респ. консумативи трябва да бъдат нови и неупотребявани. 6.Предлаганите медицински изделия съгласно изискванията на чл.15 от Закона за медицинските изделия трябва да притежават «СЕ» маркировка, която удостоверява, че съответствието на изделието със съществените изисквания е било оценено по приложимите процедури за оценяване на съответствието и е нанесен идентификационен номер на нотифициращия орган по чл.64, ал.2 от Закона за медицинските изделия, когато такъв орган е участвал в оценяването на съответствието – относимо само за обособените позиции, съдържащи медицински изделия. 7.Предлаганите медицински изделия, респ. консумативи трябва да отговарят на задължителните минимални технически характеристики, посочени в техническата спецификация, в случаите, когато такива са предвидени за съответната обособена позиция или подппозиция. 8.Посочените в Техническата спецификация количества на медицинските изделия, респ. консумативи са прогнозни и не пораждат задължения за Възложителя при изпълнение на договора за обществена поръчка по съответната обособена позиция да ги закупи в посочения обем, но участникът следва да има възможност да достави количество, не по-малко от прогнозното. Доставките на продукти при изпълнение на договора за обществена поръчка по съответната обособена позиция са в зависимост от конкретните потребности на Възложителя и се извършват само въз основа на направените от него заявки за доставка. Възложителят има право да не заяви цялото прогнозно количество. 9.Срокът за доставка на медицинските изделия, респ. консумативи е в зависимост от предложения от участника срок, който не може да бъде по-дълъг от 3 календарни дни от получаване на заявка от Възложителя. За обособените позиции, съдържащи подпозиции, участникът следва да предложи еднакъв срок за доставка по всички подпозиции. 10.При доставката на предлаганите медицински изделия, респ. консумативи участниците трябва да се съобразят с изискванията на производителя за съхранение на изделията (стерилност и др.), ако има такива. В изпълнение на посоченото изискване участниците трябва осигурят необходими мерки, а при необходимост и технически средства, за съхранение на продуктите до приемането им от възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.За участие в настоящата процедура кандидатът следва да представи заявление за участие,Обр. №1,оригинал, подписано от законния представител на кандидата съгласно актуалната му регистрация или от надлежно упълномощено/и лице/а с нотар. заверено пълномощно, удостоверяващо, че пълномощникът има право да представлява кандидата в тръжни процедури. Заявлението следва да отговаря на условията на чл.87 от ЗОП и да съдържа приложени към него следните документи: 1.1.Посочване на ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Когато кандидатът е обединение, което не е ЮЛ, следва да представи копие от договора за обединението, в който е посочен представляващия. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, то в заявлението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 1.2. Посочване на адрес, включително и електронен, за кореспонденция с кандидата при провеждане на процедурата. 1.3.Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението,оригинал, подписан от представляващия кандидата. Всички документи в заявлението е желателно да бъдат подредени в реда, в който са посочени в списъка на документите, съдържащи се в заявлението. Задължително участниците да отбележат срещу всеки документ, посочен в списъка дали същият се представя в оригинал или копие. 1.4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо заявлението–представя се, когато заявлението (или документ от него) не е подписано от законния представител на кандидата, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа изявление, че пълномощникът има право да представлява кандидата в тръжни процедури.1.5.Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП – оригинал,с подпис,а за ЮЛ и печат, Обр. №2. Когато кандидатът е ЮЛ, декларацията се подава от всяко едно от лицата, който могат самостоятелно да го представляват. Декларацията се представя и за всички ФЛ и ЮЛ, участващи в състава на обединение, което не е юридическо лице, и от подизпълнителите на кандидата - за обстоятелствата, посочени като относими към тях. Когато кандидатът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, декларацията се представя в официален превод. Възложителят ще отстранява кандидат при наличие на някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1, т.2а и т.5 от ЗОП.1.6.Декларация от кандидата (Обр.№3) със списък на подизпълнителите, в случай че такива се използват и Декларация от подизпълнителя/ите за съгласие за участие в изпълнението на поръчката (Обр.№4)- оригинали, с подпис, а за ЮЛ и печат. Декларация –Обр. №3 се попълва от всеки кандидат, а декларация-Обр. №4 се попълват само в случай, че участникът предвижда използването на подизпълнители.1.7. Декларация от кандидата (Обр. №5) за приемане на условията в проекта на договора – в оригинал, с подпис, а за ЮЛ и печат.1.8.Безусловна и неотменяема банкова гаранция (оригинал) или документ за внесена парична сума по банков път или на каса, удостоверяващи изпълнение на задължението на кандидата за осигурена гаранция за участие в процедурата в определения в обявл. и тръжната документация размер, с посочване на позициите, за които е осигурена гаранцията за участие, ведно със списък на позициите, за които е осигурена гаранцията за участие, в случаите, когато в документа за представената гаранция няма достатъчно място за посочване на всички позиции, за които кандидатът подава заявление.1.9.Кандидатите следва да притежават валидно разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия по предмета на настоящата обществена поръчка, съгласно изискванията на ЗМИ - относимо само за позициите, съдържащи медицински изделия. Към заявлението следва да представят разрешение или удостоверение за търговия на едро с мед. изделия по предмета на поръчката, съгласно изискванията на ЗМИ, валидно към датата на подаване на заявлението.Продължение на VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -
Минимални изисквания: -
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Сертификат на производителя за внедрена система за качество ISO 13485 с обхват на сертификация „производство на медицински изделия/консумативи” или еквивалентен документ, издаден от признат орган, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството - относимо само за обособените позиции, в които има включени медицински изделия.
Минимални изисквания: Всички кандидати, независимо дали подават заявление за една или повече обособени позиции, трябва да притежават следните технически възможности: 1.Производителите на медицинските изделия трябва да прилагат система за управление на качеството съответстваща на стандарта ISO 13485, със съответния обхват на сертификация - относимо само за обособените позиции, съдържащи медицински изделия.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.

НЕ


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Качество на предлаганите продукти; тежест: 30
Показател: Срок на доставка-не повече от 3 календарни дни; тежест: 10
Показател: Посочените в поле IV.2.1.,т.1, 2 и 3 критерии за възлагане се отнасят за обособени позиции №1 и 2. За обособени позиции №3, 4 и 5 критериите за възлагане и тяхната тежест са посочени в Приложение Б „Информация относно обособена позиция” ; тежест: 100

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 569000 от 08.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.08.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5.8 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя на участниците пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. Документацията може да бъде намерена на адреса на Профила на купувача, посочен в р.I.1 от настоящото обявление.В случай, че участник поиска предоставянето на документацията, изпращането й е за негова сметка. В този случай, документацията се заплаща по цената определена по-горе. Цената на документация се заплаща в брой на касата на „МБАЛ Пулс” АД, гр.Благоевград, ул.”Славянска” №62, Регистратура, всеки работен ден от 09:00-17.00 часа, или по банков път, по сметката на „Многопрофилна болница за активно лечение Пулс” АД, открита в „Общинска банка” АД с IBAN BG72SOMB91301046000501, BIC SOMBBGSF. В платежния документ следва да се посочи уникалния номер на поръчката. Документацията се изпраща на участника след представянето на платежен документ по факс, на електронна поща или лично на място - на адреса, посочен в р.I.1 от обявлението. Участникът следва да изрази своето искане за предоставяне на документацията така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от него адрес в срок достатъчен, за подготовка на заявлението му. Рискът от забава е за кандидата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.08.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.08.2014 г.  Час: 09:30
Място

"Многопрофилна болница за активно лечение Пулс" АД, гр.Благоевград, ул."Славянска" №62, eт.8, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата на „МБАЛ Пулс” АД.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от III.2.1.: 2.Кандидатите, които са представили заявление за участие и след провеждане на първоначалния подбор са получили от Възложителя покана за участие в договарянето, следва в посочения в поканата срок да представят първоначална оферта, Обр. №6, оригинал, подписана от законния представител на кандидата съгласно актуалната му регистрация или от надлежно упълномощено/и лице/лица с нотариално заверено пълномощно, удостоверяващо, че пълномощникът има право да представлява кандидата в тръжни процедури. Офертата следва да съдържа приложени към нея следните документи: 2.1.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или документ от нея) не е подписана от законния представител на участника, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа изявление, че пълномощникът има право да представлява участника в тръжни процедури. Пълномощно не се представя в случаите, когато офертата е подписана от пълномощника подписал заявлението за участие и от представеното със заявлението пълномощно е ясно, че упълномощеното лице има право да подпише и офертата на участника. 2.2.Декларация по чл.14, ал.2 от Закона за медицинските изделия, съставена от производителя или неговия упълномощен представител или сертификат от нотифициращ орган. Декларацията или сертификатът се представя за всяко мед. изделие, предложено от участника като позиция или включено като подпозиция на обособена позиция, за която участникът подава оферта. В декларацията/сертификатът участникът следва да подчертае мед. изделие и отбележи за коя обособена позиция/респ. подпозиция се отнася – относимо за позициите, съдържащи медицински изделия. 2.3. Оригинален каталог, проспект, брошура и/или друг документ от производителя, в който се съдържа подробна информация за техническите характеристики на продукта. В посочените документи участникът следва да подчертае всички технически характеристики и отбележи за коя обособена позиция, респ. подпозиция се отнасят. 2.4. По време на своята работа (за доказване характеристиките на предлаганите мед.изделия, респ. консумативи) комисията може да изиска участниците да представят мостри на оферираните от тях продукти, с точно обозначение на номера на обособената позиция/подпозиция от техническата спецификация, за която се отнасят. Участниците трябва да представят мострите в подходящи опаковки и съгласно указанията дадени от комисията. За всички обособените позиции, респ. подпозиции, за които в Техническата спецификация изрично са посочени различни размери, диаметри, дебелини, дължини или други параметри, е достатъчно участникът да представи само една мостра на изделието/консуматива по негова преценка. 3. Кореспонденцията между страните ще се извършва по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. 4.В случай, че кандидатът изпрати заявлението си за участие по факс на възложителя, той задължително следва да го потвърди с писмо, изпратено с обратна разписка или по електронен път в срок не по-късно от крайната датата за получаване на заявления.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.07.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Марлени бинтове
1) Кратко описание

Доставка на бинтове – марлени и ластични

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Видовете и количествата на продуктите по настоящата обособена позиция са конкретизирани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
5715 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Марлени превързочни материали
1) Кратко описание

Доставка на превързочни марлени материали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Видовете и количествата на продуктите по настоящата обособена позиция са конкретизирани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
25160 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Индикатори за контрол на стерилизацията
1) Кратко описание

Доставка на индикатори за контрол на стерилизацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

10 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
48.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Продължение от IV.2.1.: Критериите за възлагане и тяхната тежест по настоящата обособена позиция са както следва: 1.Предлагана цена – 80%; 2. Срок на доставка – не повече от 3 календарни дни – 20%


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Термометри
1) Кратко описание

Доставка на термометри

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33140000

Описание:

Медицинско оборудване
Медицински консумативи

3) Количество или обем

Видовете и количествата на продуктите по настоящата обособена позиция са конкретизирани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност, без ДДС
340.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Продължение от IV.2.1.: Критериите за възлагане и тяхната тежест по настоящата обособена позиция са както следва: 1.Предлагана цена – 80%; 2. Срок на доставка – не повече от 3 календарни дни – 20%


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Други изделия и консумативи
1) Кратко описание

Доставка на други изделия/консумативи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33140000

Описание:

Медицинско оборудване
Медицински консумативи

3) Количество или обем

Видовете и количествата на продуктите по настоящата обособена позиция са конкретизирани в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без ДДС
678.92 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Продължение от IV.2.1.: Критериите за възлагане и тяхната тежест по настоящата обособена позиция са както следва: 1.Предлагана цена – 80%; 2. Срок на доставка – не повече от 3 календарни дни – 20%